Renuvisa kansalle

RenuJaKuitti

1.Missä renussa on kaikkein parhaat ajo-ominaisuudet, formulat pois luettuna?
2. Mistä happoteräksestä nämä ranskalaisissa atomivoimaloissakin käytetyt renöö luksusmallit ovat valmistetut?
3. Renöö hyvä talviauto? varmatoiminen, luotettava, ei suuria vikoja, hyvä ostos. Onko?
4. Jos pikkuvikoja (harvinaisia semmoiset renussa) esiintyy, helppo korjata, ruuvimeisseli ja jakoavain riittävät työkaluiksi. Pitääkö paikkansa eli kutinsa?
5. Koska Ranskalaista laatua, niin ajoneuvo Renault, mallista riippumatta säilyttää arvonsa vielä ikääntyneenäkin vaarilta vaarille. Onko vain huhua?
6. Kuinka luotettavana voidaan pitää yleensä Esson baarin asiaintuntijain arvioita tästä vähän öljyä kuluttavasta Renöö köyhällistö/rupusakki luksus ajoneuvo merkistä?
7. Tuleeko kohta miinusmerkki "myytävien" (jo pajaa, monenlaista haalaria nähneiden) renujen hinnan eteen eli että "myyjä" maksaa, kun vain haetaan pois?
8. Kuinka kauan vielä kärsimystä tiellä, ennenkuin on kansanvapaus? Vapaus liikkua ilman kärsimystä, renuttomasti ja luotettavasti, pienistä ruostepilkuista välittämättä, eihän ne tielle jätä.
9. Tuleeko lopullinen kansan ylösnousemus, herätys Toyotan kautta? muut japanilaiset todelliset, oikeat automerkit.
10. Riittäkö maailmassa blondeja, jotta renu säilyy?

5

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meksukolome

      Harmi kun Renault, jota sinulla ei edes ole valvottaa koko yön. Minua nukutti oikein hyvin, kas kun Renault on palvellut hyvin jo 15 vuotta, niin ei yöunet häiriinny.

      Hanki vaan rohkeasti jotain sisältöä elämääsi niin kyllä se unikin sieltä tulee.

    • Huhuilua

      Jokaiseen uuteen renuun asennetaan meksutin, joka toistaa "renu, hyvä, hyvä, hyvä". Yöllä meksutin ei toimi sisällöllisistä syistä, pikkuvika vain.

    • voitojotin

      Aloittajalle tiedoksi; sarkasmi on vaikea laji. Sinun lahjoillasi olisi kannattanut jättää aloittamatta.

    • Harjoitus-

      tekee mestarin, mutta kirjoita Joulupukille, että tuo parempia lahjoja tänne.

    • DGC

      Vastaukseni perustuvat vuoden 2002 Clioon. Muiden mallien suhteen joku muu saa arvioida.

      1.Missä renussa on kaikkein parhaat ajo-ominaisuudet, formulat pois luettuna?

      En tiedä. Itse en pitänyt yhtään ykkös-Meganesta.

      2. Mistä happoteräksestä nämä ranskalaisissa atomivoimaloissakin käytetyt renöö luksusmallit ovat valmistetut?

      Luultavasti samaa materiaalia kuin se kuuluisa stripparin tanko.

      3. Renöö hyvä talviauto? varmatoiminen, luotettava, ei suuria vikoja, hyvä ostos. Onko?

      Kylmä se on talvella. Ei muuta valitettavaa.

      4. Jos pikkuvikoja (harvinaisia semmoiset renussa) esiintyy, helppo korjata, ruuvimeisseli ja jakoavain riittävät työkaluiksi. Pitääkö paikkansa eli kutinsa?

      Työkaluvalikoiman on syytä olla normaalia isompi, mutta jos työkaluja löytyy, se on pääosin huomattavasti helpompi purkaa ja koota kuin monet kilpailijansa.

      5. Koska Ranskalaista laatua, niin ajoneuvo Renault, mallista riippumatta säilyttää arvonsa vielä ikääntyneenäkin vaarilta vaarille. Onko vain huhua?

      On huhua. Renaultin parhaita puolia on se, että se ei säilytä arvoaan joten ne ovat erittäinkin houkuttelevan hintaisia käytettynä.

      6. Kuinka luotettavana voidaan pitää yleensä Esson baarin asiaintuntijain arvioita tästä vähän öljyä kuluttavasta Renöö köyhällistö/rupusakki luksus ajoneuvo merkistä?

      Osittain totta, varsinkin se, että se luotettava japanilaismerkki taitaa olla oikeastikin luotettavampi. Tosin, usein ihmettelen miksi kaikki arvostetuille laatuautoille sattuneet yksittäiset viat eivät koskaan satu minulle vaikka ajan romulla.

      7. Tuleeko kohta miinusmerkki "myytävien" (jo pajaa, monenlaista haalaria nähneiden) renujen hinnan eteen eli että "myyjä" maksaa, kun vain haetaan pois?

      Toivottavasti. Minulle kyllä kelpaisi.

      8. Kuinka kauan vielä kärsimystä tiellä, ennenkuin on kansanvapaus? Vapaus liikkua ilman kärsimystä, renuttomasti ja luotettavasti, pienistä ruostepilkuista välittämättä, eihän ne tielle jätä.

      Kauemmin kuin sinä elät. Onneksi.

      9. Tuleeko lopullinen kansan ylösnousemus, herätys Toyotan kautta? muut japanilaiset todelliset, oikeat automerkit.

      Voit kysyä tuosta minun naapuriltani. Minullekin tuli yllätyksenä, että niin uudessa Toyotassa voi olla niin pahoja vikoja.

      10. Riittäkö maailmassa blondeja, jotta renu säilyy?

      Varsinkin Englannissa Renault on nimenomaan maahanmuuttajien auto. Ovat enemmän tummaverisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe