Miten kiinnität taustakuvan akvaarioon, niin että se pysyy?
Olen itse kiinnittänyt laimealla fairyvedellä. Alkuun se oli hienon näköinen ja nyt irtoilee ja kuplii, eikä näytä enään kauniilta.
Vinkkejä, kiitos.
Uskaltaisikohan kokeilla vaikka hiusgeeliä :)
fairy
6
1007
Vastaukset
- Nikita
Miksi se taustakuva täytyy kiinnittää lasiin kiinni? Eikö riitä jos sen reunoista teippaa? Meillä on jokaisen altaan taustana musta jätesäkki joka on teipattu vaan yläreunasta ja sivuilta ja on oikein siistin näköinen.
- fairy
Jos teipaat kuvan reunoista jää se aika valjun näköiseksi taustalle.
Värit ja kokonaisuus tulee kauniisti esiin kun sen kiinnittää -kokeile, vaikka kastelemalla vedellä kulma.
Harmi vaan että vesi kuivuu taustapaperinkin alla. Tähän kyselen neuvoja. - FiZ
Ei se kuva näy jos sitä ei saa kiinni lasiin =) esim. sininen taustakuva pitää saada ihan kiinni tai näyttää mustalta! Jos se on lasissa kiinni, se näyttää upean siniseltä ja elävältä. Taikinanuolijalla ja fairyvedellä sen itse kiinnitän, elikkäs sillä taikinajutskalla sen saa hinkattua siihen kii...
- nanna
FiZ kirjoitti:
Ei se kuva näy jos sitä ei saa kiinni lasiin =) esim. sininen taustakuva pitää saada ihan kiinni tai näyttää mustalta! Jos se on lasissa kiinni, se näyttää upean siniseltä ja elävältä. Taikinanuolijalla ja fairyvedellä sen itse kiinnitän, elikkäs sillä taikinajutskalla sen saa hinkattua siihen kii...
Ite laitoin muovitaustan kans ilmatiiviisti lasiin koska värit oli muuten ihan hanurista.
Pistin väliin ruokaöljyä...
toimii yhtähyvin kun pesuainevesi mutta ei haihdu!!
- nerd :)
Ite oon aina laittanu akvaarion kulmista SINITARRALLA...se on pitäny...jaei varmal kupli
- imumonni
TIETYSTI SINITARRALLA!!!!!!!!!TAI TEIPILLÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.
Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat9415977Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell1027198Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"
"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."843949Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k242946Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve512589"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt952049Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil381972Mitä Purra oikeasti sanoi ennen vaaleja...
...pienituloisten leikkaamisesta? Tässä se on. "Esimerkiksi se, mistä aiotaan leikata, perussuomalaisten ero muun muass1051971Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin821919Tikkunenällä on kovat luulot itsestään
Mut ei tarjottavana muuta kuin katkeruutta, ilkeyttä ja ilkeä luonne hyih.. oikea miesten nielijä Onneksi kaivatullani131739