Hometaloja voidaan pitää tahallisina sairaudentuot

lippo

Miksi Suomessa saa rakentaa näitä hometalja, kun tiedetään, että niissä asuvat ihmiset sairastuvat?
Onhan maassa olemassa rakennusvalvontavirasto, miksi tuo virasto ei valvo sitä, ettei hometaloja rakenneta? Eikö olisi oikein, että kun rakennusvalvonta pettää "virasto joka hyväksyy hometalon asumiskäyttöön" tuo virasto kanaa vastuunsa ja kustantaa siinä hometalossa, jonka se on hyväksynyt asumiskäyttöön, asuneiden, homeen vuoksi sairastuneiden ihmisten kaikki homesairauden aiheuttamat sairauskulut? Eikö se ole oikein, kun aina päättäjät hokevat "vastuu", "vastuu pitää kantaa"? Että talojen rakentamisesta ja rakennustarkastuksestakin kannetaan vastuu? On tämä eriskummallinen maa, ensin on sairaudenhoito rappeutettu ja sitten, luodaan sairauksia hometaloissa. Ihan kun sillä tarkoituksella, että olis' tarkoitus tappaa. Onkohan tämäkin sitä samaa säästöä, mitä vanhusten kuolettavat kidutus hoidot on?

2

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäitte_

      Kummallista, että Ilppo:n kirjoitusta ei ole poistettu. Vastaavia omiani on poistettu vaikka ovat olleet kesympiä.

      Rakennusliikkeet ovat lobanneet ja esiintyneet alansa asiantuntijoina. Jos oikeasti ovat asiantuntijoita, ovat tahallaan tehneet homerakennukset.

      Moni viranomainen on osaltaan vastuussa. Päävastuu Ympäristöministeriöllä. On siis melkoisen kasvoton vastuunkantaja. Rakennustoiminnan tarkastuksetkin on määrätty. Heti perään sitten vesitetty jättämällä tarvittavat varat myöntämättä. Näin hallinto toimii maailman vähiten korruptoituneessa maassa.

      Autotehtaan tekemä hengenvaarallinen tai sairastuttavakin auto jää hyväksymättä rakisteriin ja käyttöön. Rakennus sentään on eri juttu. On niin arvokaskin, se on otettava käyttöön.

      Ellei olisi homerakentamisella aiheutettua uudisrakentamista ja korjausrakentamista niin paljonko enemmän olisi työttömiä, paljonko vähemmän asiakkaita apteekeillä, lääkäriasemilla, sairaaloilla ja rakennusmateriaaliliikkeillä jne.?

      Äsken A- studiossa Reijula sanoi kuntien olevan vastuussa. Tarkoitti Sinun olevan vastuussa, Sinä maksat kaiken kuntarakentamisen toheloinnin - veroina.

    • kulissi-valtio

      Ei suomessa ole valvontaa, eduskunta ja lainsäädäntö on pelkkä vitsi. Verotuksella rahoitetaan homekoulujen "korjauksia" ym. Valtaa pitää hyvävelijärjestelmä, oikeuslaitos on pelkkää teatteria. Rakentaminen on tuottoisaa bisnestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1395
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      154
      762
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe