Kenelläkään reumaatikolla kokemuksia lymfa hieronnasta tai mitä-sitten-ikinä-onkaan?!
Kuulin eräältä kohtalon toveriltani, että olisi ihan hyvä ajatus.. Mutta..!?
Lymfa hieronta?!
2
5008
Vastaukset
- reumanainen
Lymfahieronta on hyvä siinä tapauksessa, että elimistöön on kerääntynyt paljon nestettä, joka taas aiheuttaa turvotusta ja turvotus taas saa nivelet kipuilemaan.
Hieronnasta tulee erittäin miellyttävä olo, aineenvaihdunta lisääntyy ja ylimääräiset nesteet poistuvat.
Käy ihmeessa kokeilemassa, saat varmasti hyvän olon. - Lumienkeli
Olen itse käynyt lymfaterapiassa noin vuoden verran ja siitä on ollut todella paljon apua fibromyalgiaani... Lymfa on hellää sivelyä ja painelua ja kaikki liikkeet tehdään pyörivin sydämeen päin suuntautuvin liikkein.Lymfassa on tarkoitus saada kropan nesteet liikkeelle ja mahdolliset tukokset pois imusuonistosta sekä laittaa nesteet kiertämään vilkkaammin ja poistaa mahdollista turvotusta ja helpottaa kipuja.Lymfaterapia tekee olon raukeaksi ja se tosiaan saa nesteet liikkeelle kun lymfan jälkeen alkaa janottaa ja vessassa saa suorastaan juosta.Lymfaterapia ei satu eikä ole epämielyttävää vaikka olisi kuinka kipeä ja lihakset kuinka arat.Lymfa on aika kallista mutta hintansa väärti.Minulla terapia maksaa 175€ 5x60 min.joista sai KELA:n korvausta 58€ kun lääkäri oli merkinnyt lähetteeseen hoitomuodoksi fysioterapian,nimittäin pelkästä lymfaterapiasta EI saa KELA:n korvausta.Suosittelen lämpimästi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot203365Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe112777- 282404
- 421807
- 471485
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101418- 411371
- 81335
- 521243
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621115