Onko tietoa mitä pirssi radalle maksaa?
Taksi formularadalle?
19
266
Vastaukset
- VOehelvettii
No on
- Roosberi73
Kiitos älyn jättiläinen!
- VOehelvettii
Ole hyvä tyhmä! Erilaisia hintoja ,kun on takseissa. Riippuu siitä kuinka tyhmä olet, ja kuinka paljon kännissä olet
- Roosberi73
Työnnä löylykauha perseesees ja leiki pingviiniä
- Siinä12
6x6 Taxi on virallinen yhteistyökumppanimme ja yhteistyössä Taxi 2000 ja City Taxi kanssa. Tämä tarkoittaa että kaikillä yhteistyö takseillamme on oikeus käyttää VIP tietä, joka mahdollistaa kuljetuksenne nopeasti rata-alueelle.: max 30 min Budapestin keskustasta. Saavut pääportille (Gate 1) ja nouto tapahtuu samasta paikasta sovittuun aikaan.
Yhteensuuntaan 6:lle henkilälle kuljetus: EUR 33- Roosberi73
Voiko tuon taksin tilata jostakin ennakkoon
- Budaan
Voi
- Roosteri788o
Mistä näitå amiksia riittää tänne kommentoimaan muka hauskoja juttujaan?
- Voivittusinua
Olet tosi tyhmä runkkari, etkö osaa katsoa netistä mistä voi taksin tilata? Käy Tallinnassa vain viinaa hakemassa. Voi olla sekin lian vaikeaa sinullr älynjättiläiselle
- Roosberi73
Lopeta amis nyt tuo jankkaaminen ja painu mummos tissille pois aikuisten keskusteluista ja opettele lukemaan. Tämä on Budapest palsta, ei Tallinna
- Kysynvaan1
Oletko koskaan muuten nähnyt kunnon vittua? Kai sinua vielä tarvitsee syöttääkin , kun et saa mistään tietää mistä taksi tilataan . Pysy kotonasi.
On siinä oikein maailman matkaa . Voi vittu kun on avuton runkku - Roosberi73
Valitettavasti en ole sinuun törmännyt, joten kunnon vittua enkä mulkkua ole vielä tavannut. Ja opettele amis tuo oikenkirjoittaminen.
- Roosberi73
Ei me homopojat vittuun koskaan törmätä. Haluaisin tietää löytyisikö meille Gaypojille seuraa Budapestistä? Kiinnostaisi nuori punaposkinen poika saada yöksi viereeni.
oikenkirjoittaminen - Roosberi73
Kato, amis otti käyttöön minun nimimerkin ja yrittää kysellä omien mieltymystensä perään. Osaa kirjoittaa kunnioittavasti isolla kirjaimella gaypoikiensa kutsumanimet mutta väärin meni. Siirry sinne osastolla jossa voi kertoa katkerasta lapsuusajastasi kun isä pani ja talkkari myös. Goodbye persereiän venyttäjä!
- Roosberi73
Niin löytyykö niitä punaposkisiapoikia Budapestistä? Formuloista ei niin väliä, kun kukaan ei osaa neuvoa miten siellä saa taksin tilattua. Voiko siellä soittaa esim. 041 numeroon ja tilata sieltä taksin?
- RRoosberi73
Kato, amis Pertti Peräreikä otti käyttöön minun nimimerkin ja yrittää kysellä omien mieltymystensä perään. Osaa kirjoittaa kunnioittavasti isolla kirjaimella gaypoikiensa kutsumanimet mutta väärin meni. Siirry sinne osastolla jossa voi kertoa katkerasta lapsuusajastasi kun isä pani ja talkkari myös. Goodbye persereiän venyttäjä!
- Suosittelen_tätä
Helikopterilla pääsee nopeasti radalle. Suosittelen
- Roosberi73
oikenkirjoittaminen
- RRoosberi73
Niin löytyykö niitä punaposkisiapoikia Budapestistä? Formuloista ei niin väliä, kun kukaan ei osaa neuvoa miten siellä saa taksin tilattua. Voiko siellä soittaa esim. 041 numeroon ja tilata sieltä taksin
oikenkirjoittaminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882