Violetti on tympeä väri

markkutervo

Siksipä nämä jokojokopalloilijat saisivatkin vaihtaa kentän värin ja peliasusteensa värin toiseksi.

13

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rokkarokkaa

      Violetti on kuulemma hinttien väri, sanoivat jo viestikomppannian neidit aikoinaan.

    • Värisokeakooot

      Mielestäni se on oranssi

    • räkättirastas2

      Vanhanpiian väri on violetti.

    • neverpp

      Kaikki pesäpalloilijat on kuulemma homoja. Vanha pervo kehitti pesäpallon.

    • Mielenkiinto_mennyt

      Totta puhut. Hiukan urheilukenttäkin on pilattu kahdella tavalla: värjätty violetiksi ja katsomo sijoitettu aivan eriskummalliseen paikkaan. Näin ainakin telkkarista nähtynä.

      Jymyn peliä olen käynyt katsomassa viimeksi 1970- tai 1980-luvulla, Helsingin Kaisaniemessä. Vastassa taisi olla Kitee, ellen väärin erehdy. Sotkamo ainakin tuli ottelussa kunniakkaasti toiseksi.

      • rakasurheilukenttäni

        Se kentän väri ei todellakaan ole miellyttävä katsella.

        Saisivat muuttaa sen.

        Kun itse siellä aikanaan kouluaikoina pelasin ja urheilin, ei tullut mieleenkään, että se joskus muutetaan noin luonnottoman näköiseksi.


    • hfidghfdufhdojno

      Katsomo sijoitettu eriskummaliseen paikkaan? Eli samaan paikkaan, jossa se on kaikilla muillakin kentillä. idiootti!

      • Mielenkiinto_mennyt

        Oikeilla urheilukentillä katsomo on sijoitettu siten, että sieltä näkee hyvin juoksuradan joka kohtaan. En haluaisi olla katsomassa urheilukilpailuja Hiekan pesäpallostadionilla eikä minua taitaisi saada pesäpallo-otteluunkaan – ainakaan niin idiootti en ole, että sellaisesta ”lystistä” maksaisin.


      • Mielenkiinto_mennyt
        Mielenkiinto_mennyt kirjoitti:

        Oikeilla urheilukentillä katsomo on sijoitettu siten, että sieltä näkee hyvin juoksuradan joka kohtaan. En haluaisi olla katsomassa urheilukilpailuja Hiekan pesäpallostadionilla eikä minua taitaisi saada pesäpallo-otteluunkaan – ainakaan niin idiootti en ole, että sellaisesta ”lystistä” maksaisin.

        >Hiekan pesäpallostadionilla

        Perskules! Olen satavarma ja saletti, että kirjoitin Hiukan pesäpallostadion! Miten ihmeessä Suomi24 (softa) on mennyt omavaltaisesti korjaamaan Hiukan Hiekaksi?

        Hiukan närästää.


    • MikäJymy

      Kuka sitä Suomen tylsintä marginaalilajia jaksaa edes katsoa?

    • viistopystymaila

      Onko merkki päällä?

      • merkkijaakko

        On,homo kyykyssä!


    • Kunnan_Johtaja

      Kumpi voitti?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1459
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1093
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1019
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1008
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1001
    6. 3
      900
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      899
    8. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      898
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      891
    10. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    Aihe