KH Narsisti?

Onko-näin

Dannya haastateltiin Iskelmäradiossa eilen. Siinä käsitetiin mm Katri-Helenaa. Yksi suurimmista paljastuksista oli, että Katri-Helenaa ei ole koskaan kiinnostanut kukaan muu tai mikään muu kuin oma itsensä, eli Katri-Helena ! Danny kutsui Katri-Helenaa narsistiksi.

25

3122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuuskirpaisee

      Kyllä Danny tuntee persoonan ja persoonat, joiden kanssa ollut vuosikymmenet tekemisissä. Ei mikään yllätyspaljastus, kun aika moni on tehnyt saman huomion myös vuosien mittaan. Hyvä Danny !

    • On-totta

      Danny on ihan oikeassa. Lisäisin tähän, että kutriheluna on myös patologinen valehtelija.

    • MrJuha82outolintu

      Katri-Helenasta se ei tee vielä huonoa ihmistä, jos hän välittää paljon itsestään.
      Se on myös terve merkki välittää itsestään.
      Danny saa valittaa.
      Onkohan tuo edes totta, mitä kirjoitit?
      En oikein jaksa uskoa.
      Danny on myös ok persoona.
      KAIKKI OVAT HYVIÄ PERSOONIA SIIHEN ASTI, JOS JOKU ALKAA KIUSAAMAAN JOTAIN TAI RIISTÄMÄÄN HENGEN, SILLOIN LÄHTEE MULTA KUNNIOITUS.
      Olemalla narsisti tai narsistin sukulaissielu ei tee vielä ihmisestä pahaa, jos se nyt edes täsmää Katri-Helenaan.
      En tunne Katri-Helenaa.
      Joissaki kuvissa näyttää tosin hieman pelottavalta.
      En lähtisi siis sanomaan mitään, koska en tunne häntä.
      Kaipa sitten Danny tuntee hänet tarpeeksi hyvin.
      Ei se oikeuta haukkumaan Katri-Helenaa, koska kokonaiskuvassa Katri-Helena on voiton puolella.
      Terve itsekkyys ei ole huono asia.
      On myös ihmistyyppejä, joita ei kiinnosta muut ihmiset, sillä nämä ihmistyypit kuten minä viihtyvät yksin omissa oloissaan eikä se tee meistä heti välttämättä pahaa tai narsistista ihmistä.
      Kaikki eivät vain ole samanlaisia ja eivätkä viihdy muiden seurassa paitsi yksin.

      Tämä on naurettavan typerää, ku tommosia ihmisiä kuten Katri-Helenaa syrjitään.
      Sanoisin vika on sanojassa eli Dannyssa, jos tämä uutinen on siis totta.
      Laitappa joku tieto siitä.
      Missä on lähde?
      Kerro.

      • seonniin

        Ihmettelen, et miten Dannyn kertoma koetaan haukkumiseksi? Eihän se sitä ole. Jokainen meistä kertoo toisilleen erinäisiä huomioita toisistamme ja se ei ole haukkumista. Kun sanoo, miten toisen kokee tai on kokenut ja nänhy niin ei ole haukkumista. Totuuden saa sanoa ja pitääkin sanoa.


      • Linkkejä

        MrJuha82outolintu!
        Tuossa kaksikin linkkiä:

        http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001177215.html
        &
        http://www.iskelma.fi/musiikki/danny-se-on-kovaa-leikkia-kun-rakkaus-ei-menekaan-ohi/1/14884


      • MrJuha82outolintu
        seonniin kirjoitti:

        Ihmettelen, et miten Dannyn kertoma koetaan haukkumiseksi? Eihän se sitä ole. Jokainen meistä kertoo toisilleen erinäisiä huomioita toisistamme ja se ei ole haukkumista. Kun sanoo, miten toisen kokee tai on kokenut ja nänhy niin ei ole haukkumista. Totuuden saa sanoa ja pitääkin sanoa.

        Ole sitten oikeassa, jos oot semmonen jukuripää/ minä olen oikeassa, mutta kyllä minäkin saan olla oikeassa omassa mielipiteessäni, eikö vain?


      • MrJuha82outolintu
        seonniin kirjoitti:

        Ihmettelen, et miten Dannyn kertoma koetaan haukkumiseksi? Eihän se sitä ole. Jokainen meistä kertoo toisilleen erinäisiä huomioita toisistamme ja se ei ole haukkumista. Kun sanoo, miten toisen kokee tai on kokenut ja nänhy niin ei ole haukkumista. Totuuden saa sanoa ja pitääkin sanoa.

        Okei sanoin ehkä aika terävästi, mutta mun mielestä jokainen ihminen ajattelee omilla aivoillaan ja jokaisen mielipide on oikea.
        Tässä asiassa ei ole mitään faktaa, että kumpi ihminen on oikeassa väittämässään.
        Sinä sanot "ei saa loukkaantua" minä sanon "niin emme loukkaannu, mutta tommoset kirjoitukset osoittavata enemmänki Dannyn pahansuopaisuuden"
        Kuka on oikeassa ja kuka ei?
        Näissä asioissa ei ole mitään totuuspohjaa, et kumpi vie ja toinen vikisee.


