Kuinka on mahdollista, että elinkautisvanki pääsee lapsentekopuuhiin jo hyvinkin varhaisessa vaiheessa tuomiotaan? Sitten valitetaan, kuinka vankeinhoitojärjestelmä ei tarjoa tarpeeksi laatu aikaa isän ja lapsen väliseen keskinäiseen ḱanssakäymiseen.
Tässä Armanin ohjelmassa esitetään, aivan, kuin asia tulisi kaikille osapuolille jonkinlaisena yllätyksenä, jonka vuoksi on tirautettava tippa, jos toinenkin.
Virhe on kuitenkin tapahtunut siinä vaiheessa, kun lapsi on saatettu alulle ja kummankin osapuolen tiedossa on varmasti, että lapsi kasvaa melkein teini-ikään asti ilman isän läsnäoloa ja kärsii siitä varmasti.
Oikeus ja kohtuus
17-11
0
160
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161