Määräävätkö Helsingin sisätautien poliklinikan lääkärit lipthyronin nimistä t 3 hormonivalmistetta? Terveyskeskuksessa kukaan ei halunnut ottaa kantaa mihinkään vaan sain lähetteen sisätautien polille. Haluaisin kuulla kaikenlaisia kokemuksia heidän käytännöistään.
Muutin tänne Lahdesta, jossa olen saanut julkisellakin erinomaista hoitoa epätyypilliseen kilpirauhasen vajaatoimintaani.
Hoito aloitettiin kyllä terveystalossa, mutta sain labrat kuitenkin otettua veloituksetta julkisella. Onko täällä sama mahdollisuus? Pelkään todella, että lääke evätään minulta. Hoitovapaalla kun olen niin ei millään olisi varaa kustantaa yksityisen puolen palveluita etenkään kaikkine labroineen.
Hki julkinen terv.huolto ja yhdistelmähoito
3
83
Vastaukset
- suhttyytyv
Eikös hoitopaikan saa nykyään valita? Helsingistä pääsee Lahteen helposti Z-junalla ja halpabussejakin on. Pyydä saada hoitosi takaisin Lahteen, jollet ole tyytyväinen Stadin palveluihin.
Itse olen kuullut niin päin, että Päijät-Hämeessä olisi tosi vaikea saada hoitoa mihinkään vaivaan. Helsingissä olen aina terveyskeskukseen päässyt (tosin eri terveysasemien jonot vaihtelevat, kannattaa valita sellainen, jossa jonot ovat lyhyet). - Surkuttaa
Niin, kyllä näinkin tärkeän asian takia mielellään matkustaakin. Olen ymmärtänyt, että Helsingissä olisi joku yhteinen linjaus, että liothyroninia ei määrätä.
Hoitopaikan valitsemisesta en tosiaan tiedä mitään ja unohdin siitä kysyä. Eli miten se toimii? Kehen pitää ottaa yhteyttä ja vaikuttaako se muuhun terveydenhuoltoon? Jos siis vajaatoimintaa hoidettaisiin erikoissairaanhoidossa Päijät-Hämeen keskussairaalassa niin olenko oikeutettu tk-palveluihin Helsingissä liittyen muihin asioihin? Pitääkin googlettaa...- voi-valita-kunnollisen
>> Jos siis vajaatoimintaa hoidettaisiin erikoissairaanhoidossa Päijät-Hämeen keskussairaalassa niin olenko oikeutettu tk-palveluihin Helsingissä liittyen muihin asioihin? <<
Onnistunee. Ystävätär siirsi potilasasiamiehen avustuksella paikallisen keskussairaalankin supersurkeaksi osoittautuneet endokrinologipalvelut melko kauas yliopistosairaalaan. Muuten asioi terveyskeskuksessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379