Terveisiä Turkista, Sidestä. Otimme Tjäreborgilta todella edullisen äkkilähdön Sunwing Resort and Spa Side East Beach hotelliin. Valitsimme edullisen Sunwing Inclusive ruokailun joka osoittautui hyväksi valinnaksi. Ruoka oli hotellissa mielestäni aivan erinomaista, juomat kuuluivat myös ruokailuun. Jäätelöä oli jälkkäriksi lounaalla ja päivällisellä kaikkien muiden herkkujen lisäksi, lapset saivat itse väsätä herkulliset jäätelöannokset.
Hotellin sijainti on ihanteellinen, paikallisbussit kulkee vierestä joilla pääsee vanhaan kaupunkiin sekä manavgatiin shoppailemaan muutamalla liiralla. Manavgatiin kannattaa ehdottomasti lähteä vaateostoksille, löytyy oikeita kauppoja joissa hinnat on todella edulliset eikä tarvitse tinkiä. Keskellä menee joki jonka varrella on ihania ravintoloita ja kahviloita sekä hyvin hoidettuja puistoalueita.
Hotellista oli rannalle oli kuljetus mutta matka on sen verran lyhyt että kävelimme mielummin. Rannalla on ilmaiset tuolit sekä siistit vessat. Hotelli on uusi ja trendikäs, huoneissa on isot parvekkeet jossa oli kiva istuskella ilta-auringossa. Henkilökunta oli rauhallista ja asiallista.
Lapsille oli paljon aktiviteettia ja ohjelmaa, valitettavasti ei ollut suomenkielistä henkilökuntaa. Ruotsalaisia oli suurin osa.
Uima-altaiden vesi oli kyllä melko kylmää vaan kyllä sitä kuitenkin uitiin kun lämpötila hipoi jo 30 astetta.
Lapsiperheiden unelmapaikka kertakaikkiaan, en suosittele hotellia lapsettomille bilettäjille, sen verran ääntä lähtee noista pikkuisista.
Kymmenkunta kertaa ollaan Turkissa käyty eritasoisissa hotelleissa ja tämän hotellin ruoka oli kyllä ihan kärkikastia, ruokailuissa oli teema-iltoja ja varsinkin meksikolaisherkut ja aasialaisen keittiön sushilajitelmat jäivät mieleen. Lapset maistelivat simpukoita ja mustekalaa.
Sunwing Resort and Spa Side East Beach- hotelli
Lomalaiset
2
247
Vastaukset
- Hanne1976
Kiitos kirjoituksesta. Samaan hotelliin ollaan lähdössä kesäkuun lopussa ja kovasti jo odotellaan.
- lomalaiset
Jos haluat kysellä vielä jotain niin vastaan mielelläni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324421Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘691080PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832