mitä mä teen?äiti on huomannu et oon alottanu laihdutuksen.oon 15 vuotta 160cm ja 45kg
oon alkanu palelemaan ja oksenteleen ja oon laihtunu 5kg 2 viikon sisäl ja oon pyörtyny 2 viikon sisäl 6 krt
äiti epäilee et mul ois anorejsia vaik oon niin läski ettei vois olla!
katon kaloreita ja pitää liikkuu paljo ja oon ollu ehk puol vuotta ns. pro ana.
voiko mulla olla anoreksia ja miten saan äitin uskomaan ettei oo?? ja mun kolmen kaverin vanhemmatki on sitä mielt et mul ois ko oon pyörtyny yhel leiril 2 krt ja ne kolme oli siel leiril valvojina..nii mitä teen??
äiti epäilee anoreksiaa
lääääskiiiiiii
4
165
Vastaukset
- Pokke
noilla mitoilla ei anoreksiaa ole äläkä missään nimessä pyri siihen. Syö terveellisesti ja riittävästi
- lääääskiii
no miten saisin äitinki uskomaan ettei oo
- Perkele666666
On anoeksia, 45kg kutsuu itteään läskiksi
- läääskiii
eli onko vai eikö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816