Olli HErman ja vaimonsa, katsokaa noita naamoja...

ääkkkkk

19

2561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • botoxmöykky

      Pahan näköiseksi piikittänyt itsensä tuo naikkonen, näyttää mieheltä, siis tuo tumma.

    • Huhheijaa

      Noh, kiva vessakuva, miks ihmeessä täytyy aina kuvata itsensä jossain vessassa ? Eikä mikää kaunotar kylläkään...

    • näinpäin

      Mies on kauniimpi kuin tuo vaimonsa!

    • KiittiNauruista

      Olli on naisellisempi kuin rakas vaimonsa :D Ei vittu että on jotenkin koominen pari.

    • eipakotajärkipäätä

      Olli on enemmän naisen näköinen, kuin tuo tumma hirvitys! Eikö nuo leikellyt ja pistellyt otukset näe toisistaan, miten saman näköisiä ne kaikki on, siis ihan hirveän näköisiä! Varmaan lapset juoksee karkuun, kun nuo tuosta vielä lisää ikääntyy, luulisi kaduttavan!

    • mursunhuulet

      Totta, Olli on nätimpi kuin vaimonsa. Vaimolla alkaa alaosa naamasta muistuttaa valitettavan paljon Tukiaisen pärstää. Mikä siinä on kun tehdään itsestä ruma vaikka halutaan olla kauniita.

    • why.so.long.face

      Mitä vittua? Mies taitaakin olla se vaimo tässä suhteessa.

    • Puhhh

      Helvetillisen kaamee ilmestys tuo miehen näköinen nainen. Olli on enemmän naisen näköinen

      • pitääolla

        Silmä selässäkin.


    • Sfsf

      Noora iski Ollin niiden keikalla. Oli eturivissä nosti toppinsa ja näytti Ollille silikonitissinsä. Näin suhde alkoi

      • xoiuygs

        Romanttista.


    • JätänVäliin

      Kolkko ja tuhnu pari. Botoxista otsa pinkeenä molemmilla. En panisi.

    • hevosnaamah

      Vaimo on ottanut Kotkassa baarissa mieheltä suihin keskellä tanssilattiaa. Fakta.

      • edellinenkirjoittajaaaaa

        Tarkennan: oli kyllä varmaan sinkku silloin ja tästä on vuosia. Mut aika vauhdikas nainen :)


      • housutpäähän

        No nyt selvisi tuo huulien älytön täyttäminen! Sen tarkoitus on sama, kuin alapään huulilla! Saman näköiset ne kyllä ovatkin! Helvetin rumat!!!!Kun vielä pissi on noussut päähän, on lyhyt matka sylkäistä se pois!


      • ohgoshh

        Tämä baarissa suihinottanut oli Karhulasta kotoisin oleva aikuisviihdealan ammattilainen Eve-X. Tarkasta faktasi.


    • Jaksss

      En epäile tuota kertomusta suikkiotosta.... voin kuvitella. Kun tosiaan iski Ollin menemällä tämän keikkaa katsomaan, pönki eturiviin kaverinsa kanssa ja nosti paitansa ylös ja heilutteli Ollille paljaita silikonitissejään. Voiko mauttomampaa olla?

    • xcckhfghuw

      Aloituksesta oli kuvat jo poistettu. Seiskan kuva näkyy. Vaaleana kauniimpi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe