lopetetaan kiusaaminen

kiusattu15

Lopetetaan kiusaaminen Tässä maailmassa kiusatut yhdistetään toisemme ja. Tehdään vasta rinta kiusaajia vastaan. Ei me voida hyväksyä kiusaamista missään tilanteessa oli se sitten henkistä fyysistä tai tapuhtui se sitten netissä tai tosi elämässä. Itseäni kiusattiin 3-7 luokkaan asti se taphtui netissä Ja tosi elämässä. Yhdistetään voimamme ja taistellaan kiusattuja vastaan!!!

50

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo minulta lähtee yksi tyttö mukaan. Sitä kiusattiin koska oksensi mun spekut:(. Hyvin epäsöpöä 3:

      • Söpöys on aina syy kiusata epäsöpöjä koska söpöt on arvokkaampia kuin muut
        t: LOLIHENTAI


      • The.Chosen.One kirjoitti:

        Söpöys on aina syy kiusata epäsöpöjä koska söpöt on arvokkaampia kuin muut
        t: LOLIHENTAI

        Toi on totta.
        Mistäs muistit, ku ei oo näkyny ite lolihentaita


      • Haha "yhdistetään voimamme ja taistellaan kiusattuja vastaan" katoppa toi aloittajan kirjoitus.


      • söpöliini_ kirjoitti:

        Toi on totta.
        Mistäs muistit, ku ei oo näkyny ite lolihentaita

        Mää oon LOLIHENTAI mut mun accounttei on suljettu aika paljon


      • The.Chosen.One kirjoitti:

        Haha "yhdistetään voimamme ja taistellaan kiusattuja vastaan" katoppa toi aloittajan kirjoitus.

        Nii..
        Mutta mistä muistit ton lolihentain


      • The.Chosen.One kirjoitti:

        Mää oon LOLIHENTAI mut mun accounttei on suljettu aika paljon

        Oikeesti


      • söpöliini_ kirjoitti:

        Toi on totta.
        Mistäs muistit, ku ei oo näkyny ite lolihentaita

        Ois mulla vielä tää mun ensimmäinen käyttäjä minkä mää oon ikinä tehnyt mutta kaikki LOLIHENTAIt on estetty


      • Psycho kirjoitti:

        Ois mulla vielä tää mun ensimmäinen käyttäjä minkä mää oon ikinä tehnyt mutta kaikki LOLIHENTAIt on estetty

        No mutta eiköhä pistetä palsta entiselleen!


      • söpöliini_ kirjoitti:

        Oikeesti

        LOLIHENTAI on niin hornyy


      • söpöliini_ kirjoitti:

        No mutta eiköhä pistetä palsta entiselleen!

        Vois


      • söpöliini_ kirjoitti:

        No mutta eiköhä pistetä palsta entiselleen!

        Onhan mulla vielä aika paljon käyttäjii jäljellä mm. The.chosen.one, God is a girl, angel-of-darknes, swagrid, loldemort, drumbledore, potterthearpinaama, auttavakirkko ja monia muita.


      • Psycho kirjoitti:

        Vois

        Ku eihä noita yuggiksen puolustelioita jaksa...
        Koko palsta täynnä rumia pedoja


      • Psycho kirjoitti:

        Onhan mulla vielä aika paljon käyttäjii jäljellä mm. The.chosen.one, God is a girl, angel-of-darknes, swagrid, loldemort, drumbledore, potterthearpinaama, auttavakirkko ja monia muita.

        Mulla vaan tää:s


      • söpöliini_ kirjoitti:

        Ku eihä noita yuggiksen puolustelioita jaksa...
        Koko palsta täynnä rumia pedoja

        Menee ihan iho kukonlihalle kun miettiikin yuggista


      • Psycho kirjoitti:

        Menee ihan iho kukonlihalle kun miettiikin yuggista

        Mm. Toi aloittaja tos "kyselkää 01" tytöltä on heveltin tyhmä antaa osoitteitaan yuggikselle


      • söpöliini_ kirjoitti:

        Mm. Toi aloittaja tos "kyselkää 01" tytöltä on heveltin tyhmä antaa osoitteitaan yuggikselle

        Rip 01 tyttö


      • Psycho kirjoitti:

        Rip 01 tyttö

        No mitäs oli tyhmä huora


      • söpöliini_ kirjoitti:

        No mitäs oli tyhmä huora

        Se oikein kerjäs yuggista


      • Psycho kirjoitti:

        Se oikein kerjäs yuggista

        Ehkä se pitää veteraani pedoista:(


      • söpöliini_ kirjoitti:

        Ehkä se pitää veteraani pedoista:(

        Hrrr yuggiksen epäsöpöys häiritsee meidän söpöjen täydellistä olemassaoloa


      • Psycho kirjoitti:

        Hrrr yuggiksen epäsöpöys häiritsee meidän söpöjen täydellistä olemassaoloa

        Yep ja sillä on viellä kavereita kuten kauhaguru


      • söpöliini_ kirjoitti:

        Yep ja sillä on viellä kavereita kuten kauhaguru

        Kauhaguru oli ihan törkeen epäsöpö


      • Psycho kirjoitti:

        Kauhaguru oli ihan törkeen epäsöpö

        Niinpä ja se on taas elossa meinaa se tuhos mun fani ryhmän:'(


      • söpöliini_ kirjoitti:

        Niinpä ja se on taas elossa meinaa se tuhos mun fani ryhmän:'(

        Kauhaguru=egew
        Egew kopioi LOLIHENTAI nimeä muuttamalla O


      • Psycho kirjoitti:

        Kauhaguru=egew
        Egew kopioi LOLIHENTAI nimeä muuttamalla O

        Ai nyt


    • Yuggis on karvainen 69v zoofilisti pedari

      • Täysin totta


      • Ekkö muute enää pysty tekee uutta lolihentai


      • söpöliini_ kirjoitti:

        Ekkö muute enää pysty tekee uutta lolihentai

        Pystyy varmaan


      • söpöliini_ kirjoitti:

        Ekkö muute enää pysty tekee uutta lolihentai

        Ja oishan mulla vielä SNUFFHENTAI ja SISCONHENTAI


      • Kas niin


      • Psycho kirjoitti:

        Ja oishan mulla vielä SNUFFHENTAI ja SISCONHENTAI

        Tee uus lolihentai ni kaikki tuntee


      • :)


      • 244544

        Se on zoofilisti ja pedari? ;----D


    • Hyvä että joku täällä puolustaa kiusattuja. Huomauttaisin kuitenkin että alussa on kirjoitusvirhe kohdassa "yhdistetään voimamme ja taistellaan kiusattuja vastaan"

      T. Pappi Andersson

      • kiusattu15

        Sori mut mä en taua mikä kirjoitusvirhe tossa on.


      • kiusattu15

        siis KIUSAAJIA vastaan.


      • 244544

        Jep, hakataan paskaksi kaikki kiusatut yhdessä, niin se saa koston.


      • kiusattu15

        menkääpäs vittuilemaan muualle ja jos pitää teurastaa joku nii teurastakaa toisenne.


      • kiusattu15 kirjoitti:

        menkääpäs vittuilemaan muualle ja jos pitää teurastaa joku nii teurastakaa toisenne.

        ei pyge oon kuolematon


      • LOLI-HENTAI kirjoitti:

        ei pyge oon kuolematon

        Mä synnyn uudestaan aina söpömpänä:3


      • tällästa
        söpöliini_ kirjoitti:

        Mä synnyn uudestaan aina söpömpänä:3

        Ja lopulta et näytä enään ihmiseltä vaan joltain alienilta...


    • Näintehdään

      KYLLÄ! Lopetetaanko samalla maailman köyhyys ja nälkyys? Ja parannetaan syöpä? Ja pistetään rasismille loppu?

    • 356

      Naurattaa ihan miten tyhjänpäiväistä keskustelua. KAIKKI tietävät että kiusaaminen on ehdottomasti väärin ja että kiusaajat ovat epänormaaleja kehitysvammaisia ruipeloita. Tätä ei tarvitse jauhaa vaan jos jotain valitettavasti kiusataan, hän kertoo asiasta välittömästi vaikka poliisille. Kiusaaminen on rikos ja siitä voi saada tarvittaessa merkinnän rikosrekisteriin.

    • Mä oon tällä hetkellä 11v ja mua ollaan kiusattu 3lk saakka. Kiusaaminen jatkuu edelleen. Miten sen saa loppumaan? Oon kertonut opettajalle mutta se ei auta.

      • Alistu kohtaloosi ja odota sen loppuvan.


      • Älä mene enää kouluun rääkättäväksi hanki itsellesi hyviä ystäviä jostain kristillisestä seurakunnasta nuorten toiminnasta. Tutustu Jumalaan, hän tekee ihmeistä ja auttaa kyllä kiusaamisasiassakin varmasti, tavalla tai toisella. Hän voi todella kauhistuttaa kiusaajasi jos niikseen on!

        www.evl.fi/raamattu
        http://oneway.tv/fi/category/PLdZAghCIk-sETg_AEdb_kwcEak362sp0T
        Jumalalle voit vuodattaa sydämesi tuskat ja hän voi auttaa kaikessa! Jeesus armahda ja auta tätäkin ihmistä, sinun nimesi kunniaksi ja kiitokseksi!


    • eituutoimii

      Ja mites vitussa ajattelitte mennä kiusaajia vastaan fyysisesti koska silloin rikkoisitte vaan oman sananne ja olisitte saman arvoisia

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe