koulu stressaa ja perhe suhteet huonot

opiskelia1998

olen 17v,piskelen lähihoitajaksi. Halusin heti syksystä lopettaa koulun mutta koulu ja mutsi sunnitteli uuden suunnitelman mulle. Meini päiväkotiin meni ihan hyvin ekat 3kk... sit sain " potkut". Jatkoin koulussa sain uuden paikan nyt seki menny. Oon nii sekasin päästäni etten tiedä mitä ajatelle, mikä oikein ja mikä väärin. Isä katkassu munkaa monta kertaa välit ku en saa mitää aikaseksi. Mutsin ja mun välit tosi huonot. En kelpaa niille tai kenellekkään.MITEN SAADA APUA TÄHÄN STRESSIIN?? Ollu myös masennusta mutta ei niin paha kuin ennen.
Oli paniikkihäiö ja sosiaalinen pelkotila.. silloin alko tää kaikki..

1

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulevaisuus-sumussa

      Mutsi ja faija ovat ilmeisesti yhtä ymmällään poukkoilevan käytökses kanssa kuin mitä sä itekin olet ja siksi ne ei ymmärrä sua vaan provosoituvat kun sä et asetu mihkään. Vanhemmilla on totta kai tarve ohjata lapsensa koulutukseen ja sitä kautta ammattiin, jotta ne voi itsenäistyä ja alkaa tienaan omaa fyrkkaa.
      No, mikä sua sitten tökki siinä opiskelussa niin ettei se sujunu, sen tiedät vain sinä itte. Jos on mahis jutella jonkun opon tai terkkarin tms. kanssa niin mee ihmeessä puhumaan. Ei kande pitää sisällään huonoo oloo ja vaan ihmetellä menoa ympärillään. Parempi ns. ryhdistäytyä, alkaa ottaa selvää omasta olotilasta ja oppia ymmärtään itteensä.
      Mikä sua vituttaa ja mitä sä haluaisit elämässäs tehdä, siitä on kyse. Tai jos oot ylivilkas ja keskittymiskyky nolla, niin sillekin voi löytyä joku taustasyy jonka tuntee vaan terveyden ammattilaiset.
      Eli jos sä oot nyt vaan himassa kun koulu meni bänks niin puhu vanhemmilles. Kyllä ne ymmärtää, että nuorena töppäillään enemmänkin, mutta kaikilla on siltikin mahis saada koulutus ja ammatti itelleen, kun vaan löytyy se oikee ala joka oikeesti kiinnostaa. Tai ees kesäduuni, jonka avulla voi tottuu työajan päivärytmiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe