fairy

taustakuvan kiinnittäminen

Miten kiinnität taustakuvan akvaarioon, niin että se pysyy?
Olen itse kiinnittänyt laimealla fairyvedellä. Alkuun se oli hienon näköinen ja nyt irtoilee ja kuplii, eikä näytä enään kauniilta.

Vinkkejä, kiitos.

Uskaltaisikohan kokeilla vaikka hiusgeeliä :)

6

1033

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nikita

Miksi se taustakuva täytyy kiinnittää lasiin kiinni? Eikö riitä jos sen reunoista teippaa? Meillä on jokaisen altaan taustana musta jätesäkki joka on teipattu vaan yläreunasta ja sivuilta ja on oikein siistin näköinen.

• fairy

Jos teipaat kuvan reunoista jää se aika valjun näköiseksi taustalle.
        Värit ja kokonaisuus tulee kauniisti esiin kun sen kiinnittää -kokeile, vaikka kastelemalla vedellä kulma.
        Harmi vaan että vesi kuivuu taustapaperinkin alla. Tähän kyselen neuvoja.

• FiZ

Ei se kuva näy jos sitä ei saa kiinni lasiin =) esim. sininen taustakuva pitää saada ihan kiinni tai näyttää mustalta! Jos se on lasissa kiinni, se näyttää upean siniseltä ja elävältä. Taikinanuolijalla ja fairyvedellä sen itse kiinnitän, elikkäs sillä taikinajutskalla sen saa hinkattua siihen kii...

• nanna
        FiZ kirjoitti:

Ei se kuva näy jos sitä ei saa kiinni lasiin =) esim. sininen taustakuva pitää saada ihan kiinni tai näyttää mustalta! Jos se on lasissa kiinni, se näyttää upean siniseltä ja elävältä. Taikinanuolijalla ja fairyvedellä sen itse kiinnitän, elikkäs sillä taikinajutskalla sen saa hinkattua siihen kii...

Ite laitoin muovitaustan kans ilmatiiviisti lasiin koska värit oli muuten ihan hanurista.
        Pistin väliin ruokaöljyä...
        toimii yhtähyvin kun pesuainevesi mutta ei haihdu!!

• nerd :)

Ite oon aina laittanu akvaarion kulmista SINITARRALLA...se on pitäny...jaei varmal kupli

• imumonni

TIETYSTI SINITARRALLA!!!!!!!!!TAI TEIPILLÄ!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      83
      1239
    2. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1158
    3. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      200
      858
    4. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      251
      832
    5. Mikä on kaivattusi ikä?

🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      41
      810
    6. Kaipaako eräs nainen J-miestä

Salaisuutta voisi hieman raottaa.
      Ikävä
      71
      788
    7. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      227
      786
    8. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      107
      716
    9. Oletko kaivattusi tyyppiä

Ulkoisesti tai henkisesti? Mitä veikkaat?
      Ikävä
      60
      689
    10. Rohkeasti mies viestiä vaan

Yllätä mut ja ota yhteyttä, vaikka luulet että en enää toivo sitä.
      Ikävä
      49
      608
    Aihe