Mikä järki tässä on:

V.tunkyrvät

Minulla on vielä 12 erilaista velkaa UO:ssa.
Ne ovat suuruudeltaan 30 euroa-1300 euroa. Kaikki alkaen vuodelta 2011.
Minkä ihmeen takia UO "jömmaa" näitä pieniä maksettavia?
30 euroa, 50 euroa, 90 euroa, 2kpl 100 euroa?
Niistä ei ole mennyt mitään puoleen vuoteen.
Eikö niitä voisi maksaa pois ja siten jäisi käyttöön isompiin velkoihin enemmän?
Onko niin että UO-miehille ja naisille maksetaan palkka "kauroissa" eli saatavien määrän mukaan?
Vai onko ne niin H..VETIN tyhmiä?
Alkaa mennä hermo ja tulee hinku tehdä jotain "flaksaavaa".

11

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopeta.velttoilu

      Mitäpä jos maksaisit velkasi pois. Et kai tosissasi vain odottele, että joku tulee niitä sinulta perimään? Onhan sinulla alkuperäiset maksut, kehotukset jne tallessa, joten ei muuta kuin makselemaan.

      • vedäitteshirteen

        Sulle mä en ainakaan maksa mitään.


    • 527

      No mitä sillä on väliä? Ihan yhtä paljon sun velkapotti kasvaa korkoa riippumatta siitä mihin vouti rahat kohdistaa. Säästät vaan taulukkomaksuissa jos rahoja ei tilitetä monille velkojille kerralla. Kai sä nyt jonkun 30 euron velan voit maksaa itekin sieltä pois jos niin häiritsee.

      • vedäitteskiikkuun

        En saa maksaa mitään erikseen.


    • v..unkyrvät

      On kait paras lopettaa maksaminen kokonaan.
      Ryhdyn peruspäivärahalle ja olen siinnä eläkkeelle saakka.
      Onkos sitten hyvä?
      Tehkää kaikki muutkin UO velliset samoin.
      Olis se kiva katsoa mitä tapahtuis kun kaikki puolimiljoonaa UO-velallista lopettais maksamisen.

      • Odkdke

        Niin olis. Aika äkkiä luultavasti vähän kiristyisi tuo lainsäädäntö siihen suuntaan, että vähemmän jäisi vaihtoehtoa maksaako vaiko ei. Nyt ihan selkeitä lusmuja ja vastuunsapakoilijoita kohdellaankin aivan liian silkkisin hanskoin.


      • koronkiskureillepum
        Odkdke kirjoitti:

        Niin olis. Aika äkkiä luultavasti vähän kiristyisi tuo lainsäädäntö siihen suuntaan, että vähemmän jäisi vaihtoehtoa maksaako vaiko ei. Nyt ihan selkeitä lusmuja ja vastuunsapakoilijoita kohdellaankin aivan liian silkkisin hanskoin.

        Mitäs lainasit. Kikkelis kokkelis vaan niin.
        Odotetaan ensin 15 vuotta ja katsotaan kuinka monta koronkiskurifirmaa on vielä tallella sen jälkeen.
        Kun 500.000 uo-velkaista on maksamatta 15 vuotta, ei näitä nykyisiä kuppausfirmoja enää ole.
        Tämäkin nimimerkki Odkdke on siihen mennessä vetänyt itsensä hirteen ainakin kerran vuodessa.
        Kun ei enää pääse kusettamaan ihmisiä niin on hyvä tehdä sitten uusia lakeja. Kuten koronkiskurit hirteen laki.


      • lopetaulina

        Itteppä ootte lainanne ottaneet näiltä kuppausfirmoilta. Turha huudella jälkikäteen, jos ei ymmärrä lukemaansa (korot ja muut lukee kyllä niissä luottosopimuksissa mitkä ootte hyväksyneet).


    • klkugfklvof

      Ulosottomies noudattaa varojen tilityksestä säädettyä lainkohtaa. Varat kohdistetaan ensin isoimpiin ja vanhimpiin velkoihin. Mikään ei estä sinua tekemästä ylimääräisiä lyhennyksiä, jotka kohdistat juuri siihen velkaan, johon itse haluat. Tämäkin lukee laissa. http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2007/20070705?search[type]=pika&search[pika]=ulosottokaari

    • 15v.ulosottoa

      Ulosotosta saa viitenumerot kutakin velkaa varten, pyytää vaan kaikkia varten listan. Sekin onnistuu kivasti sähköpostilla. Sitten makselee mitä haluaa. Tai jos on tuore velka niin voi maksaa jopa alkuperäsellä laskulla. Jolloin uo:hon jää korot.

    • Vierastapuhetta

      Mitä tarkoittaa "jömmaa?" Entä "flaksaavaa"? En ymmärrä käyttämäänne kieltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe