Ollaan seurusteltu noin 5kk, tammikuun alusta lähtien ja viime viikolla tuli yhtäkkiä "tarvitsen vähän tilaa".
No, nähtiin kuitenkin myöhemmin viikolla, keskusteltiin, harrastettiin villiä seksiä ja sen jälkeen ääni oli kellossa toinen "rakastan sinua, sun lähellä on niin hyvä olla". Perjantaina mentiin clubiin ja sielläkin oli niin maan hauskaa että sielläkin kuului "kyllä mä taidan sinua rakastaa..."
Ja sitten tiistaina oli ostanut kuohuvaa, grillattavaa ja yhdessä remppailtiin hänen takapihaansa. Oli mukavaa ja hän sanoikin vielä "ihanaa kun nyt on mies joka auttaa tällaisissakin". Ja illalla mentiin mukavasti nukkumaan, ennen nukkumaanmenoa vielä suuteli ja silitteli.
Sitten keskiviikkona taas kaikki on toisin. Kiukkuinen, äkäinen, kaikki mitä teen tai jätän tekemättä on väärin ja huonosti. "tunnut vaan kaverilta" jne. mieliala heitteli puolelta toiselle hänellä kokoajan.
Rakastan tätä naista yli kaiken. En muuten sietäisi moista paskaa. Meinaan tätä on nyt jatkunut jo jjonkin aikaa kun sekoilee lääkkeidensä kanssa. Ei ota lääkärin määräämää annosta ja kerran lopetti itse lääkityksen.
Hänellä on nyt paljon stressiä...ja minun apuni ei kelpaa. JA nyt työntää minut pois. Ei vastaa edes hyvän huomenen toivotuksiin enää. Ja vielä tiistaina oli niin onnellinen ja iloinen minun kanssani.
Niin ja voisin mainita että nainen touhuaa aamusta iltaan, jopa niin paljon ettei ole ehtinyt lääkkeitäänkään ottaa. Maniaa?
Onko tällainen käytös normaalia että yhtäkkiä työntää toisen pois?
Naisystävä työnsi minut pois
19
662
Vastaukset
- epelioon
Naisesi voi olla epeli. Pelkää että pääset liian lähelle ja hän ei kestä hylätyksi tulemisen pelkoa. Siksi pitää olla seuraajia enemmän kuin varpaita.
- asdfh34
Ihminen, jolla on huono itsetunto tekee tuollaista. Muistan että its tyttöystäväni oli niiin rakastunut joskus, kehui pilviin kaikki asiat minussa, miten komea, urheilullinen olen ja miten hyvin soitan kitaraa, olen älykäs, vastuulllinen jne
Sitten yhtäkkiä tuli stoppi ja hän mitätöi täysin aiemmin sanomansa jutut. Ne olivat kuulemma sanottu rakkauden alkuhuumassa eikä niille ollut mitään pohjaa.
Sitten hän uhkaili itsemurhalla jne. kun on niin kurja elämä.
Oma rakkauteni kuoli, mutta yhdessä ollaan, lapsiakin on. Rakkaudesta on sovittu että siitä ei puhuta koska kun itselläni kaikki tunteet kuolivat kun minut otettiin "sisään" mutta sitten jätettiin yksin, huomasin että rakkaus on täyttä paskaa, runkkareiden toivesatua. Naiselle se oli kova pala, sillä sitä hän olisi juuri halunnut, mutta oma selkäni vain katkesi. 20 vuoteen en ole tuntenut rakkautta ketään kohtaan, ja hyvä niin, niin paljon minua satutettiin tässä prosessissa. Kannattaisi miettiä mitä suustaan sanoo ja miten toista yrittää manipuloida.
Että ihan miten itse haluaa. Koville todennäköisesti joutuu tuollaisen naisen kanssa, mutta kyllä se elämä siitä lutviutuu ja välillä voi olla ihan hauskaakin. Jos taas rakkaus on todella tärkeää kehotan vaihtamaan. - 2suuntanenhirviö40n
Tuttua tuttua.... Itse sairastan kakssuuntaista ja AINA kun hypomania alkaa niin heivaan kaikki ihmiset pois elämästä. Joten tässä kohtaa voisin aloittajalle antaa neuvoksi että "älä tee nyt hätiköityjä päätöksiä, hypo/mania loppuu aikanaan. Jos rakastat naista niin odota että akuuttivaihe menee ohi ja juteltaa sitten". Meillähän tuo lääkkeiden syönti on tunnetusti huonoa, niin kuin tässäkin tapauksessa.
- 00009
Ei hemmetti,....mutta se tilanne tostuu,...se on kiertokulku kakssuuntaisen korvien välissä. Kaikki tietävät niin ohi menee, mutta sitä ei niin ajatella, että tilanne TOISTUU TOISTUMISTAAN KOKO TUON SAIRAAN IHMISEN ELÄMÄN AJAN.
Sairas mikä sairas ja lääkkeitä syövät niin silti yhtä sairaita. - BiPolaristi
Olen nyt lukenut paljon eri foorumeita, jutellut bipolaaristen ihmisten kanssa yms. ja tuntuu tuo sama kaava toistuvan kaikilla.
Nainen ei ole jättänyt minua vielä. Keskiviikkona juteltiin ja sanoi ettei halua minua satuttaa, siksi haluaisi minut jättää. Nyt lähti yksin sekavaiheessa ateenaan lomalle viikoksi... Pelottaa.
Rakastan niin häntä ja hänen lapsiaan mutta minkäs teet...olen vain yksi mies.
Ja hän on aikaisemminkin jättänyt kaikki miehensä juuri kun maniavaihe alkaa...eikä tahdo millään uskoa että kyseessä voi myös olla sairauden aiheuttamat häiriöt.
- BeenThereDoneThat_
Samoin kävi itsellekin, 3v suhde päättyi yhdessä päivässä kun toinen "tarvitsi tilaa".
Edellisellä viikolla olimme olleet yhdessä kylpylälomalla Virossa neljän päivän ajan, puhuimme yhteisestä tulevaisuudesta, lapsista, asunnon hankkimisesta jne. Sitten sunnuntai-iltana hänellä oli kauhea väsymys ja pää kipeä. Maanantai aamuna hän ilmoitti sitten että tarvitsee vähän omaa tilaa kun on niin huono olo, meni suoraan lääkärille ja sai 2 viikon sairasloman töistä. Itse olin töissä maanantaina ja kun tulin kotiin, niin hän oli jo vienyt omat vähäiset tavaransa sisarensa luo ja sanoi että jutelleen myöhemmin ja että tulee takaisin. Kävimme tuon jälkeen kerran kahvilassa jossa hän oli lähinnä ärtynyt ja itkuinen, emme enää tuon kahvilan jälkeen kasvotusten tavanneet.
Hän oli elämäni rakkaus. - mieti_harkitse
Etenkin jos olet kovin nuori, niin mieti, jaksatko. Rakastuminen menee ohi parissa vuodessa, ja loppu sen jälkeen on tahtotilaa. Tahdotko rakastaa häntä, etenkin kun ylä- ja almäkiä ei voi välttää? Haluatko arvaamattoman vai tasapainoisen elämän?
- Tunteetonko
Nämä bipot tarvitsevat jatkuvasti omaa tilaa ja kosketus on heille myrkkyä.
- iteminärovaj
Kuuleppa mies. Olet järkevä, jätä tuo sairas nainen, sillä tulevaisuudessa saat todella paljon kärsiä. Kaksisuuntaisista ihmisistä saa moni kärsiä, sillä heillä ei ole moraalitajua, ei mitään tervettä käytöstä eikä terveitä suhteita.
