Ostimme uuden talon 3 krs ja lasten maailma on yläkerta kokonaan, sitten on meidän kerros ja alhaalla on olkkari ja keittiö ja kellarikerroksessa mikä on lämpöeristetty ja laitettu viimesen päälle on kirjasto, kuntosali, saunatilat ja kylpylä, autotallit ovat erillisenä rakennuksena.
Nyt sisustusvinkkejä kaipaan, oon huono suunnitteleen mutta toteutuksessa eritäin näppärä. On saumuria, ompelukonetta, leikkuria ja kaikki koneet, senkun vinkkejä tulemaan. Tykkään väreistä, mutta valkoista kotia en haluu, se on niin kalsee ja ruma, ja se on kakilla ikävä kyllä, että vihaan semmoista.
Etenkin kylpylään kaipaan tekstiilivinkkejä. Verhoja, huonekaluja ja kaikkee saa ehottaa. OOn näppärä pystyn tekee mitä vaan.
Kaipaan sisutusvinkkejä
Viivivanhavegetaari
4
125
Vastaukset
- jkilo
Sisustus vinkkejä? Ostat sitä mitä osuu silmää tuntuu itsestä hyvältä. Ei talon sisustan tarvi olla mikään asiantuntijan suunitelma, vaan vähän persoonaa. Ikea, jne hyvä paikka aloittaa, lehtiö käteen vaan.
- Teuvoloman
Tilaa sisustussuunnittelijat työhön, ne tekee kaiken alusta loppuun.
- Verhovirpi
Lempiväriä vaan lattaiasta kattoon, sillä se,
- Pitkäniemisairaala
Vai, olet sitte saanut siellä pöllölässä uuden huoneen, ja et tykkää sisustuksesta, pyydä hoitajilta vinkkejä, jos ne vaihtais sun verhot ja antais vähän voimakkaampia lääkkeitä.
Voi sua Lissukka, ahdistaako taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5472099Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3851692Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H211519Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641398- 561082
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191076- 1181067
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16848Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11824Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66813