Entisen leikkurin sanottua työsopimuksensa lopullisesti irti, pitäisi hankkia uusi kone.
Olen harkiinut akkukäyttöistä leikkuria, mutta kaipaisin hieman käyttökokemuksia kyseisenlaisista vekottimista.
Kävin hypistelemässä Boschin ja Ryobin leikkureita. Ihan asiallisen tuntuisia molemmat, mutta jos jolla kulla sattuisi olemaan ihan omakohtaista kokemusta moisista härpäkkeistä, niin mieluusti ottaisin vastaan.
Myös Greenworksin akkuleikkuria kävin katselemassa, lieneekö mitään ratkaisevaa eroa noihin kalliimpiin verrattuna?
Akkukäyttöinen ruohonleikkuri
Anogyyni
2
324
Vastaukset
- Exakkunen
Meillä oli Boschi pari vuotta, alarungon kiinnike murtui ja varaosan saanti oli vaikeaa. Siirryttiin takaisin polttomoottorikäyttöiseen tämän kesän alussa, pitänee ootella vielä muutama vuosi kunnon akkuruohonleikkurin löytämistä.
- sdfghdfdd
Meillä on verkkiksen green cyclone 279€, on tukevaa muovia ja leikkaa riittävän paljon yhdellä latauksellä, meillä nurtsia n. 300m2.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713