Olenko melkein ainoa täällä joka vihaa söpöliiniä??
SÖPÖLIININ VIHARYHMÄ!
7
100
Vastaukset
En vihaa, vaan halveksin hänen epäasiallista käytöstään ja huonoja servauksia. Naurettava jätkä, jos voi edes jätkäksi kutsua
Ekaks : älä sano jätkäks oon söpö!
Toiseksi: en servaa ikinä
Kolmanneks: onko kyse minun epäasiallisuudesta kun koko palsta on täynnä "voi että tekisi hyvää jos saisin peppuun. Onko Helsingissä hyvän näköisiä homo kollei? Kik:homojukka69"
Mieti yuggis noi ennenku valitat...söpöliini_ kirjoitti:
Ekaks : älä sano jätkäks oon söpö!
Toiseksi: en servaa ikinä
Kolmanneks: onko kyse minun epäasiallisuudesta kun koko palsta on täynnä "voi että tekisi hyvää jos saisin peppuun. Onko Helsingissä hyvän näköisiä homo kollei? Kik:homojukka69"
Mieti yuggis noi ennenku valitat...Onko hankala laittaa "ekaks" loppuun "i" joka siihen kuuluu?
Enkä edes asu Helsingissä, tietäisit sen jos lukisit viestejäni.
"Oon söpö" eikös tämä ole vähän homojen hommaa? Kuinka monen heteron olet nähnyt menevän kadulla huudellen olevansa söpöyuggis_ kirjoitti:
Onko hankala laittaa "ekaks" loppuun "i" joka siihen kuuluu?
"Oon söpö" eikös tämä ole vähän homojen hommaa? Kuinka monen heteron olet nähnyt menevän kadulla huudellen olevansa söpöEn tarkoittanut sinua vaan koko palstaa.....
En huutele muut huutelee minulle.....- oma_itseni
söpöliini_ kirjoitti:
En tarkoittanut sinua vaan koko palstaa.....
En huutele muut huutelee minulle.....Vihaan sinua Koko mieleltäni Koko sielultani ja Koko ruumiiltani!! Painu vittuun.
oma_itseni kirjoitti:
Vihaan sinua Koko mieleltäni Koko sielultani ja Koko ruumiiltani!! Painu vittuun.
Älä huoli en lähde minnekään
yuggis_ kirjoitti:
Onko hankala laittaa "ekaks" loppuun "i" joka siihen kuuluu?
"Oon söpö" eikös tämä ole vähän homojen hommaa? Kuinka monen heteron olet nähnyt menevän kadulla huudellen olevansa söpöNoni, nytkö kasvatat ikäpippeliä pätemällä kielioppiasioista ja kirjottelemalla asiallisempia viestejä, ku "homohomohomo"? Luuseri, jos edes niinkää hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1323019Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2602647Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641698Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2091675- 591562
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831239- 451218
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781202Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3051053Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391022