Pölynimuristani loppui suodattimet ja pölypussit,ongelmana on että imurin olen ostanut kotikauppiaalta ja se oli noin 10v.sitten kallis noin 4000-5000mk. Pussit tuli aina määrätyin väliajoin kotiin suoraan, mutta nyt ei ole kuulunut pitkään aikaan ja netistä löysin tiedon, että kyseiseltä nimeltä on sertfikaatiot lopetettu. Onko kellään tietoa mistä saisi tuotteita vai onko minulla nyt hyvä imuri ilman pusseja ym.?
pölynimuri GLOBALTEK
5
788
Vastaukset
- imurikauppias
..saa niin varmasti jonkun merkin pussi on lähes tulkoon samanlainen ellei sama...kunhan se pussin reikä on oikean kokoinen se ratkaisee
- kaarle
Jyväskylän Kodinkonehuolto Ky, Hannikaisenkatu 29, 40100 JYVÄSKYLÄ, puh: (014) 214 835, 0400 646 707
He ainakin vielä mainostavat kyseisiä jenkkisiivouskoneita ja niiden varaosia. Voi myös yrittää tilata pussit kodinkone.net:stä. He kertovat, että heiltä löytyy pussi kaikkiin imureihin kunhan vain kertoo heille merkin ja mallin.
http://www.kodinkone.net/kodinkone.html- mitä nyt
Kiitos vinkistä, yritän saada sitä kautta!
- Globaltek-tietoa
Merkin edustus ja huolto on loppunut Suomesta. Tämä on siis USA:n Electroluxin tehtailla valmistettu malli, USA-mallit ovat aina eronneet Euroopassa myytävistä. Joitain vuosia Globaltek myi Euroopassa USA-malleja kilpaillen eurooppalaisten Electroluxien kanssa. Varaosia voi tilata suoraan USA:sta hakusanoilla "Electrolux Renaissance". Sähköisten osien kohdalla pitää huomioida, että Globaltekin myyvät imurit on erikseen rakennettu Euroopan 230v verkkojännitteeseen ja siksi USAssa myytävien mallien osat eivät ole yhteensopivia, koska sikäläinen jännite on 120 v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667