Saaressa sattunutta

Saarisakke

Taitaa olla jo parikymmentä vuotta siitä kun hankimme mökin saaristosta ja vietimme siellä paljon aikaa.Mökkimme sijaitsi niemen kainalossa hiekka ja kallio rannalla. Näköyhteydellä sadan metrin päässä lähin naapuri mökki ja yhteinen pieni ponttoonilaituri meidän puolen kalliorannalla Tulimme hyvin toimeen naapuri pariskunnaan kanssa ja sovimme heti että voidaan
vapaasti uida alasti niin kuin tapana on.Usein me olimme terassilla alsti koko illan saunan jälkeen.
Kerran naapurin rouva oli heittämässä uistinta kalliolla ja huuteli että uistin oli jäänyt kiinni pohjaan. Yritimme irroittaa sitä mutta ei onnistunut, piti mennä uimaan. No, en viitsinyt hakea uimahousuja ties missä olivatkaan käytön puutteessa unohtuneet vaan riisuin alasti ja menin aivan alasti uimaan ja sukeltamalla sain koukun irti pohjakasveista. Vesi oli melko viileätä mutta siitä huolimatta huomasin uimasta noustessa että kyrpäni sojotti juhlkunnossa ja naapurin rouva kelasi siimmaa sisään ja nauroi että tulipa komea kala. Annin tuulen kuivatella rahassa ja otin aurinkoa alasti vierssä bikini naapurin Ritva eli seisoi vaan. Meidän puolella oli kaivo josta naapurikin haki vettä. Hänen miehensä tysketeli laivalla aina ainakin viikon kerallaan ja minun vaimoni viikolla töissä niin että satuimme olemaan kahden tässä niemessä. Kun näin että Ritva haki saunavettä niin menin alasti aurinkotuoliin polun lähelle koska tiesin hänen kulkevan siitä ohi. Kylä hän taisi vähän hämmästyä kun oli ilmestynyt siihen mutta ei suinkaa pahastumut vaan istui touiseen tuoliin lepäämään. Sanoin että voinhan kantaa toisen ämpärin avuksi ja niin lähdimme, Ritva pikku bikineissä ja minä seisovine kullein . Perillä hän sanoi että jos haetaa vielä lisää niin voit tulla illalla saunaan ja niin me otimme ämpärit ja haimme lisää vettä. Istuimme huilaamassa heidän kuistillaan ja joimme jotain mehua. Teki mieli mennä uimaa ja hän haki pyyhkeet ja kävelime rantaa. Kun hän aikoi mennä uimaan bikineisään niin sanoin että eikö olisi luonnollisempaa olla aivan alasti molemmat ja hän vastasi ok jos saan mennä ensin , riisui selkä minuun päin vähäiset kangaspalat ja kahlasi matalaan veteen. Minä seurasin hitaasti perässä ja kullini oli nyt tosiaan juhlakunnossa terska punaisena niin että häneltä pääsi hudahdus että onpas se iso kikkeli.
Illalla menin shortseissa ja pyyheliina ja pari olutta kainalossa naapuriin katsomaan joko sauna olisi lämmin. Ritvalla oli lyhyt rantamekko päällään ja joimme ensin kahvit. Saoin että mene sinä vaan ensiksi saunaan niin käyn vielä ensin uimassa. Kun tulin uimasta niin saunasta kuului että tulevaan, ei kai se ole kummempaa olla alasti saunassa kuin uimassakaan. Ja kun menin sisään hämärään saunaan niin siellähän se alaston nainen istui ja minulla tietenkin seisoi.

Heitettiin löylyä ja pestiin .myös toistemme selät ja sitten huuhtelemaan uimaan.Ei enää mitään häpeän tunnetta vaan luonnollinen alastomuus. Kävimme saunassa ja uimassa monta kertaa, se oli kerrassaan ihanaa. Sitten grillasimme hiukan ,pari lasia viiniäkin. Ja sitten se vaan tapahtui. Hän ihmetteli kuinka voi mun krpäni seisoa koko illan mutta vastasin että noin nätit tissit kiihottava ja olihan hänellä mustat tuuheat pillunkarvatkin. Minun vaimoni antoi pillua niin kovin harvoin niin että elin puutteessa ja niin taisi olla hänelläkin kun mies oli viikkokausia töissä laivalla. Hän vain tarttui kulliini, antoi sille suukon ja otti suuhun mihin se ei tahtonut mahtua. Minä rupesin tutkimaan karvaista viidakoa ja löysin kostean sademetsän. Käännyion hänen päällesä ja suutelin noita ihania rintoja ja hän ohjasi heläästi kulliani pillun huulille kun vain saimme ensin piluunkarvat sivuun. Hitaasti, hitassti upposi kiimainen kullini kosteaan pilluun. Alotin varovasti työntämään ja hän myös nosti persettään ja voihkaisi hilhaa että tuntuu hyvältä. Sanoin että " menee syvään, tekee hyvää " Ja kyllähän se tahti kiihtyi ja aivan liian äkkiä kullini syösi sperman kuumaan pilluun.
Heken kun maattiin niin uima ja ei kun uudestaan hommiin. Oli juuri tullut muotiin että harastetaan suuseksiä ja mun teki mieli kokella kun hän äsken oli niin reippaasti ottanut kyrpää suuhun.
Tarjosin nyt kullia mikä oli ehkä vielä liukas mehuista ja käänyin itse pillun puoleen , siis 69 asntoom
n josta oli joskus lukenut. Mulkku upposi hiljalleen terakaa myöten suuhun ja hän alkoi imeä.
Minä löysin valoisassa kesäillassa ensi kertaa kunnolla häpyhuulet ja häpykiele mikää tosiaan seisoi niin kuin kirjoissa kerrotan. Nuolin häpykieltä kielelläni ja tusin pillu kosteat nesteet. Vanha kansa sanoi että kyllä joka mies pillun märäksi saa mutta kukas sen kuivaksi jaksda nusiia. Oli ihanaa tehdä se kerran nåin päin, sain kerrankin nuolla pillua! Riva huohotti ja imi hanakasti ja niin kurkkuun syöksyi spermlasti. Kyllä hän varmaa osan nieli ja vedin kullia hitaasti ulos ja vielä poskillakin oli spermaa minkä itse nuolin pois. Olihan siinä oltu vieraissa mutta molemmat olivat myös saaneet sitä mitä kotona ei ollut tarjolle

2

6762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karoverhu

      Minkä suuruinen kiinteistövero teillä siellä mökillä on ?

    • Mannermake

      Minökin olen nuusinut napurin vamoa. Sillä on ist nänit ja karvinen vitu. Kypräni siesoo aina kivikvana ja söksee seprmaa naisen pillnuhulille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3115
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2502
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2326
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2035
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe