Voidaanko tavata?

Tähänonsaatavaselvyys

Heräsin unesta, jossa olin kanssasi. Lohdullista, että saan olla vierelläsi, vaikka vain unessa.....

17

886

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvyysonsaatava

Voidaan...

• Milloinsinulle

saa laittaa viestiä?

• tässäsenähdään
        Milloinsinulle kirjoitti:

saa laittaa viestiä?

joo, ei voidakaan vaikka ensin rehvakkaasti luvataan.

• selvyysonsaatava

Aloittajakin voi laittaa viestiä.
        Siis milloin tahansa!

• M....Mies

Suoralla viestillä ao. ihmiselle tuo selviää hyvin pian ja monesti vastaus on kyllä. Ihmiset tykkäävät saada asioille selvyyden ja asiat päätökseen. Kukaan ei tykkää keskeneräisistä ja selvittämättömistä asioista.

• kuhansivusta

No ei aina. Joskus voi käydä niin että vastaus on ei tai huonoimmassa tapauksessa ei tule vastausta, vaikka montakin kertaa koittaisi lähestyä. Reilua olis jos toinen voisi sanoa sen ei tai kyllä.. ja minä luotan ihmisiin, jotak tuolla elävässä elämässä osaavat kommunikoida asoista. Palsta ei ole se paikaa..

• josjotainedes
        kuhansivusta kirjoitti:

No ei aina. Joskus voi käydä niin että vastaus on ei tai huonoimmassa tapauksessa ei tule vastausta, vaikka montakin kertaa koittaisi lähestyä. Reilua olis jos toinen voisi sanoa sen ei tai kyllä.. ja minä luotan ihmisiin, jotak tuolla elävässä elämässä osaavat kommunikoida asoista. Palsta ei ole se paikaa..

Jep, juuri näin.

Kannattaisi antaa ihmisten surra edes palstalla rauhassa.

• harhaavain

Kannattaa ehdotaa tapaamista suoraan sille, jonka haluaa nähdä.. täällä kaikki haluaa nähdä toisensa.. oikeesti ei ehkä halua..

• TaasPyysin

Oikeasti haluan sut nähdä. Voi, etkö jo ymmärrä.

• pyydäjatkossakin

Minua pyydettiin, aina ei vaan pysty aikatuluja ja muuta järjestämään.. tulee kyllä niitä toisia kertoja. Ymmärrän minä erästä miestä.

• einyt

Mullekin passais milloin vain, kun tilanteemme niin epäreiluksi ja epäselväksi. Pitkä pitkä stoori. Kuin elokuva ilman sitä onnellista loppua. Voi olla että jää ikuiseksi arvoitukseksi.

• ehkänextlife

En usko, että tapaamme enää... Mitä suotta kiusata itseään kun tietää ettei tule koskaan olemaan "meitä".

• Oletpäättänytniin

Miksi?

• silmiinkatsottu

Yhden ihanan miehen tapaisin mielelläni. Kukaan muu ei herätä samanlaisia tunteita.

• kylläharmittiherätä

Minäkin olin viime yönä kanssasi mies... Vaikka tähän tämä meidän yksipuolinen suhde taitaakin jäädä.

• eirohkaiseyhtään

En edelleenkään ymmärrä miksi sä hierot jatkuvasti sitä mussukkaasi mun naamaan. Anteeksi nyt vaan. Ei rohkaise mitenkään, tulee vaan sellainen olo että vedät mattoa mun jalkojen alta tahallasi.

• Onnistuisiko

Keneltä kenelle? Esim molempien nimien viimeinen kirjain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2235
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1918
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1479
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1327
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      93
      1048
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      957
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      741
    Aihe