Elikkäs kokemuksia kaipailisin Letrotzol lääkkeestä, onko tuottanut toivottua tulosta? Itsellä ovulaatio ilmeisesti puuttuu ja nyt ensimmäinen kierto takana Letrotzolin avustuksella 1 tbl kierron 3.-7. Päivänä. KP 12 ultrassa ei löytynyt yhtä suurta follikkelia vaan monta pientä. Ilmeisesti ei ole ovulaatio tulossa, mutta gyne kehotti varalta vielä ovulaatio testejä tekemään ja jos nega niin mietitään suurempaa annostusta seuraavaan kiertoon.
kokemuksia Letrotzolista lapsettomuuden hoitona?
1
298
Vastaukset
- perhonen001
Moi, jospa käyt vielä lukemassa:)
Itse söin kertoja n.6kk alkuun juuri samalla annoksella kuin sinä, sittemmin 2tbl/Päivä. Tulosta ei valitettavasti tullut, kierto heitteli edelleen ja 12-14 päivien ultrissa ei näkynyt mitään mainittavaa (ovulaatioja veikkaltiin 20. Päivän paikkeille, mikä ei ikinä näkynyt).
Nyt sain testiin thyroxinin, koska kilppariarvot heitelleet ja hiukset lähteneet tupoittain; viime viikolla ensimmäiset luonnolliset menkat yli 2vuoteen ilman niitä hormoneja!! Eli nyt sitten ajatus testata pelkkää thyroxinia ja ehkä lisäksi myöhemmin uudelleen letrot. Kerrohan miten menee hermot sulla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117