Nouse Suomi tilaisuudet ovat eksytys!

rukoile

Nouse Suomi tilaisuuksissa ei ole esillä Jumalan Sanaa,
vaan sielullista ja väärän hengen vaikuttamaa eksyttävää myrkkyä.

Jos etsit totuutta niin älä ole osallisena tämän kaltaisessa toiminnassa, sillä silloin altista itsesi väärälle voitelulle.

10

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eteen

      Suomen täytyisi polvistua Herran Jeesuksen edessä, sillä vain sen kautta voi Suomi nousta.

    • Kunniajumalalle

      Nouse Suomi-tilaisuudessa polvistuttiin useita kertoja ja laulettiin suoraa evankeliumin sanomaa; Jeesus Kristus Jumalan poika kuoli puolestamme ja nousi kuolleista!

      Mm. Patrick Tiainen saavuttaa tämän ajan nuoria julistamalla ilosanomaa Jeesuksesta ja itse olemalla esimerkki täynnä iloa ja vapautta!

      • Jldcbez

        Huh huh,oletpa harhassa siitä mitä on tosi kristillisyys....


    • Herätkää

      Tämmoinen lopun ajan eksytys on nyt käynnissä ja tulee tutkia mitä raamattu sanoo ja eikä tehdä mitään kompromissia Jumalan sanasta,tämä mainittu henkilö tiainen patric on täysin eksynyt verettömän evankeliumin ja korvasyyhyyn julistuksesta tykkäävät on innoissaan, nyt on aika herätä Jumalan tuomiot alkaa Jumalan huoneesta,Jeesus tulee pian ja Hän varoittaa älkää antako kenenkään eksyttää itseänne!!!Juha Norolanpi youtubessa varoittaa ja on tehnyt lähemmäs kymmenen raamattutuntia patric tiaisen toiminnasta ja eksytyksestä katsokaa sieltä,Herätkää veljet ja sisaret!!!!!!!!!!

    • herätkää
    • totuutta
    • huijausta.kaikki666

      Rahankerruuta... Menestysteologia = Pyramidihuijaus. Suomi nousuun,paska housuun!

      • Käykää YouTubesta kattoon uusin video sen touhuista :) vapaaksi uskon sanan seurakunnasta. Jorma Arposuo lukee siinä yhden seurakunnasta lähteneen kirjeen. On järkyttävää kuunneltavaa!


    • lisäksi nouse suomi tilaisuuksiin sisäänpääsystä veloitetaan maksu

    • JeesusonHerra1

      Kyllä tuo tiainen on jo paljastanut karvansa. Tällaisia eksyttäjiä ilmaantuu aina ,mutta älkää menkö niiden mukana helvettiin. Lukekaa Raamattua ja oppikaa tuntemaan, mitä Jeesus Kristus opettaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe