Stark Tampere kokemukset

Duunari72Å

Olisi kiva kuulla kokemuksia Stark Tampere toiminnasta.

Omat kokemukset sellaisia, että Nekalan toimipisteessä juuri ollenkaan työntekijöitä. Käynti oli jopa ärsyttävä kun muutama jätkä juoksi ku mitkäkin ja asiakkaita piha täynnä. Olen käynyt vain Nekalan toimipisteessä. Kuulemani mukaan Lielahden ja sen entisen puukeskuksen tontilla ei juuri asiakkaita käy.

16

5121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elmeri820

Noutopisteessä ainakin ihan käsittämätöntä tunarointia. Juoksuttaa nyt asiakasta edes takasin pihamaalla. Rinnuksissa luki logistiikkaesimies. Ei voi kovin hyvin asiat olla siis siellä. Nykyään kraudan tyytyväinen asiakas.

• Justmm

Ei tuolla firmalla ole edes työntekijöitä. Kävin noutopihan puolella ja lähdin menee, kun ei siellä ole tarpeeksi työntekijöitä.

• Rahtar1

Olen monta vuotta ajellut tavaraa kyseiselle tontille. Aina yhtä vaikeaa löytää trukkikuski joka purkisi kuorman. 3 tuntia kerran auto seisoi nekalassa.

• starkkiii

No joo.. STARK!! Yrittäjänä täysin samaa mieltä, että jos vielä löytyy rautakaupasta huonompaa palvelua, niin kertokaapa minullekin, niin käyn siellä?!

• Voivoi16

Mää oon saanut aina hyvää palvelua Starkilta, mutta on kyllä ehdottomasti myönnettävä heidän tarvitsevan lisää työntekijöitä. Noutopihalla joutuu tuskastuttavan kauan odottamaan palvelua, vaikka pari miestä kovaa menevätkin.

On aika iso alue hoidettavana jätkillä siellä. Välillä itsekkin kiireisenä ärsyyntyy ja tulee tiuskittua pihan pojille ja jälkeenpäin se vähän harmittaa, koska eihän se heidän vikansa ole ettei ole miehitystä.

Jos tuo meno jatkuu aion kyllä johtajaan olla yhteydessä ja pistää palautetta kun ei ole tarpeeksi työntekijöitä! Yrittäjänä on kuitenkin vähän kiire eikä ole aikaa olla jonossa kahdentenakymmenentenä.

• Lietsunstarkkihyvä

Itse asioinut viimeiset viisi vuotta lietsun Starkilla.
        Aina ollut superhyvä palvelu ja osin siksi tykännyt asioida siellä.
        Joskus on liian vähän työntekijöitä, täytyy myöntää.
        Mainittakoon kuitenkin positiivisesti ihan nimeltä esim. J-P Holopainen, kuka on ihan superhypermukava myyjä. Palvelu pelaa aina vaikka joskus joutuu odottamaan.
        Omasta mielestäni kaikki myyjät todella mukavia ja homma sujuu.

• Obord
        Lietsunstarkkihyvä kirjoitti:

Itse asioinut viimeiset viisi vuotta lietsun Starkilla.
        Aina ollut superhyvä palvelu ja osin siksi tykännyt asioida siellä.
        Joskus on liian vähän työntekijöitä, täytyy myöntää.
        Mainittakoon kuitenkin positiivisesti ihan nimeltä esim. J-P Holopainen, kuka on ihan superhypermukava myyjä. Palvelu pelaa aina vaikka joskus joutuu odottamaan.
        Omasta mielestäni kaikki myyjät todella mukavia ja homma sujuu.

