Moi, mulla on 2,5 vuotias hiiri jolle on tosi nopeasti tullut kasvain kylkeen, joten pitäisi nyt päästää hiiri kärsimyksistään. Luin että hiirenkasvattajilla on hiilidioksidikammioita (eikös se olisi nopea ja inhimillinen tapa).
Eli jos joku Helsingissä sellaisen kammion omistaa ja olisi halukas minua auttamaan niin voisi ehkä ilmoittaa asiasta tänne?
Hiiren lopetus...
10
1223
Vastaukset
- Nopeaa
Tai sitten niskat nurin tai aivot paskaks.
- rottatuille
Voit lopettaa hiirulaisesi myös itse.
Sinun tulee vain hankkia tukevat ja terävät taloussakset joilla nipsaiset hiirulaiselta pään irti ja homma on sillä selvä.
Muista ottaa tukeva ote saksista ja hiirulaisesta. - lopettaja
Anna hiirelle valmistetta 342 ja ongelma hoituu kuin itsestään.
Raato tulee toimittaa biojäteastiaan. - Sedä
Ompas nyt fiksuja kommentteja. Kannattaa laittaa suoraa sähköpostia /soittaa esim. virallisille kasvattajille. Ainakin Rapunzel (Vantaalla) on lopettanut muiden hiiriä
- Nopeaa
Soittaa voi kyllä, tuskin kannattaa mitään sähköpostia laittaa jos eläin pitää saada nopeasti hengiltä. Voi mennä päiviä ellei viikkoja, kun sähköpostia lukee. Niskat vaan nurin tai aivot mäsäks, helppoa, nopeeta ja halpaa.
- Sedä
Joo totta, oon vaan niin järkyn soittamispelkoinen et laitan korkeintaan tekstaria :D Riippuu tietysti miten kiire on, hätälopetus aika eriasia.
- helppoa-se-on
pane kenkä jalkaan ja polkaise päälle,siinä lähtee henki ja heti,kun suolet pörähtää lattialle. ei kupeksi enää ja pikalähtö. sitten nakkaat bioroskiin ja viet minne kuuluu tai nakkaat metsään... näin noista pääsee eroon.
- oksa5
Jos mun 5,5v okahiiri pitäis lopettaa ni veisin sen lopetettavaks ja jos mahdollista niin hautaisin sen. En ainakaan leikkaisi päätä tai tallaisi päälle ja vielä sen jälkeen roskikseen.
Kannattaa siis viedä lopetettavaks - cattus_vs_rattus
Onko naapurillasi kissaa?
Se olisi mielissään uudesta kesälelusta. - järkikäteen
Niin tai sitten yksinkertaisesti puhelin käteen ja soitat lähimmälle eläinlääkäriasemalle ja varaat ajan hiiren lopettamiseen. Ei todellakaan mitään hiiren päällä hyppimisiä tai pään irtileikkaamisia. Eläinlääkäri kun käyttää siihen tarkoitettua menetelmää, lääkkeitä, joilla kyseinen toimenpide hoituu kivuttomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1192324- 1331864
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1011191En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k731077Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451029Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉79984HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23975Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932