Vaidoin snapchatin ikärajaani ja asetin sen vahingossa alle 13 vuotiaaksi. Miten voin tilini lukistemisen jälkeen vaihtaa ikääni?
Puhelimeni on siis Sony Xperia jossa on Andoid
Snapchat väärä ikä, tilini lukittiin
32
7071
Vastaukset
- umilukko
Pyydä isiltä apua.
- Entiiätoimiikosulla
Mulla on sama kännykä ja on myös käynut noin. Mulla ainakin meni nii et poistin snapin ja latasin uudestaan
- Apuaw
Joo apua! Mulla meni ihan sama juttu kuin "Snappailija" tyypillä mutta ei toiminu poistaminen ja lataaminen uudestaan! Tuli sama teksti "voi ei! snapchat tilisi on lukittu"! Tms.. Ja tuli linkki mistä saa tietää miksi se on lukittu ja menin siihen mutta tiedän kyllä miks se on. Ja tuli teksti "poista lukitus" ja painoin arvaaa toimiko no ei. Auttakaa pliis koska snapchat on rakkaus. Kertokaa oikeesti jos snäpin sais jotenki häkättyy ihan mitä vaan! Oon kokeillu jo oikeasti kaikkea mut joku häkkäys juttu kertokaaa!!!!
- Anonyymi
mulla tapahtui toi ihan sama äsken
- linuxuser
tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.... ;)
- Annelixiii
Minulla on iPhone ja on käynyt samoin, eikä auttanut poistaminen ja lataaminen uudestaan. Voisko joku auttaa?
- snapchat_riippuvainen
Mulle kävi just samanlailla NYT APUA JOKU
- Mäkärsinn
MULLA KANS AUTTAKAA EN VOI ELÄÄ ILMAN SNÄPPIÄ😩😩😩
- ytrtrytytytrytr
Ei. Laitoit ikäsi aivan oikein.
Mitään keinoa ei ole sen muuttamiseksi. Jos yritätkin puhelimesi menee pysyväisesti ja ikuisesti epäkuntoon.- Mäkärsinn
Mutta mä olen 13 mutta laitoin vahingossa väärään vuoden voiko sitä enää mitenkään korjata
- Anonyymi
Mäkärsinn kirjoitti:
Mutta mä olen 13 mutta laitoin vahingossa väärään vuoden voiko sitä enää mitenkään korjata
Kuulemma se on vaan sillee et sen voi vaihtaa kaks-komme kertaa ja sitä ei voi vaihtaa ellet oo laittanu jo ihan heti ekana sen 18 vuotiaaks
- SnapQueen
MULLA SAMA JUTTU AUTTAKAA PLIIS
- Jokujotaettunne
Mulla sama juttu auttakaa pls! 😫
- eiootottaaa
munki snappi lukittii😭😭 mun isoimmat streakit on 299 enkä haluu et ne lähtee😭 auttakaa pliis
- snäppityöntekijätpaskoi
Sitä snapchat tiliä ei saa enää takas ainut, mitä voit tehä jos haluut snäpätä on tehdä uus tili.
- Voivattu
No, kiitos. Samaistun noihin kaikkiin muihin kommentoihin, joten ei sitten muuta kuin uutta tiliä:(
- Snäppiapuapliis
Mulle kävi ihan sama juttu ja ei o kivaa mitä pitäis tehä?
- snaponsyöpää
Joo mullekkin on käynyt aivan samalla tavalla. Siis vaihdoin mun iän llon virallisesti 13 mut snäpin mukaan 12 koska snappi on kumminki amerikkalainen ja niillä on aika jäljessä.. moti meni ja poistin koko roskan
- Jassekananmunanseinä
Heyblink.me auttaa teitä :D
- jenniilonaaa
siis help oikees auttakaa mul pls laitoin vahingossa että oon 11v ja nyt sanoo että käyttäjätilisi on lukittu😭😭😭🖕🖕🖕🖕🖕🖕
- apuatarvitsevaihminen
mullekki kävi noin auttakaa pliis 😭❤
- Snapchat
SAMA AUTTAKAAA KAVERIN KAA ON JO 90 PV STREAK HRLP MEEEEE😭😭😭😭😭😭😨😭😨😧😦😧😦😧😦
- siisniinlapsia
OMG. LOL.
- Tuaaaaaaaaaa
Itken tääl koska mul oli 103 päivän streakit 2 tyypin kaa :(
- enhaluaisivalehdella
Eli snäpissä pystyy vaihtamaan ikää jälkeenpäin?
- Anonyymi
Tee uus snapchat tili
- Anonyymi
en saanut tehtyä edes uutta snp tiliä 🤷🏼♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en saanut tehtyä edes uutta snp tiliä 🤷🏼♀️
Onko kukaan löytäny apua
- Anonyymi
Tee uusi, oikeilla tiedoilla.
- Anonyymi
Mitä teen kun minun snapchat tili lukittiin ja koitan tehä uutta mutta se ei onnistu?
- Anonyymi
Tilinsä väärinkäyttäjistä ei tykätä missään, et saa uutta tiliä koska rikkoisit kuitenkin sääntöjä.
- Anonyymi
mä en oo tehny mitään mut mun tili lukittiin ja en saa tehtyy uutta pls auttakaaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068