Miten kiinnität taustakuvan akvaarioon, niin että se pysyy?
Olen itse kiinnittänyt laimealla fairyvedellä. Alkuun se oli hienon näköinen ja nyt irtoilee ja kuplii, eikä näytä enään kauniilta.
Vinkkejä, kiitos.
Uskaltaisikohan kokeilla vaikka hiusgeeliä :)
fairy
6
1031
Vastaukset
- Nikita
Miksi se taustakuva täytyy kiinnittää lasiin kiinni? Eikö riitä jos sen reunoista teippaa? Meillä on jokaisen altaan taustana musta jätesäkki joka on teipattu vaan yläreunasta ja sivuilta ja on oikein siistin näköinen.
- fairy
Jos teipaat kuvan reunoista jää se aika valjun näköiseksi taustalle.
Värit ja kokonaisuus tulee kauniisti esiin kun sen kiinnittää -kokeile, vaikka kastelemalla vedellä kulma.
Harmi vaan että vesi kuivuu taustapaperinkin alla. Tähän kyselen neuvoja. - FiZ
Ei se kuva näy jos sitä ei saa kiinni lasiin =) esim. sininen taustakuva pitää saada ihan kiinni tai näyttää mustalta! Jos se on lasissa kiinni, se näyttää upean siniseltä ja elävältä. Taikinanuolijalla ja fairyvedellä sen itse kiinnitän, elikkäs sillä taikinajutskalla sen saa hinkattua siihen kii...
- nanna
FiZ kirjoitti:
Ei se kuva näy jos sitä ei saa kiinni lasiin =) esim. sininen taustakuva pitää saada ihan kiinni tai näyttää mustalta! Jos se on lasissa kiinni, se näyttää upean siniseltä ja elävältä. Taikinanuolijalla ja fairyvedellä sen itse kiinnitän, elikkäs sillä taikinajutskalla sen saa hinkattua siihen kii...
Ite laitoin muovitaustan kans ilmatiiviisti lasiin koska värit oli muuten ihan hanurista.
Pistin väliin ruokaöljyä...
toimii yhtähyvin kun pesuainevesi mutta ei haihdu!!
- nerd :)
Ite oon aina laittanu akvaarion kulmista SINITARRALLA...se on pitäny...jaei varmal kupli
- imumonni
TIETYSTI SINITARRALLA!!!!!!!!!TAI TEIPILLÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602