      • julkinarsistit

        Paavo Väyrynen on yksi julkinarsisti eikä ole moksiskaan ja hyvin tietää mitä mieltä ihmiset ovat ja mitä ovat sanoneet hänestä.
        Moni muu on saanut narsistin leiman oman käytöksensä perusteella.


      • MrJuha82outolintu
        julkinarsistit kirjoitti:

        Paavo Väyrynen on yksi julkinarsisti eikä ole moksiskaan ja hyvin tietää mitä mieltä ihmiset ovat ja mitä ovat sanoneet hänestä.
        Moni muu on saanut narsistin leiman oman käytöksensä perusteella.

        Niin te voitte pitää ketä tahansa narsistina, vaikka esim Väyrystä ei ole diagnosoitu narsistiksi oikean psykiatrin toimesta, joten oikeasti teidän mielipiteet ovat vain mielipiteitä eikä totuuksia.
        =) heh XD


      • Ystävällisin.Terveisin

        Kuten myös sinun arvoisa "MrJuha82outolintu" - sinun mielipiteilläsi on yhtä paljon ja/tai yhtä vähän arvoa kuin meidän muidenkin. Kehottaisin kyllä välttämään keskustelupalstoilla käymistä jos se aiheuttaa noin paljon traumoja sinulle. Verenpaineesi tuntuu nousevan liikaa. Ulkopuolinen havainto tämäkin. Niinkuin Dannyn ja monen muun havainto Katri-Helenasta. Kaikella ystävyydellä.


      • seonniinse
        MrJuha82outolintu kirjoitti:

        Ole sitten oikeassa, jos oot semmonen jukuripää/ minä olen oikeassa, mutta kyllä minäkin saan olla oikeassa omassa mielipiteessäni, eikö vain?

        Toki saat olla mitä olet, mutta yleisesti vielä Dannyn lausumasta, että Danny totesi, ettei Katri Helenaa ole koskaan muu kiinnostanut kuin Katri Helena itse. Danny ei ole nimittänyt Katria narsistiksi.


      • seonniinse

        Eikö viimein kaikki ala uskoa, että KH ei ole koskaan ottanut ketään uutta artistia siipiensä suojaan tai alkanut ketään auttamaan samalle uralle, mitä itse on tehnyt?
        Siitä D:n lausumassa oli justiinsa kyse ja sittemmin täsmentänyt, ettei ole suinkaan haukkunut, kuten ei olekaan. D on tuonut ja auttanut valtavan määrän artisteja samalle uralle mitä itsekin tehnyt. KH on ollut kiinnostunut vain omasta urastaan ja uskon KH:n itsekin tajuavan mitä D on tarkoittanut lausunnollaan.


      • MrJuha82outolintu
        Ystävällisin.Terveisin kirjoitti:

        Kuten myös sinun arvoisa "MrJuha82outolintu" - sinun mielipiteilläsi on yhtä paljon ja/tai yhtä vähän arvoa kuin meidän muidenkin. Kehottaisin kyllä välttämään keskustelupalstoilla käymistä jos se aiheuttaa noin paljon traumoja sinulle. Verenpaineesi tuntuu nousevan liikaa. Ulkopuolinen havainto tämäkin. Niinkuin Dannyn ja monen muun havainto Katri-Helenasta. Kaikella ystävyydellä.

        No just ei tunnu oikein verenpaine nousevan.
        Kunhan vain sanon omia mielipiteitäni täällä suuttumatta ollenkaan.
        En vain ole samaa mieltä teidän kanssanne.
        Teidänkin pitäs tuntea Katri-Helena henkilökohtaisesti.
        Narsisti tai narsistin oloinen Katri-Helena?
        No ei se tee hänestä vielä pahaa ihmistä, mutta se riippuu mitä hän on narsistisuudellaan tehnyt eli jos hän on kiusannut jotain, niin se on huonompi homma, mutta jos leuhkinut ja elänyt erakon elämää yksin piittaamatta muista, niin en menisi silloin tuomitsemaan häntä.
        Eli mitä Katrin kohdalla hänen narsistisuudellaan tarkoitetaan?
        Miksi ei hän piittaa muista ihmisistä?
        Onko hän kenties vain erakko, joka tykkää olla yksin?
        Vai eikö hän anna arvoa muille ihmisille eli sillä tavalla ei piittaa ihmisistä??
        En tiedä.
        Ei meidän kenenkään periaatteessa pitäs ottaa mitään kantaa, jos emme tunne Katria.
        Ei minun eikä teidänkään.


