mitä mä teen?äiti on huomannu et oon alottanu laihdutuksen.oon 15 vuotta 160cm ja 45kg
oon alkanu palelemaan ja oksenteleen ja oon laihtunu 5kg 2 viikon sisäl ja oon pyörtyny 2 viikon sisäl 6 krt
äiti epäilee et mul ois anorejsia vaik oon niin läski ettei vois olla!
katon kaloreita ja pitää liikkuu paljo ja oon ollu ehk puol vuotta ns. pro ana.
voiko mulla olla anoreksia ja miten saan äitin uskomaan ettei oo?? ja mun kolmen kaverin vanhemmatki on sitä mielt et mul ois ko oon pyörtyny yhel leiril 2 krt ja ne kolme oli siel leiril valvojina..nii mitä teen??
äiti epäilee anoreksiaa
lääääskiiiiiii
4
195
Vastaukset
- Pokke
noilla mitoilla ei anoreksiaa ole äläkä missään nimessä pyri siihen. Syö terveellisesti ja riittävästi
- lääääskiii
no miten saisin äitinki uskomaan ettei oo
- Perkele666666
On anoeksia, 45kg kutsuu itteään läskiksi
- läääskiii
eli onko vai eikö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1783045Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2992709Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751768Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e501667Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?391541- 1221326
- 1051229
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee151198Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3901182Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041073