fairy

taustakuvan kiinnittäminen

Miten kiinnität taustakuvan akvaarioon, niin että se pysyy?
Olen itse kiinnittänyt laimealla fairyvedellä. Alkuun se oli hienon näköinen ja nyt irtoilee ja kuplii, eikä näytä enään kauniilta.

Vinkkejä, kiitos.

Uskaltaisikohan kokeilla vaikka hiusgeeliä :)

6

973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nikita

Miksi se taustakuva täytyy kiinnittää lasiin kiinni? Eikö riitä jos sen reunoista teippaa? Meillä on jokaisen altaan taustana musta jätesäkki joka on teipattu vaan yläreunasta ja sivuilta ja on oikein siistin näköinen.

• fairy

Jos teipaat kuvan reunoista jää se aika valjun näköiseksi taustalle.
        Värit ja kokonaisuus tulee kauniisti esiin kun sen kiinnittää -kokeile, vaikka kastelemalla vedellä kulma.
        Harmi vaan että vesi kuivuu taustapaperinkin alla. Tähän kyselen neuvoja.

• FiZ

Ei se kuva näy jos sitä ei saa kiinni lasiin =) esim. sininen taustakuva pitää saada ihan kiinni tai näyttää mustalta! Jos se on lasissa kiinni, se näyttää upean siniseltä ja elävältä. Taikinanuolijalla ja fairyvedellä sen itse kiinnitän, elikkäs sillä taikinajutskalla sen saa hinkattua siihen kii...

• nanna
        FiZ kirjoitti:

Ei se kuva näy jos sitä ei saa kiinni lasiin =) esim. sininen taustakuva pitää saada ihan kiinni tai näyttää mustalta! Jos se on lasissa kiinni, se näyttää upean siniseltä ja elävältä. Taikinanuolijalla ja fairyvedellä sen itse kiinnitän, elikkäs sillä taikinajutskalla sen saa hinkattua siihen kii...

Ite laitoin muovitaustan kans ilmatiiviisti lasiin koska värit oli muuten ihan hanurista.
        Pistin väliin ruokaöljyä...
        toimii yhtähyvin kun pesuainevesi mutta ei haihdu!!

• nerd :)

Ite oon aina laittanu akvaarion kulmista SINITARRALLA...se on pitäny...jaei varmal kupli

• imumonni

TIETYSTI SINITARRALLA!!!!!!!!!TAI TEIPILLÄ!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      270
      5357
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      66
      4644
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4325
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      46
      3754
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3750
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3677
    7. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      76
      3048
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      35
      2971
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      53
      2888
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2626
    Aihe