Piti nyt tänne laittaa...

Mercuryperässä

Marinansa, kun ei pettymysosiotakaan ollut. En kuitenkaan katkera ole. Vaan pettynyt tähän iänikäiseen ymmärtämättömyyteen ja vastakkainasetteluun. Täällä palstoillakin on ätmejä, sitten on niitä naisia jotka sanovat, että mies ajattelee vaan kyrvällään. Toisaalta en ihmettele kumpiakaan. Jotkut ihmiset eivät tunnu tietävän mitä tahtovat, ja mihin itse pystyvät. Halutaan se "kainalopaikka" ja tositarkoituksella tuleva ihminen elämään, mutta toisaalta sitten ei olla mietittykkään, mitä se mahtaisi itse omalta kohdalta ollakkaan. Sitä kohtaa itsensä helposti siinä. Toiselle ei välttämättä riitäkkään se pillu tai kainalopaikka... vaan halutaan se ihminen, mistä alunperinkin on puhe...herranjestas.

En edelleenkään suostu kylmenemään ihmisenä, mutta toisaalta, en ehkä edes etsi mitään syvää suhdetta. Voin sen ilmoittaa jo hyvissäajoin. Tämän kesän pidän hauskaa ja en kiinny mihinkään. Veneilen ja pidän kavereiden kanssa hauskaa ja harrastan irtosuhteita.

2

203

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 938usjsj

Sellaista se teidän naisten elämä. Eläppä hyvä kesä.

• Mercuryperässä

Ja korjauta sinä nainen se lukihäiriösi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      163
      1606
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      148
      1237
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      899
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      70
      846
    5. 54
      741
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      727
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      715
    8. 87
      637
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      598
    10. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    Aihe