Jos haluat laajentaa mahdollista ostajakuntaa Vaellusnetissä niin laita ilmoitukseesi sähköpostiosoite tai numero
Vastaukset 7
- Devaanononly
Nämä taitaa olla niitä "kyllä 30 euroa teltasta on asiallinen tarjous"-huutelijoita? Ei maksa vaivaa.
- hop_on_hop_off
Naurattaa tuo luonnossa kävijän teltanmyyntiketju vaellusnetissä.
Kaveri koittaa myydä 300 euron telttaa 600 eurolla ja ei ole edes laittanut yhteystietoja, jolla voisi tavoittaa 6 miljardia ostajaa. Nyt tavoitettavissa on ne sata naamaa, jotka ovat läpäisseen Vesterisen seulan.
_naurettavaa_ - vargadmin
Tuskin sinne 100 kirjoittaa. Adminilla on ainakin 20 eri nimimerkkiä, joilla yrittää keskusteluja käydä!
- MetsästäjienVaellusnet
Trollaus on kivaa ja helpompaa kuin patikointi maastossa. Minkälaiset panokset metsämiehet ostaa syksyn jahtiin?
- Hammaskairasta
Quattro-Audilla kun ajaa hirven päälle niin ei tarvita kuin takakontista taottu pistin millä lopettelee.
- Hevosentappoon
Pekalla on magnum pistooliin lupa, harva on niin tyhmä että semmoisen asian kertoo netin keskustelupalstalla. Toisaalta jos kusee kämpän seinälle, niin ymmärrän..........
- labiclietta
Minulla on muuten vaellusnettiin kolmet eri tunnukset, mitä ei ole Harri tajunnut laittaa kiinni. Käytän säästellen, käyn lukemassa "muurin" takana olevia juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20965Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl513831- 49791
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59568Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560