Olen siis ihastunut poikaan mutta hän ei halua seurustella, hän myös tietää sen että olen ihastunut. Kavereiltani kuulin että hän on sopinut jotain hänen kavereiden kanssa että ne ei seurustele. Mä oon umpi ihastunut häneen ja yritän saada hänen huomionsa mutta se ei oikeen onnistu muuta kuin rannalla. Vinkkejä miten saisin hänen päänsä kääntymään.
Ei halua seurustella
Apuatarvitseva12
5
157
Vastaukset
- Ei.ne.kalat.merestä.lopu
Jos poikaa ei kiinnosta niin sitten ei kiinnosta. ET VOI PAKOTTAA!
- Hyvin.kirjoitit
Tämä on hyvä ohje. Kuuntele aloittaja tätä.
- Poika14vvvv
Mene hänen luokse. Nosta paitaa ja kysy että tykkääkö... (näytät siis itsesi rintsikoissa). Jos vieläkin sanoo ettei kiinnosta niin anna olla mutta epäilen että sanoo. Jos joku tekisi näin minulle olisin hänen loppuelämän
- Viisas.tyyppi
Idiootti. Noilla ohjeilla saa korkeintaan iskettyä pelkkää seksiseuraa.
Et saa.
Jätä väliin ja unoha koko yritys. Nolaat vaan ittes ja tunnet ittes viel suuremmaks epäonnistujaks...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381