Levyttääkö Dingo vielä?

koskatuleeulos

Onko kellään tietoa onko Dingolta tulossa vielä uutta materiaalia? Onko Dingolla levytyssopparia jonkun yhtiön kanssa?

9

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dingoooooooooooooooooo

Kuulemma levyttää mutta kukaan ei tiedä koska.
      Hyviä biisejä tarvitaan ensin.

• 2e890t4094e309

Ainahan Dingon lupaillaan levyttävän mutta harvemmin mitään julkaisuja tulee.

• dingofaniiiiii

Ei oo lauluja mitä levyttää, oisko syynä?
      Olisi se kiva kuulla tätä uutta Dingoa levyllä. Uskoisin että ainakin kuulostaisi muhkealta. Rebain osaa soittaa ja samoin se Virolainen rumpali.
      Eikös tää Rebain ole Virossa ollut studiossa töissä? Miksei ne demota Virossa jotain niin saisivat käsityksen että miltä kuulostaa levyllä.
      Miksei Nipa ota lauluja muilta vastaan? Yökin painaa raskaassa sarjassa vuodesta toiseen kun Ollin poppoo levyttää Suomalaisten huippusäveltäjien lauluja.
      Varmaan ainakin Jonne Aaronilta löytyisi Dingolle sopivaa materiaalia ja Jonne taitaa Dingo musasta digata muutenkin.

• paskamyy

Sama hehkutus aina joka kokoonpanon suhteen. Dingo on nykyään pelkkä Neumannin taustabändi, ollut jo yli vuosikymmenen.

Neumann on aina säveltänyt ja sanoittanut Dingon kappaleet, paria poikkeusta lukuun ottamatta ja silloinkin biisin tekijöinä olleet muut Dingon jäsenet. Yö nousi uuteen suosioon vaihtamalla tyylilajin rokista iskelmään eikä Yön "musiikissa" ole mitään mallin ottamista. Tosin paska myy hyvin Suomessa. Olli itse ei myöskään osaa säveltää tai laulaa (toisin kuin Neumann).

• yökkkkkk

Yö on kurapaskaa mutta miehet nauraa matkalla pankkiin.
      Muistaakseni Yön kitaristi sanoi joskus ettei viitsi ainakaan kotosalla Yön musaa kuunnella:) Kertoo kaiken.
      Neumann osaa säveltää mutta harvakseltaan sieltä enään mitään tulee. Scorpioninainen taitaa olla viimeinen kunnollinen Dingo biisi.

• 412356

Humisevan harjun paluu-levyltä löytyy pari muutakin kelpo biisiä. Esimerkiksi "Aamutähti" olisi ollut hittiainesta jos se olisi julkaistu singlenä. "Velhon kosketus" toinen hyvä.

Samalla harmi ettei Dingo soita keikoillaan uudempaa materiaalia juuri ollenkaan. Perjantai, Elämäni sankari ja Musta leski taitavat olla ainoita 80-luvun jälkeisiä biisejä joita settilistassa välillä on.

• Thisisrape

Olette väärässä molemmat. Jos ymmärtäisitte oikeasti musiikista jotain niin ns " kuulisitte" että yön ammattijätkät soittavat ihan hiton hyvin, mitä nyt biisit ja sanat ovat kuitenkin sitä samaa myyntikamaa. Mitä tulee Dingoon niin neumannolla oli kyllä pitkä aika kun yritti väsätä biisejä mutta mikään ei sujunut, ei edes laulu.

• kyllitätisi

Vois soittaa montakin Humisevan biisiä, ei ne häpeä vanhalle tuotannolle jos ne ois sovitettu oikein

• sigman

scorpionainen olisi kiva kuulla livenä, siinä on sävellys ihan hyvällä tasolla. Löytyy live levyltäkin kaiketi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe