Käytiin Yrjölän puutarhassa Vastilassa ostoksilla. Kerättiin laatikot täyteen ja mentiin maksamaaan. Juha kertoi ettei voi kuitata pankkikorteilla, koska edellispäivän ukkonen särki maksupäätteen. Hän kirjoitti tilisiirtolapun, ilman minkäänäköistä merkintää asiakkaasta. Kun kysyn miten voi luottaa ihmisiin, han vastasi, että kyllä ne maksaa. En usko että kukaan jättää maksamatta. Tämä on palvelua. Jos Kotkan puutarhoissa olisi vastaava tilanne, olisi portilla lappu, VAIN KÄTEISASIAKKAILLE!!
Tämä tekee sen että mielellään käy uudestaan Juhan taimimyymälässä.
Hyvää palvelua Juha!
5
5021
Vastaukset
- neverhöörd
Mitäs sieltä löytyy? Onko kukkatarha vai sapuskatarha?
- Ä634
Itse ostan kaikki sutelasta (sutelan alueelta).
* possot, kakut, lihapiirakat
* kellot, korut, sormukset
* puut, halot, pihakivet, katteet
* autonpesut
* tuulilasit vaihtotöineen
* katsastukset
* ovet, ikkunat
* kaslerit, kinkut,lounasruuat
* huollatan auton
* koiratarvikkeet
* korjautan tietokoneet ja asennutan tietoturvan
* pelaan rahapelejä
* passivalokuvat
* apteekki
* postipalvelut
* alko
sutelan alueelta saa kaikki, tosin lääkäripalvelut puuttuu. jos olisin lääkäri, niin avaisin puutarhan paikalle vastaanoton (aitaan aukko) ja samaan huoneistoon pienimuotoisen polkupyöräkorjaamon. - ontarvetta
Vielä kun sieltä saisi tiukkaa pillua!
- Anonyymi
Valitettavasti se ei ole enää mahdollista.
- lerssivaari
Ei ole väljän voittanutta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651413Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia105845YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä45678Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39677- 53673
- 54672
Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025635Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66633Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69621Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.40616