Mulla on sellainen juttu, että mun pikkuveli on tosi ärsyttävä. Eli ite oon 13 ja pikkubroidi 6 ja sen ruuan jauhaamisääni ärsyttää ja sit kun se kattoo ja tulee huoneeseen ja se marssii huoneeseen, kun vaihdan vaatteita. Se haluaa kóko ajan tirkistellä. Sanotaan mun veljee vaikka nyt Kaiksi niin se pääsee tavalliseen opetukseen ja mä oon erityispuolella ja Kai aina alkaa kiukuttelemaan, jos se ei pääse kivaan paikkaan minne mä pääse. Kerron lisää myöhemmin....
Mun pikkubroidi
5
591
Vastaukset
- sdfghjk
Ok kerro lisää heti kun heräät ja pääset koneelle.
- voihanärsyttävä
Ja sit veljen läsnäolo inhottaa mua. Tänäkn aamuna höpötti sängyssä
Hei
On ymmärrettävää, että ärsyynnyt pikkuveljeesi välillä. Pikkusisarukset osaavat olla tosi rasittavia. Kuinka olet ratkaissut tilanteet?
Tulee mieleeni, että hän luonnollisesti ihailee sinua ja jollei saa huomiotasi hyvällä, hän saattaa ärsyttää tahallaan jotta huomaisit hänet.
Entä jos tekisit oma-aloitteisesti hänen kanssaan jotain kivaa? Ja kertoisit, että sen jälkeen tahtoisit olla rauhassa etkä halua, että hän esim. marssii huoneeseesi ja tirkistelee. Jospa siis koettaisit hyvällä saada hänet ymmärtämään, että tarvitset rauhaa. Ja että kuitenkin tykkäät hänestä ja tahdot viettää aikaa hänen kanssaan..
Jaksamista!
Pappi Elisabet- voihanärsyttävä
En osaa sanoa.
- voihanärsyttävä
ja mulla javeljellä on yhteinen huone
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683