Menemme kyseiseen hotelliin Pattayalle joka varmaan ihan ok?
Olisi kiva kuulla jos jollain jotain kerrottavaa.Muukin kiva tieto tervetullutta.
Tuli mieleen että tietäisikö kukaan toimitettaisiko Pattayalta "apupaketteja" Phukettiin ym muille kärsineille paikoille? Laukkuun varmaan mahtuisi yhtä sun toista vietävää..
Siam Bayshore/apua ..
voiko auttaa?
1
564
Vastaukset 1
- vuonna 2000
... olin ko hotellissa. Hotelli oli erinomainen. Aamupala oli täydellinen, palvelu loistava. Sijainti Pattayan rantakadun päässä, rauhallinen.
Uima-allas, joka oli rantakadun meren puolella oli erinomainen paikka ottaa aurinkoa ja seurata merellä tapahtuvaa liikennettä. Ja ennen kaikkea; tarjoilu toimi!
Hintatasoltaan hotelli ei ole niitä halvimpia, olihan se neljän tähden hotelli.
Hauskaa matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 69721
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37646- 41568
- 39542
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451