On olemassa terveitä naisia vaikka kuinka, mutta sinun kohdallesi on sattunut kaksisuuntainen ja nyt maniassa. Näet sokean silmin tilanteen. Pois haaveet ihanasta avioliitosta sairaan kaksisuuntaisen naisen kanssa nyt mies ja istu ja mieti, mitä tulevaisuudeltasi haluat naisen kanssa. Haluatko kärsiä? Haluatko nauttia perhe-elämästä?
Maniassa kaksisuuntainen ei välitä sinusta mitään, vaan ihan tavallista on tuo vieraisiin menemine kenen kansa tahansa.
Depressiossa kaksisuuntainen mene tosi syvälle ja sitten saat kuulla kunniasi ja kiskoa naistasi vuoteesta ja saat kuulla niitä itsariuhkailuja.
Ja kaksisuuntaisuus periytyy voimakkaasti. Haluatko siis terveitä vaiko sairaita lapsia?- Bipolaristi
Sanoi minullekin että "rakastun kehen tahansa vastaantulijaan".
Minä taas siihen sanoin "sitäkin voit hallita. Jos tiedät että voit pettää niin pysy pois sellaisista tilanteista".
Vaikka olisi kuinka sairas ja mielenvikainen tahansa niin kyllä sitä silti omiin päätöksiin voi vaikuttaa. Sama asia jos minä tietäisin että aina kun saan pesäpallomailan käteen niin humautan lähintä ihmistä sillä. Ratkaisu: En ota mailaa koskaan käteeni.
Mutta joo, onhan tämä viime kuukausi aika tuskaa ollut. Ihankuin nainen nyppisi mielessään kukan terälehtiä "rakastan, en rakasta, rakastan, en rakasta".
hänellä on kaksi lasta, mietin vaan että jos sairaus ei ole kontrollissa niin tuskin lapsiakaan voi pitää...
- elämäntuhlausta
Mä oon tuhlannut elämäääni tuohon sohvaperunaan nyt jo 16v.ja oon ihan täynnä tätä!Mä tarvin omaa tilaa!!!Ei kait mun tarvi ELÄÄ ENÄÄÄ TÄMMÖSTÄ ELÄMÄÄ,ON NIIN HELEVETIN TYLSÄÄ!!Missään ei käydä yhdessä,en saa siivota asuntoani silloin kuin haluaisin,kun jäbä puuttuu asiaan ja alkaa huutaan että taasko sää siivoat!!Makaa vaan ja kattoo tvtä päivät pitkät!
- BiPolaristi
Niinhän siinä sitten kävi että nainen kävi ateenassa muhinoimassa vieraiden kanssa. Sääliksi käy lapsia kun monta kertaa vuodessa tutustuvat uuteen miesehdokkaaseen, kiintyvät tähän ja taas menettävät. Lapsi tarvee säännöllisyyttä, turvaa.
- Pipoo
Minäkin sairastan kaksisuuntaista, mutta minulla ei ihmissuhteet sotkeennu mania, eikä depressio vaiheessa.
Maniassa olen sotkenut ainoastaan raha-asiani, ja ne olen saanut todellakin totaaliseen solmuun.
Minä rakastan kumppaniani yli kaiken, enkä todellakaan väheksy häntä missään tilanteessa.
Olen myös kertonut raha-asioistani rehellisesti, ja siitä miten sairaus niihin on vaikuttanut.
Nykyään, kun sairaus todettiin, ja sain lääkityksen, on raha-asiatkin selvemmillä vesillä. Velkaa on paljon, mutta lisää ei ole enää tullut.
En ikinä voisi kumppaniani pettää.
Meitä bibolaareja on moneen junaan........- niinpaljonhyvääkin
Luulen, että minuakin rakastetaan myös siksi, että olen tälläinen. Ei ainakaan ole aivan tylsää. Järjestelen kotia uuteen uskoon tai yhteisiä omatoimimatkoja. Opettelen uusia taitoja, ompelen värikkäitä vaatteita, verhoja, leivon kakkuja, kutsun ystäviä jne. kun hypomania on mukavasti päällä. Sellaisia kausia toivon monelle muullekin. Luovuus kukkii ja muutoksia tehdään, muutto muualle, työpaikan vaihto tms, ei pelkästään suunnitella.
- BiPolaristi
Nyt sitten nainen lähetti eilen viestejä että on ikävä ja kuinka pahoillaan hän kaikesta on. Tulipa jopa selfiekin kun hän oli menossa nukkumaan. Ihan vain kasvokuva kun makasi sängyssä (yksin tällä kertaa).
Mitä tässä nyt sitten uskoisi? - ouerueorueroi
Onko narsisti, eli käyttää sinua hyväkseen kun tarvitsee seksiä tai muuta apua. Tai sitten on kaksisuuntainen mielialahäiriöinen, joka ei myöskään muuksi muutu. Tulee olemaan vaikeaa...parempi kun etsit jonkun muun..ei se ole rakkautta....usko mitä haluat, mutta itsesi vain sairastutat ja eräänä päivänä, jos jatkat....tulet sen huomaamaan....pois pois äkkiä pois...se on neuvoni, tiedän.
- BiPolaristi
No, eilen kävin juttelemassa olin vittuuntunut, syystä. Ja vähän sitten korotin ääntäni kun toinen ei halunnut kuunnella tärkeässä asiassa. PETTÄMISSÄ. Yritin selittää miltä minusta tuntuu ja yms. niin toinen vaan kävelee pois. Otin olkapäistä kiinni ja "NYT....kuuntelet". En haukkunut tai huutanut naama punaisena, vaan ihan jämäkällä äänellä sanoin. En kuitenkaan halua toista satuttaa turhaan.
Ei toisesta saisi ottaa kiinni, tiedän...
Mutta juteltiin tämä itki jossain välissä ja harmitteli kuinka pilaa oman ja muiden elämänsä yms.
Sitten lähdin kotiin ja yöllä sitten tuli viestiä!
"Oletko sinä ilmoittanut sossuun lapsista kun yrittivät mulle tänään soittaa??!" NO en ole! Mielessä on käynyt mutta en ole ilmoittanut minnekään.
"Sinun kannattaisi mennä vihanhallintakurssille että seuraavassa suhteessa sitten et suutu". Eli nyt sitten tämä koko soppa onkin minun vikaani. Hän petti minua. Hän satutti minua. Ja minä ärähdän niin kaikki on minun vikaa.
Että on oikeasti naisella otsaa.
Taidan ottaa kaikki kamat tänään mukaan mitä hän on mulle antanut, vien sinne ja sanon hyvästit.
- Voimia
Minusta kuullostaa vähän persoonallisuus häiriöiseltä, tai narsistin touhuilta.
Voi toki olla bibokin, mutta kyllä jokin muukin häntä vaivaa..
Olen itse bibo, mutta en ikinä käyttäytyisi noin. Ihmissuhteeni ovat olleet pitkiä, ja sairauteen ne eivät ole kariutuneet.- Bipolaristi
Hänellä on diagnosoitu Bipo. Mutta todellakin mukana on jotain muutakin.
Hän on ihan kuin koko pettämistä ei olisi tapahtunutkaan. Viime yönä jätti minut vihdoinkin sitten tekstiviestillä ja syytti minua että minulla on tunteidenhallintaongelmia. eli löysi nyt minusta vielä syntipukinkin!
Poistin tämän facebookista, en ole lähettänyt viestin viestiä 24 tuntiin ja nyt sitten puhelin piippaa "moi, miten voit? Olin auttamassa veljeä muutossa....".
Ei jumalauta kiinnosta. Hän mut jätti. Haluaa olla sinkku. Olkoot nyt sitten sinkku.
Eikä hän minusta välittänyt kun nai äijiä ulkomailla, ei välittänyt kun tuli takaisin, enkä usko että välittää nyttenkään kun lemppasi minut.
Sairas ihminen. Täysin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812