      • MrJuha82outolintu
        Ystävällisin.Terveisin kirjoitti:

        Kuten myös sinun arvoisa "MrJuha82outolintu" - sinun mielipiteilläsi on yhtä paljon ja/tai yhtä vähän arvoa kuin meidän muidenkin. Kehottaisin kyllä välttämään keskustelupalstoilla käymistä jos se aiheuttaa noin paljon traumoja sinulle. Verenpaineesi tuntuu nousevan liikaa. Ulkopuolinen havainto tämäkin. Niinkuin Dannyn ja monen muun havainto Katri-Helenasta. Kaikella ystävyydellä.

        Niin en ole saanu traumoja nettikeskustelupalstoilla.
        Hyvin mulla menee ja oon onnellinen.


      • MrJuha82outolintu
        Ystävällisin.Terveisin kirjoitti:

        Kuten myös sinun arvoisa "MrJuha82outolintu" - sinun mielipiteilläsi on yhtä paljon ja/tai yhtä vähän arvoa kuin meidän muidenkin. Kehottaisin kyllä välttämään keskustelupalstoilla käymistä jos se aiheuttaa noin paljon traumoja sinulle. Verenpaineesi tuntuu nousevan liikaa. Ulkopuolinen havainto tämäkin. Niinkuin Dannyn ja monen muun havainto Katri-Helenasta. Kaikella ystävyydellä.

        Se vain ehkä näyttää siltä, että saattaisin hermostua tai saisin traumoja tai että verenpaineeni nousee, mutta kuten sanoin niin ei ole tällaista havaittavissa, ei ainakaan useimmiten.
        Useimmiten /tai aina kun kirjoitan kommentteja, joissa saatan olla hyökkäävä, niin pysyn kuitenkin rauhallisena vailla tunteita.


      • MrJuha82outolintu
        seonniinse kirjoitti:

        Eikö viimein kaikki ala uskoa, että KH ei ole koskaan ottanut ketään uutta artistia siipiensä suojaan tai alkanut ketään auttamaan samalle uralle, mitä itse on tehnyt?
        Siitä D:n lausumassa oli justiinsa kyse ja sittemmin täsmentänyt, ettei ole suinkaan haukkunut, kuten ei olekaan. D on tuonut ja auttanut valtavan määrän artisteja samalle uralle mitä itsekin tehnyt. KH on ollut kiinnostunut vain omasta urastaan ja uskon KH:n itsekin tajuavan mitä D on tarkoittanut lausunnollaan.

        Ahaa siis totako se Danny on tarkoittanu?
        Ei voi tietää.
        Mahdoton tietää.
        =)
        Ei siinä silloin edes mitään pahaa varsinaisesti.
        Katri keskisttyny omaan uraansa.
        Moni muuki tekee niin.
        Ymmärsinkö nyt oikein?


      • seonniinse
        MrJuha82outolintu kirjoitti:

        Ahaa siis totako se Danny on tarkoittanu?
        Ei voi tietää.
        Mahdoton tietää.
        =)
        Ei siinä silloin edes mitään pahaa varsinaisesti.
        Katri keskisttyny omaan uraansa.
        Moni muuki tekee niin.
        Ymmärsinkö nyt oikein?

        Ymmärsit viimein oikein. Ei D ole haukkunut Katria vaan todennut tosiasian, ettei Katri ole ollut ketään muuta alalle pyrkivää tyrkkimässä eteenpäin, vaan ollut kiinnostunut vain omasta urastaan.


      • voisentään

        Tää Ranny uuniluuta,vois vaihtaa parturia,tirsk.


      • parturivskampaaja
        voisentään kirjoitti:

        Tää Ranny uuniluuta,vois vaihtaa parturia,tirsk.

        Molemmilla on yhtä ohuet hiukset, mutta Katri Helenalla on hyvä kampaaja, joka osaa leikata hiukset oikein.


    • Entinenfani

      Kylmä.

    • Anonyymi

      Jos nainen ei ole kinnostunut Dannysta, tekeekö se naisesta narsistin? Vai kuka tässä nyt on narsisDti?

    • Anonyymi

      Jospa Dnny on vain Katrille katkera jostain!!!. Mut en ole Katri vanikaan tohmajärveltä ollaan!!!!. Arvostan häntä siinä hän haluu elää eikä turhaa märehdi❤! Danny oli nuorena mun idolli😂👠👗💃!Nyt kyl aika pappa🙈!

    • Anonyymi

      Katri Helena on hyvin itsekeskeinen ihminen. Omapäinenkin hän on. Se tuli ilmi Panu Rajalan kirjassa. Nyt vähän samaa kertoo Esa Nieminen.

    • Anonyymi

      Minä minä minä. Varmaan helppo kumppani. Haastatteluissa vaikuttaa teennäiseltäja kylmältä.

    • Anonyymi

      Toisinaan mietin, että onko Katri Helena laulaja vai "psykologi". Syystä, että hän puhuu jatkuvasti jostain yliluonnollisista asioista ja jakaa elämiseen liittyviä "viisauksiaan" sinne tänne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe