Kuis usealla seisoo ?

johnholmess

Naiset kertokaa kuinka usealla seisoo lähitansseissa ?

Ikä mukaan,

17

604

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pätkkiikin

Ai Järki aina vähän pätkii

• mun_jortikka

Miks seisottaa turhan takia?

• PIkkuVinkki

Saatko kiksejä kun tuollaista kyselet? Kokeile jostain muualta hakea apua tuskaasi.

• kesänkohot

Tämähän on 40v - 55v. miesten tunnetila tanssissa jos parketilla tapahtuu ....
      Tanssi liittyy todennäköisesti hyvin vahvasti seksuaalisuuteen. Katsopas vaikkapa lintujen parittelurituaaleja, monilla lintulajeilla siihen kuuluu nimenomaan "tanssimista". Ei ole sattumaa, että ihmiset pariutuvat usein siellä, missä tanssitaan, oli se sitten tanssilava tai yökerho.

Tietenkin tanssi on MYÖS jotain ihan muuta, mutta osaltaan sen juuret ovat oletettavasti nimenomaan seksuaalisuudessa. Tämä pätee erityisen hyvin paritanssiin, joka jo lähtökohtaisesti on kahden ihmisen, tavallisesti eri sukupuolta olevien, liitto. Jos tanssissa ei olisi mitään seksuaalista ei ole tanssikemiaa.

• Totuus1234

Eipä todellakaan tanssin juuret ole seksuaalisuudessa. Enemmänkin spontaanissa hyvän olon fyysisessä ilmauksessa.

Heprealaisessa raamatussakin kerrotaan kuinka kuningas David tanssi kulkueen edessa kun liitonarkkia palautettiin Jerusalemiin.

• matuut

Mokka kikeleillä seisoo kaikilla

• mokkakengätt

Tai sitten ei. Tanssitaidotonta Mokkaa näkee onneksi harvoin lavoilla. Jokunen tanssimaan opetellut on näkynyt muutaman kerran ja turvisryhmiä olen kuullut olleen tutustumassa parissa paikassa mummujen kanssa.

• Tanssijatar_
        matuut kirjoitti:

Mokka kikeleillä seisoo kaikilla

Pitää paikkansa.
        Todettu ja huomattu ;)

• Mulla

Kun tanssii lähekkäin sexi-babyn kanssa, niin ei voi mitään, jos väkisin seisoo.

• Taitavatanssija

Olen taitava tanssija enkä ole huomannut tuollaista reaktiota itsessäni sen paremmin syli- tai irtiotteessa.

Tanssi on vain tanssia.

• Kysymyksenasettaja
        Taitavatanssija kirjoitti:

Olen taitava tanssija enkä ole huomannut tuollaista reaktiota itsessäni sen paremmin syli- tai irtiotteessa.

Tanssi on vain tanssia.

ja ikää oli....kehuista päätellen jo ehtoopuolella.

• Taitavatanssija

32v

• potenssikohdalleen

• Taitavatanssija

Ymmärrän, en tullut ajatelleeksi että seuran löytäminen ja normaalit fyysiset toiminnot eivät olekaan kaikille itsestäänselvyyksiä.

• Vain_tanssia_tansseissa

Olen samaa mieltä. Itse olen yli 50 ja omaan säännöllisen seksielämän mutta kyllä minäkin olen aina hallinnut toimintojani. Ketjun aloittajalla taitaa olla tiettyjä vaikeuksia ja joihin olisi hyvä hakea apua seksuaaliterapeutilta, ei tältä palstalta.

• Tanssijatar_

Normaali toisten tuntemuksia uteleva kysymys. Näitä on netti pullollaan :)
      Kysyä voi mitä haluaa, vastata voi mitä haluaa, sallittua on vastaamatta olokon

• viisariväräjää

Mulla tuppaa hanhettamaan jo nopeillakin - fusku, bugg, rock ym.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      144
      5548
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3962
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2490
    4. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      2350
    5. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2107
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      29
      2012
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1953
    8. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      20
      1884
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      42
      1745
    10. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      11
      1654
    Aihe