Hei olen nytten noin 2-3 vuotta saanut Käsiin ja jalkoihin Hyttysen piston näköisiä näppylöitä. Iho on kutinapaikoista punareunainen (alueen keskeltä normaalin vaaleaa) ja hieman kohollaan (isoja paukamia). Minkään muualle näppylöitä ei ole ikinä tullut.
Näppylät kestävät noin 10-45min jonka jälkeen häviävät. Näppylät ilmestyvät aivan tyhjästä olin sitten syömässä, Tietokonee ääressä tai töissä. Näppylät ilmestyvät kesällä sekä talvella. ilmestyy illalla suurimmalla todennäköisyydellä.
Joko niitä kutittaa sairaasti tai sitten ei ollenkaan. Lääkärissä kävin noin vuosi sitten ja määräsi syötäväksi Histec tabletteja. Ja ne tuntuvat auttavan ja mahdollinen kutina häviää noin 15 minuutissa ja näppylä/näppylät 20min. lääkäri epäili nokkos ihottumaa
Jos joku tietäisi mitään voidetta tai lääkettä jolla tämän ärsyttävän "Ihottuman" saisi pois. Kiitos vaustauksista
"Hyttysen pistoja"
Multiniko
0
210
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745518- 353071
- 402684
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272045Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402032Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291859- 951822
- 1741752
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941240