Tulevatko tulokset yleensä jo ennen 1.7? Joku sanoi niiden tulevan jopa kuukauen päästä kokeista eli ennen juhannusta. Saako valituista listan jos tulee johonkin ilmoitustaulelle vai miten?
Turun lääkiksen tulokset
46
4771
Vastaukset
- flowflow
Eivät tule Turkuun eivätkä muuallekaan yleiselle puolelle. Eläinlääkis saattaa jo tarjoilla kesäkuun puolella. Näin viime vuonna!
Opintopolulle pääsee yöllä, kun vrk vaihtuu heinäkuulle. Varaa verkkotunnukset framille. Sitten vain odottelemaan primitiivireaktioita. NE OVAT RAASTAVIA TUNTEJA, KUN KESÄ ON KAUNEIMMILLAAN. Vallankin kun joka toinen päivä pääset marginaalilla ja toisena päivänä jäät ulos samalla marginaalilla. Kymmenyksistä se on kiinni kuin pakanoiden taivaaseen pääsy muinoin.
Viime vuonna lähiomainen panttasi tietoa muilta, vaikka hän pääsikin. Arvatkaa, kun piti odottaa netin avautumista. Flow-tilassa hillumme vieläkin. Se on riemastuttava hetki. Kylmästä säästä huolimatta tuli lämmin, kainalot hikoontuivat, pulssi kiihtyi ja arvatkaa mitä: kaikki sukulaiset enempää kuin kaikki kylänmiehetkään eivät osanneet iloita, kun rupesin avautumaan pääsystä.
Opin pitämään suuni kiinni. Ihmiset eivät välttämättä riemastu toisen onnistumisesta, vaikka osaamisesta siinä on kysymys eikä suhteista. - Varmatieto
Tulee ne ensi viikolla
- voihyväsylvisentään
Ei missään nimessä. Ensin pitää kähmiä tuttavien lapset sisään..
....kukaan hyväksytty ei koskaan valita vääristä korjauksista.. - Sensoriopm
Tänä vuonna tehdään tarkastus
- Tänävuonnasissään
Soitin opintotoimistoon ja sanoivat, että kyllä tulevat
- Uteliaas
Milloinka mahtaa tulla? Ennen juhannusta? 1.7 viimeistään
- castillaooooo
Tulee sitten kun tulee. Se on niille jotka pääsee onnenpäivä ja ne jotka ei pääse surunpvä. Ens vuonna uusiksi.
- Gallonakki
Ainakin opintopolussa on tullut uudenlainen näkymä, mutta sanoo edelleen, että valinta on kesken. Saapa nähdä tuleeko lähipäivien sisällä vai sitten vasta 1.7. Todennäköisesti viivyttävät viimeiseen päivään.
- aoeo
Ne tulee silloin kun on ilmoitettu. Nyt onkin mielenkiintoista miten käy koska pisteitä jaossa ennätysmäärä. Eli tänä vuonna piti oli nopea.huolellinen ja osata rutiinilla laskut. Hki johtaa tietenkin pisteissä. Nyt on ensikertalaiskiintiö osalle hyvä ja ja niillä joilla on jo tutkinto niin huono. Hyvillä tuloksilla pääsee lääkikseen.
- Nytsisään
Soitin opinto toimistoon ja sanoivat että lääke tieteellisen tulos tulee 1.7.2016
- Doctorjekyll
Minä soitin myös. Tosin mulle sanoi että paikka on varma ja voin varata asunnon. Olin saanut maksimipisteet
- mullejaa
Tuo ei kiinnosta ketään. Niitä, jotka eivät ole saaneet maksimipisteitä, kiinnostaisi tietää, pitääkö tosiaan odottaa 1.7. asti. Luultavasti pitää.
- Dekaaninjuttu
Sain ilmaisen asunnon maksimipisteistä ja äitikin aloittaa lääkiksessä. Pisteet riitti kahteen paikkaan. Muut saa tulokset syyskuussa
- kanslerinpäätös
Isot onnittelut loistavasta tuloksesta! Kirvoitit illan naurut.
- JEEEEEEEEEEE-eee
Kannattaa soittaa suoraan tiedekunnan dekaanille. Hän kertoi mulle pisteet kun tänään soitin. Ja tulos? JEEEEEEE!!!!
- LääkäriksiOpiskeleva
Olen niin varma pääsystä helsinkiin että ostin sieltä yksiön 120.000e, meillä on suunnitteilla isot pääsyjuhlat 3.7. Uskon että YO-todistuksen neljä Lauraa puhuu puolestani :)
- Jipppiiiiiiiiiiii
Nyt löytyy nimet ilmoitustaululta!!!!!
- Onnenpäiväni
Niin löytyikin. Matkustin 400km Turkuun tänään ihan vain tuloksia katsomaa ja siellä ne olivat. JIPPII!
- Tohtorialapää
Nyt ne on viety myös Turun linnan ilmoitustaululle. Ajoin Utsjoelta katsomaan. Miksi nimeni on 2 kertaa hyväksyttyjen listalla?
- adökafasfa
Tohtorialapäälle on myönnetty 2 opiskelupaikkaa. Yksi ylä- ja toinen alapäälle! Kumpaakin voit käyttää opintojesi edistämiseen :)
- junnejanne
Miä asun Turussa ja kävin repimässä ne listat Turun linnan ilmoitustaululta. Ny ei kukaan pääse opiskelemaan.
- Joutsenlaiva
Tulokset ovat nyt Suomen Joutsenen ilmoitustaululla. Nimeni oli siellä, Yes. Nyt torille munkille.
- upoliini
Pää halkeaa tähän epätietoisuuteen! Tulisivat jo, niin voi lopettaa turhien unelmien elättelemisen :/ Voisiko joku informoida, jos ne tulokset nyt oikeasti tulisi päivää tai kahta ennen?
- Hyvääjuhannusta
Oikeasti tulokset tulee 1.7 ja ne tulevat vain ja ainoastaan Opinpolku-järjestelmään johon kirjaudut verkkopankkitunnuksilla. Unelmointia ei kannata lopettaa vaikkei sisään pääsiskään. Valtaosa eli yli 90% hakijoista ei pääse sisään. Aina voi hakea uudelleen tai miettiä muita vaihtoehtoja. Jokatapauksessa nyt kannattaa nauttia kesästä, kärpäsistä jne.. kyllä jokaiselle oma paikka tästä maailmasta löytyy! Tsemppiä kaikille ja onnea niille jotka pääsevät sisään😀
- Jippiiiiiii
Nyt tuli
- Satuseppä
Höpö höpö
- hööö
Älyvuodossa joku kertoi päässeensä tänään.
- Käsille
Yeeeeeeees yeeeeeessssssssss nyt tuli
- Drgyne
Turun tulokset tulleet! Sain tiedon opiskelupaikastani suoraan opintosihteeriltä. Nyt alkaa partyt
- Eeeeeer
Nyt turun tulokset julki
- Lääketieteentri
Loistavaa! Sisään mentiin 13. Kerralla!
- EiVieläTri
Niin ovatko jo tulleet ja mitä kautta? Minulla 2. vaihtoehtona ja edelleen hyvinkin KESKEN
- EiVieläTri
Ja eikös hylätty koetulos tai varasijat pitäisi näkyä heti tulosten tultua vaikka ekaa valintaa vielä odotellaankin? Ja koe meni niin penkin alle, että mahkut sille, että siellä se hyväksytty -teksti lymyäisi on aivan toaalisen naurettavat. Näillä tiedoilla väittäisin, että Turun lääkiksen valinnat eivät ole vielä tulleet.
- Jeeeeeedd
Nyt tuli! Sisään et heilahti!
- Lääketiedetri
Pisteraja Turkuun kovempi kuin Tampereelle 168!! Uskomatonta mutta armottoman kova oli taso!
- Loistavaaa
Lista mediciinan ovessa ja omakin nimi löytyy!!!!
- Slakkojeko
Juu olen kuullut että lista löytyisi sieltä ovesta ainakin huomenna. Jos joku jaksaisi napsasta kuvaa nimilistasta ja pistää jonku dropbox linkin tänne kuvista
- Odottavanpitkäaika
Kiitos etukäteen
- Vihdoinkin
Nyt lista seinällä
- Smekalose
Pistäkkö jotai linkkiä kuviin jos otit ja jos ei oo trolli
- Käytyon
Siel mitää oo
- Virhekö
Tulihan se nyt ja vähän ennen toimiston sulkua. Eipä löydy omaa nimeä?
- Kielinerot3
Tulosten pitää tulla 1.7 mennessä eli tänään!
- Lakimiet
Viimeistään 1.7 mennes eli tänään
- Kovaoli
Oliko turkuun raja 61 eli 165/250 pistettä?
- sandr
onks kellää kuvaa listast vois ladata tänne kiitos.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984