Painosta..

Katja

Haluisin vain kysyä, että minkälaisita tytöistä noi 14-15 vuotiaat pojat tykkää? Pitääkö sitä olla langanlaiha lautarintainen ja -peppuinen vai isommat rinnat ja näkyvät kurvit? Itselleni kun ei poikia tule vastaan kun kuulun tuohon jälkimmäiseen ryhmittymään..

8

790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitinen

Minua alkaa jo suunnattomasti ärsyttämään nämä tällaiset kyselyt täällä. Tähän asti olen niiden antanut olla omassa arvossaan, mutta nyt minun on pakko sanoa tähän jotain!

Miksi teidän on pakko täällä kerjätä säälipisteitä ja huomiota tuollaisilla kyselyillä? Niissä ei lisäksi ole mitään perääkään, halutaan vain kuulla kehuja itsestään ja miten juuri sinut tietenkin valittaisiin noista kahdesta vaihtoehdosta. Aina pitää valita kaksi melkein toistensa ääripäätä. Paitsi että sitä toista mihin itse kuuluu tietenkin vielä kaunistellaan enemmän ja toinen koitetaan saada kuulostamaan mahdollisimman kauhealta.
      Asiat eivät ole oikeasti noin mustavalkoisia, koittakaa elää todellisuudessa! Tietenkin tuon perusteella jokainen jätkä valitsisi tuon jälkimmäisen, eli sinut. Mutta koittakaa nyt hyvät ihmiset tajuta, että todellisuudessa asiat eivät ole noin mustavalkoisia ja että monet eri ulkomuotoseikatkin vaikuttavat asiaan, puhumattakaan luonteesta.

Anteeksi tämä purkaukseni, nyt vain meni viimeinkin yli, pahoitteluni.

• Katja

En tarkottanut sillä, että minua tai ketään pitää alkaa kehuskelemaan.. Anteeksi, tein ihan tyhmän topicin. Ajattelin vain kaipa jotain omiani.. Tai jotain.

• neitinen
        Katja kirjoitti:

En tarkottanut sillä, että minua tai ketään pitää alkaa kehuskelemaan.. Anteeksi, tein ihan tyhmän topicin. Ajattelin vain kaipa jotain omiani.. Tai jotain.

Niin no, kuten sanoin olen tähän asti antanut näiden olla omassa arvossaan, mutta nyt halusin kuitenkin sanoa asiaan jotain.
        Muista kuitenkin, ettei tarkoituksen ollut moittia pelkästään sinua, enkä muutenkaan haluaisi loukata ketään, mutten vain enää jaksanut tällaisia.

• kiviäkin_kiinnostaa

oon samaa mieltä... puolestani sais lopettaa kans nää 'oonko liian läski ku oon 165 pitkä ja painan 50?'-jutut... niin turhii ku ei ihmisest tiiä onko kaunis, jollei näe...

• meghan

Kovastihan sitä kuvitellaan, että kurvikasta, isorintaista ja langanlaihaa naismallia ihannoidaan.

Vaikka en olekaan mies/poika, voin sanoa, etteivät kaikki miehet ja pojat arvosta tällaista. Onneksi heillä on edes järkeä päässä ja he tajuavat katsoa ulkokuoren alle.

Mutta kuten tuo Neitinen tuossa jo sanoikin, tällaisilla useimmiten kerätään vain säälipisteitä. Eiköhän jokainen tiedä vastauksen tällaisiin topiceihin ihan oman päänsä sisällä, kunhan vain pysähtyy hetkeksi miettimään asioita.

• jml91

ja kyselly tota samaa juttuu mun poikakavereilta ja must toi ei oo tyhmä kysymys kaikki miettii toto joskus.. mä itekin kuulun siihen toiseen ryhmään ja oon aatellu et oisko vähän hienoo olla pitkä ja hoikka.. mut toi edellinen kommentoija puhuu kans ihan asiaa ettei se oo noin musta-valkosta, et pojat tykkää niin erinlaisist tytöist, ei kaikki pojat samanlaisist tykkää kaikil on oma maku..

• s_a_m_m_a_k_k_o

Tärkeintä on se, mitä jalkojen välistä löytyy...

• -natalie-

Tärkeintä on varmaankin se että nainen on ylpeä kropastaan oli sitten kurvikas tai langan laiha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      2571
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      205
      1198
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1111
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      933
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66