Moi, mulla on 2,5 vuotias hiiri jolle on tosi nopeasti tullut kasvain kylkeen, joten pitäisi nyt päästää hiiri kärsimyksistään. Luin että hiirenkasvattajilla on hiilidioksidikammioita (eikös se olisi nopea ja inhimillinen tapa).
Eli jos joku Helsingissä sellaisen kammion omistaa ja olisi halukas minua auttamaan niin voisi ehkä ilmoittaa asiasta tänne?
Hiiren lopetus...
10
1179
Vastaukset
- Nopeaa
Tai sitten niskat nurin tai aivot paskaks.
- rottatuille
Voit lopettaa hiirulaisesi myös itse.
Sinun tulee vain hankkia tukevat ja terävät taloussakset joilla nipsaiset hiirulaiselta pään irti ja homma on sillä selvä.
Muista ottaa tukeva ote saksista ja hiirulaisesta. - lopettaja
Anna hiirelle valmistetta 342 ja ongelma hoituu kuin itsestään.
Raato tulee toimittaa biojäteastiaan. - Sedä
Ompas nyt fiksuja kommentteja. Kannattaa laittaa suoraa sähköpostia /soittaa esim. virallisille kasvattajille. Ainakin Rapunzel (Vantaalla) on lopettanut muiden hiiriä
- Nopeaa
Soittaa voi kyllä, tuskin kannattaa mitään sähköpostia laittaa jos eläin pitää saada nopeasti hengiltä. Voi mennä päiviä ellei viikkoja, kun sähköpostia lukee. Niskat vaan nurin tai aivot mäsäks, helppoa, nopeeta ja halpaa.
- Sedä
Joo totta, oon vaan niin järkyn soittamispelkoinen et laitan korkeintaan tekstaria :D Riippuu tietysti miten kiire on, hätälopetus aika eriasia.
- helppoa-se-on
pane kenkä jalkaan ja polkaise päälle,siinä lähtee henki ja heti,kun suolet pörähtää lattialle. ei kupeksi enää ja pikalähtö. sitten nakkaat bioroskiin ja viet minne kuuluu tai nakkaat metsään... näin noista pääsee eroon.
- oksa5
Jos mun 5,5v okahiiri pitäis lopettaa ni veisin sen lopetettavaks ja jos mahdollista niin hautaisin sen. En ainakaan leikkaisi päätä tai tallaisi päälle ja vielä sen jälkeen roskikseen.
Kannattaa siis viedä lopetettavaks - cattus_vs_rattus
Onko naapurillasi kissaa?
Se olisi mielissään uudesta kesälelusta. - järkikäteen
Niin tai sitten yksinkertaisesti puhelin käteen ja soitat lähimmälle eläinlääkäriasemalle ja varaat ajan hiiren lopettamiseen. Ei todellakaan mitään hiiren päällä hyppimisiä tai pään irtileikkaamisia. Eläinlääkäri kun käyttää siihen tarkoitettua menetelmää, lääkkeitä, joilla kyseinen toimenpide hoituu kivuttomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778