Hintasotaan

Mökkisaares

Koska ihmiset tajuu ettei paikallisii ruokakauppoi kannat tukee. Alekuponkei postitetaa ny mut hinnat nyhtöhintoi. Lidlis käy paikalliste ksuppoje myyjätki. Mökkiläistenki kannattaa ostaa ruakas tullesas Raumalt tai Porist.

12

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perheellinen

      Ruoka on nyt niin halpaa, ettei sitä kannata kaukaa raahata. Muuten kiva aloitus, jos haluaa hämmentää tätä palstaa tyhmillä aiheilla.

      • Omanapaparasnapa

        Mikä on kenenki miälest tyhmä aihe. Sä määrittelet sen vai?


      • toivottavastienlapsesi

        Perheellinen katsoo nyt vaan peiliin ja miettii mikä on tyhmää :D


    • Masa.ja.manu

      Ei täs mitään ketään tueta jos mä tarviin kassilisen ruokaa niin ei sitä porista kannata lähtee hakemaan,taitaa mennä bensiinin suuret säästöt. Jos taas on niin että poriin on muutakin asiaa voi toki hakea tarjoustuotteet kaupasta. Ei oo näkyny missään niitä suuria säästöjä vielä.

    • Mökkihöperöt

      Jos ostaa paljo kerralla ja käy muutenki Poris ni kyllä kannattaa. Yksnäisil o iha sama mist maitos ostaa mut iso perhee ei kannat täält ostaa. Sitä paitsi ruoka on todella kallista.

    • Onsenytperkele

      Kui suomalaiset ri yleensäkää pullikoi mistää vaan kaikki hyväksytään? Vittu maksetaan aina kaikki vaan eikä ajatel mittä.

    • Ennustaja12

      Kivahan se on aina sitten lähteä 20-30 km päähän maitoa hakemaan kun lähempänä ei enää kauppoja ole. Mutta saahan sitä näin säästettyä rahat johonkin tärkeämpään kuin ruoka. Ennen oli joka kylässä parikin kauppaa ja varmasti ruoka kalliimpaa tuloihin nähden kuin nykyisin. Seuraavaksi nyt myydään tieverkon yksityisille niin tulee sille ruuanhaullekin hintaa hiukan lisää.

      • Keräperse

        Kyl se lehmä pysy lähilaitumel edelleenkin vaik kauppa menis 100km päähä. Kannu kätte ja lypsämähä verkko vettehe ja potati maaha. Ja eiköhän tuo karvakäsien pizzapaikka tosa ol lähel kyl äitis sul sielt hake edelleenkin pizzaa ja ostaa bensaa autoos et pääset ajeleen kyläl. Tietenki ensin se pyyhkii persees ja nokkas ja nostaa nostaa housus ylös et pääset lähtemä kieroksel.


    • lukiboys

      Hinnasta viis,salessa ainakin kuumia misukoita myyjinä:)

    • Valkoinenletukkahah

      Miättikkä ny et pääse ajelema letukal palkinnoks. Voi kiasus.

      • patakorisee

        Mikä vitun letukka se on Ford Excursion. Opetelle auto merkit vitun älykääpiö. :D Naurismaan aidatkin nauravat sulle. Vittu mikä idiootti olet.


      • Älänypillastu

        Auto kumminki:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe