Hei olen nytten noin 2-3 vuotta saanut Käsiin ja jalkoihin Hyttysen piston näköisiä näppylöitä. Iho on kutinapaikoista punareunainen (alueen keskeltä normaalin vaaleaa) ja hieman kohollaan (isoja paukamia). Minkään muualle näppylöitä ei ole ikinä tullut.
Näppylät kestävät noin 10-45min jonka jälkeen häviävät. Näppylät ilmestyvät aivan tyhjästä olin sitten syömässä, Tietokonee ääressä tai töissä. Näppylät ilmestyvät kesällä sekä talvella. ilmestyy illalla suurimmalla todennäköisyydellä.
Joko niitä kutittaa sairaasti tai sitten ei ollenkaan. Lääkärissä kävin noin vuosi sitten ja määräsi syötäväksi Histec tabletteja. Ja ne tuntuvat auttavan ja mahdollinen kutina häviää noin 15 minuutissa ja näppylä/näppylät 20min. lääkäri epäili nokkos ihottumaa
Jos joku tietäisi mitään voidetta tai lääkettä jolla tämän ärsyttävän "Ihottuman" saisi pois. Kiitos vaustauksista
"Hyttysen pistoja"
Multiniko
0
205
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244