jos jollakulla on Open road 6 käden ulottuvilla voisiko listata aine aiheet tähän. aineen deadline huomenna ja kirja koululla. kiitos
Auttakaa oppilasta hädässä. Kiire
15
143
Vastaukset
Eeentä jos en? Se olis tuos hyllys..
- OP_
Mulla tulee tonni paskaa niskaan huomena
OP_ kirjoitti:
Mulla tulee tonni paskaa niskaan huomena
Googlaamalla ainakin löysin jotain. Arvosteluja jne, en sitten tiedä onko suomeksi.. Katsoppas googlesta
yuggis_ kirjoitti:
Googlaamalla ainakin löysin jotain. Arvosteluja jne, en sitten tiedä onko suomeksi.. Katsoppas googlesta
Menes sinä vittuun, oot muutenki vielä ala-asteella.
AP:lle: Jos sulla ei oo kirjan antimia, ota joku aihe, joka liittyy läheisesti kurssin asioihin ja skriivaa aiitä. En tiiä miten sun opettajan kans toimii, mut ite sain tällä tekniikalla ysin kolmoskurssista.dbs kirjoitti:
Menes sinä vittuun, oot muutenki vielä ala-asteella.
AP:lle: Jos sulla ei oo kirjan antimia, ota joku aihe, joka liittyy läheisesti kurssin asioihin ja skriivaa aiitä. En tiiä miten sun opettajan kans toimii, mut ite sain tällä tekniikalla ysin kolmoskurssista.Vai että ala-asteella.. Ihan varmasti, olet sitten itse jollain seiskalla tms?
- lällälää-teille
Minä oon jo elämänkoulussa!
yuggis_ kirjoitti:
Vai että ala-asteella.. Ihan varmasti, olet sitten itse jollain seiskalla tms?
En puhuis lukiosta, jos mulla ei olis asiasta kokemusta (toisin kuin eräät).
dbs kirjoitti:
Eli lukiosta ei voi puhua jos ei ole kokemusta? Sanoin juuri "lukio" vaikka minulla ei ole siitä minkäänlaista kokemusta! Ja pidentääkö se jotenkin virtuaalipippeliä jos on lukiossa? Sinulla se ainakin näyttää vaikuttavan niin. Ja tuo ei taivu "eräät" vaan "eräillä"
yuggis_ kirjoitti:
Eli lukiosta ei voi puhua jos ei ole kokemusta? Sanoin juuri "lukio" vaikka minulla ei ole siitä minkäänlaista kokemusta! Ja pidentääkö se jotenkin virtuaalipippeliä jos on lukiossa? Sinulla se ainakin näyttää vaikuttavan niin. Ja tuo ei taivu "eräät" vaan "eräillä"
"En puhu, toisin kuin eräät", imbesilli.
Jaksa vaivautua vastaamaa peruskoululaiselle.dbs kirjoitti:
Jaksa vaivautua vastaamaa peruskoululaiselle."Jos mulla ei olis asiasta kokemusta, toisin kuin eräät" mistä vedät muka "en puhu" siihen eteen? Se on täysin eri paikassa, sun olis pitänyt laittaa tuo sulkupaska sen perään jos viittaisit siihen
dbs kirjoitti:
Jaksa vaivautua vastaamaa peruskoululaiselle.Enkä edes puhunut lukiosta mitään :)))
dbs kirjoitti:
On se jännä ku heti hiljeni ku joku toinen on vähä fiksumpi :)
yuggis_ kirjoitti:
On se jännä ku heti hiljeni ku joku toinen on vähä fiksumpi :)
Sitten kun oot saanu Mensan testistä tulokseksi 136, tuu pätemään uudelleen, pentu.
dbs kirjoitti:
Sitten kun oot saanu Mensan testistä tulokseksi 136, tuu pätemään uudelleen, pentu.
Vittuako mua sun testit kiinnostaa ku et osaa edes taivuttaa "eräät" oikeaan muotoon :D
dbs kirjoitti:
Ettei vain olisi noussut kusi päähän kun olet oikein lukioon päässyt, onhan se hieno saavutus joltain jolta on jäänyt äikän tunnit välistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212418Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2162046Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611523Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1771347- 551258
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751056Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa66991Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36917- 52894
- 31885