Olen 20v tyttö ja olen syönyt zoely merkkisiä pillereitä noin 4kk. Olen kerran unohtanut ottaa sen ja otin heti seuraavana aamuna. Mietin että onko mahdollista et olisin raskaana, mutta noin kuukauden ajan olemme lopettaneet seksin ennen kun poika on tullut. Yleensä paha olo tulee iltaisin, oikein alkaa kuvottamaan. Pari viikkoo sit mulle tuli maha täytee ilmaa ja oli hirvee kipee, en tiiä mistä selin johtui.. Voikohan tää mun paha olo johtuu raskaudesta vai esim jostai ruoka-allergiasta. Oon iha hädissäni mistä tää johtuu.... Apua! :'( onko teillä vastaavanlaisia kokemuksia tai mitäään?
Joka päivä tulee paha olo..
Himmukka
292
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Mahdollinen raskaus selviää raskaustestillä.
Pillereitä käyttäessäkin on pienen pieni mahdollisuus tulla raskaaksi.
On mahdollista, että pillerit aiheuttavat sinulle pahan olon, varsinkin jos se tulee illalla sen jälkeen, kun olet ottanut pillerin. Pillerimerkin vaihto voisi auttaa tilanteessasi. Keskustele lääkärisi kanssa.
Niin totta.. Huono olo tulee jopa myös ennen pillerin ottoa.. Noh ei auta muu kuin lompsia hakemaan raskaustesti