fairy

taustakuvan kiinnittäminen

Miten kiinnität taustakuvan akvaarioon, niin että se pysyy?
Olen itse kiinnittänyt laimealla fairyvedellä. Alkuun se oli hienon näköinen ja nyt irtoilee ja kuplii, eikä näytä enään kauniilta.

Vinkkejä, kiitos.

Uskaltaisikohan kokeilla vaikka hiusgeeliä :)

6

930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nikita

Miksi se taustakuva täytyy kiinnittää lasiin kiinni? Eikö riitä jos sen reunoista teippaa? Meillä on jokaisen altaan taustana musta jätesäkki joka on teipattu vaan yläreunasta ja sivuilta ja on oikein siistin näköinen.

• fairy

Jos teipaat kuvan reunoista jää se aika valjun näköiseksi taustalle.
        Värit ja kokonaisuus tulee kauniisti esiin kun sen kiinnittää -kokeile, vaikka kastelemalla vedellä kulma.
        Harmi vaan että vesi kuivuu taustapaperinkin alla. Tähän kyselen neuvoja.

• FiZ

Ei se kuva näy jos sitä ei saa kiinni lasiin =) esim. sininen taustakuva pitää saada ihan kiinni tai näyttää mustalta! Jos se on lasissa kiinni, se näyttää upean siniseltä ja elävältä. Taikinanuolijalla ja fairyvedellä sen itse kiinnitän, elikkäs sillä taikinajutskalla sen saa hinkattua siihen kii...

• nanna
        FiZ kirjoitti:

Ei se kuva näy jos sitä ei saa kiinni lasiin =) esim. sininen taustakuva pitää saada ihan kiinni tai näyttää mustalta! Jos se on lasissa kiinni, se näyttää upean siniseltä ja elävältä. Taikinanuolijalla ja fairyvedellä sen itse kiinnitän, elikkäs sillä taikinajutskalla sen saa hinkattua siihen kii...

Ite laitoin muovitaustan kans ilmatiiviisti lasiin koska värit oli muuten ihan hanurista.
        Pistin väliin ruokaöljyä...
        toimii yhtähyvin kun pesuainevesi mutta ei haihdu!!

• nerd :)

Ite oon aina laittanu akvaarion kulmista SINITARRALLA...se on pitäny...jaei varmal kupli

• imumonni

TIETYSTI SINITARRALLA!!!!!!!!!TAI TEIPILLÄ!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      191
      11733
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8184
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      58
      6176
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      171
      5106
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      42
      4881
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      47
      4460
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      116
      4363
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      118
      3835
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      81