Minäkin olen saanut nopeaa palvelua aina Lielahdessa, mutta johtuu osittain varmasti siitä et olen aina ollut oikeastaan ainoa asiakas. Tuolla Nekalassa on tuskaista käydä, kun siellä asiakkaita pilvin pimein. Asiakaspalvelusta sieltäkään ei yhtään huonoa kokemusta, mutta asiakasmäärän takia odottamaan täytyy varautua. Joudun Nekalassa lähinnä käymään sillä siellä on niin paljon laajempi valikoima ja tavaraa varmasti hyllyssä.

• Tytyii

Tarjousten perässä lähdettiin miehen kanssa katsomaan sopivia juttuja piha projektiimme. Myymälässä meitä palveli todella mukava mies joka tiesi mitä tarvitsemme. Hän pisti tilauksen noutopihalle josta puut ja kivet haimme. Ensikertalaisena en voi moittia paljoo mutta aika vähältä se henkilökunnan määrä näytti alueen kokoon katsottuna ja asiakas määrään. Katsotaan mikä tilanne kun haemme lisää tavaraa.

• Malla84k

Mun mies laittoi minut hakemaan tavaraa nekalasta. Siellä minua palvelikin oikein komea mies olin aivan myyty ja en saanut tuota miestä mielestäni. Seuraavalla kerralla lankesin. Kiimaista seksiä varaston perällä oli upea kokemus. Täytyy käydä jatkossakin sen verran hyvät kyydit antoi.

• RautakankiHessu

Olet tainnut erehtyä kaupasta...Repa on Hartmannilla.

• Työmyyrä76

Samat fiilikset kuin muilla touhusta. Kävin 1.6 Nekalassa noutopihan puolella ja näytti tosiaan siltä ettei miehitystä ole, vaikka piha täynnä asiakkaita.

En enää ikinä mene tuonne Nekalaan asioimaan 3 tuntia jouduin odottamaan palvelua.

Olen kuitenkin Starkin asiakas ja saan puoli-ilmaiseksi tavarat. Taidan jatkossa käydä Lielahdessa siellä ei ole koskaan muita asiakkaita.

• Entinentyömyyrä

Luojan kiitos tajusin aikoinaan lyödä hanskat tiskiin nekalassa. 7 vuotta siedin sitä henkilökunnan vähennyksiä ym. Nyt kuultuna käy sääliks niitä jotka siellä joutuu oleen. Huono palkka ja huonot olo.

• Eienäänikinä

Lauantaina 18.6 erehdyin siellä käymään. Varmaann kaikki työntekijät lomalla samanaikaisesti kun pihalla ei ketään näkynyt. Sain lastata puut ja pihakivet aivan rauhassa. Suosittelen kauppaa jos haluaa ravata edes takasin etsien myyjää.

• Juujuu22

siellä on ne asiakaspalvelupisteet.

• Tampereenrakennusmestari

Ongelmahan Stark Nekalassa on vain kuulemma se, että noutopihalla ei ole tarpeeksi työntekijöitä. Yhden pihapuolen työntekijän kanssa kun juttelin niin kaikki noutopihalta ovat jo aivan rikki. Talossa kyllä olisi kuulemma miehiä, mutta ovat kuulemma aivan neitejä eikä niistä ole miesten töihin auttamaan noutopihalle. Kuulemma uusi päällikkökin on aivan turhake joka hakee vain omia bonuksia pitämällä henkilökunnan liian pienenä.

Itse en enää tuolla aio käydä ostoksilla vaikka kovia työntekijöitä niillä pihalla onkin ne kaikki on kuulemma vaan poltettu jo ihan loppuun siellä ja työnantaja on kuulemma täysi paska. Kaveri jonka kanssa juttelin on helkutin kova työmies ja erittäin pettynyt työnantajansa toimiin eniten kuulemma vituttaa ni hinttarineidit joista ei ole auttamaan pihan puolelle missä oikeasti on töitä.

• Marza676

Starkin kanta-asiakas kortti leikattu keskeltä poikki!! Ei kannata tilata sieltä mitään. Toimitus takuut kusee. Onneks on muitakin kauppoja.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6965
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1042
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe