vai panivat ne paskalakit haittaohjelman koneelleni.
ei taida auttaa HEPpi-ryhmä.
tekisitte välillä miesten töitä
"paskalakit"
56
646
Vastaukset
- SiskoTerttuHelena
Minun tietokoneeni hakkeroitiin heinäkuussa .....maksoi 80 eur kun ammattilainen korjasi.......olen tietenkin kirjoitellut poliisin huonosta asioiden hoidosta mieheni murhatutkimuksessa 24.8.2013!
- vxxpttyke
Poliisi voi todellakin asettaa luvallisesti haittaohjelman
tai vakoiluohjelman koneelle.
Poliisille se on luvallista muille rikos.
Silti en ainakaan itse ryhdy kirjoittamaan poliisin
kusipäisyydestä yhtään kauniimmilla sanoilla. - SiskoTerttuHelena
vxxpttyke kirjoitti:
Poliisi voi todellakin asettaa luvallisesti haittaohjelman
tai vakoiluohjelman koneelle.
Poliisille se on luvallista muille rikos.
Silti en ainakaan itse ryhdy kirjoittamaan poliisin
kusipäisyydestä yhtään kauniimmilla sanoilla.Ymmärrän, että he voivat valoilla kirjoituksiani, mutta mitä heillä ei ole oikeutta yrittää riistää minulta sanavapauttani! Siinäkin he siis toimivat lain yläpuolella,
jopa niin, että eräs uskaltautui tuhomaan todistusaineistoa rikoksesta jota hänen piti tutkia!
Tämä ei ole enää minun Suomeni! - kgjclkjgfljdfh
SiskoTerttuHelena kirjoitti:
Ymmärrän, että he voivat valoilla kirjoituksiani, mutta mitä heillä ei ole oikeutta yrittää riistää minulta sanavapauttani! Siinäkin he siis toimivat lain yläpuolella,
jopa niin, että eräs uskaltautui tuhomaan todistusaineistoa rikoksesta jota hänen piti tutkia!
Tämä ei ole enää minun Suomeni!Tärkeää luettavaa tässä nostetaan luettavaksi!
- SiskoTerttuHelena
nostetaan luettavaksi! Jo spoliisi tki tämän hakkeroinnin maksa minulle aiheuttamasi kustannus! 80 eur!
- hushushus
Suomi ei ole ollut sinun milloinkaan ja suomi ei tarvitse sinua milloinkaan
- SiskoTerttuHelena
Millä perusteella, siksikö että pidän totuutta esillä ja sinä teet päinvastaista!
Sukuni on Savosta ja hyvin iso suku! Juureni ovat syvällä Savon maisemissa!
hus hus itsellesi! - pohdintajatkuu
Murhaajan vaimon osuus tutkimatta...vaimon osuus on oikeuslaitoksessa tutkittava perusteellisesti ja totuutta kaihtamatta...niin kaun kuin hänen asiansa ei ole oikeudessa tukittu pidän häntä osallisena mieheni murhaan ja yritykseen murhata minutkin!
Tutkikaa myöskin riistakamerakuvat, joissa vaimo aikuisen tyttärensä kanssa tulee päättäväisesti klapipinolleni ja alkaa nakella klapeja koriinsa! Tämä on murhan ja murhanyrityksen syy! Tämäkin on tutkimata a´la Juha Makkonen...miksi murhaajan vaimoa hyyssätään ja mies viruu vankilassa?
Ovatko he molemmat ikäänkuin löysässä "hirressä", jos serkkuni ei olisi suostunut auttamaan "neitoa hädässä" koska vaimo omien sanojensa mukaisesti ei saanut enää nukutuksi yöllä v. 2013? Mehän vaadimme silloin v. 2013 uutta tutkimusta riistakamerakuvien perusteella joissa vaimo on klapipinolla touhuamassa! Yöunet kaikkosi ja mieheni huomasi sen...näin vaimo kertoo kuulustelupöytäkirjassa!
Mies teki sen mitä päätti täysin tietoisena tekemisestään ja jos mies inahtaakaan halkovarkaudesta, uhkaako vaimo avata sanaisen arkkunsa ja kertoo kaikki 20 vuoden ajalta! Raha on monien jumala ja siksikö mies istuu yksin vankilassa. Vankilasta näyttää saa nykyään liikaa lomia...nytkin serkkuni oli joka viikon loppu vaimonsa luona...soutelivat siinä edessämme ja tulivat melkein rantaan niin, että kokka kolisi rantakiviin!
Vieraamme täältä Eteä-Suomesta kummeksuivat kuitenkin käytöstänne, pitivät sitä röyhkeytenä!Ja sitä se olikin! - SiskoTerttuHelena
Tämä on sinun rikollinen Suomesi, mutta ei minun Suomeni! Minä aion taistella rehellisen ja oikeudenmukisen Suomeni puolesta!
- marjaliisakaarina
sinulle hushushus18.8.2016
Kelle Suomi sitten kuuluu,jollei sille,joka uskaltaa tuoda julki ,kuka on? Kuka tahansa lienetkin hushussuttelija,olet raukka. Et uskalla kirjoittaa edes omalla etunimelläsi. Nimettömiä ei Suomi tarvitse. Suomi tarvitsee juuri sellaisia ,kuin SiskoTerttuHelena puolustamaan oikeutta ja totuutta. Saakoon kiero poliisi- ja oikeuslaitos kuulla kunniansa ja HÄVETKÖÖN!!
Samoin sinä,hushussuttelija!
Joku onneton väitti, etten olisi todellinen ihminen,vaan nimimerkki vaan! MINÄ OLEN HYVIN TODELLINEN JA OLEMASSA ja kirjoitan oikealla nimelläni!
Tunnen SiskoterttuHelenan oikein hyvin,koko ikäni! Hän ei salakatsele (kukaan ei voi olla vähempää kiinnostunut vakinaapureista kuin hän!),ei riko toisen omaisuutta,ei heittele kiviä (ei sanallisia,eikä ehtoja, eikä valehtele!!) Eikä ole 25 vuoteen vakipuolelle jalallaan astunut!
Samaa ei voi sanoa vakiasukkaista! - 4444444666666699999
pohdintajatkuu kirjoitti:
Murhaajan vaimon osuus tutkimatta...vaimon osuus on oikeuslaitoksessa tutkittava perusteellisesti ja totuutta kaihtamatta...niin kaun kuin hänen asiansa ei ole oikeudessa tukittu pidän häntä osallisena mieheni murhaan ja yritykseen murhata minutkin!
Tutkikaa myöskin riistakamerakuvat, joissa vaimo aikuisen tyttärensä kanssa tulee päättäväisesti klapipinolleni ja alkaa nakella klapeja koriinsa! Tämä on murhan ja murhanyrityksen syy! Tämäkin on tutkimata a´la Juha Makkonen...miksi murhaajan vaimoa hyyssätään ja mies viruu vankilassa?
Ovatko he molemmat ikäänkuin löysässä "hirressä", jos serkkuni ei olisi suostunut auttamaan "neitoa hädässä" koska vaimo omien sanojensa mukaisesti ei saanut enää nukutuksi yöllä v. 2013? Mehän vaadimme silloin v. 2013 uutta tutkimusta riistakamerakuvien perusteella joissa vaimo on klapipinolla touhuamassa! Yöunet kaikkosi ja mieheni huomasi sen...näin vaimo kertoo kuulustelupöytäkirjassa!
Mies teki sen mitä päätti täysin tietoisena tekemisestään ja jos mies inahtaakaan halkovarkaudesta, uhkaako vaimo avata sanaisen arkkunsa ja kertoo kaikki 20 vuoden ajalta! Raha on monien jumala ja siksikö mies istuu yksin vankilassa. Vankilasta näyttää saa nykyään liikaa lomia...nytkin serkkuni oli joka viikon loppu vaimonsa luona...soutelivat siinä edessämme ja tulivat melkein rantaan niin, että kokka kolisi rantakiviin!
Vieraamme täältä Eteä-Suomesta kummeksuivat kuitenkin käytöstänne, pitivät sitä röyhkeytenä!Ja sitä se olikin!Pohdintajatkuu nimimerkki on sama kuin siskoterttuhelena, marjaliisakaarina ym.ym. Siskosiellä, terttutäällä ja Helena hevontuutissa.
- SiskoTerttuHelena
4444444666666699999 kirjoitti:
Pohdintajatkuu nimimerkki on sama kuin siskoterttuhelena, marjaliisakaarina ym.ym. Siskosiellä, terttutäällä ja Helena hevontuutissa.
Mistä sinä ketselet tietojasi ja MIKSI ...marjaliisakaariina on aivan toinen henkilö, kuin minä siksoterttuhelena...samoin nimierkki-leski-älä-luovuta on joku aivan toinen kuin minä....et osaa tutkia tietokoneensaloja......ettehän te Iisalmen poliisissa osaa avata muistitikkuakaan, näin valitti eräs teidän "murjomanne" ihminen tällä palstalla......ne Oulun tai Porin poliisit auttavat teitä kaikessa, laitappa vaikka muistitikullesi tämä tieto!
Palstan TODELLISILLE lukijoille on alkanut kasvaa ymmärrys siitä miten mädäntynyt on Iisalmen poliisilaitos ja oikeuslaitos!
Iisalmen poliisilaitoksesta on tullut valtio valtiossa eli poliisilaitos Iisalmessa on hajoitettavan ja mielivaltanne saatava loppumaan! Laitappa nimesi esille, en halua maksaa enää sinulle palkkaa huonosti ja ala-arvoisesti tehdystä työstä! Kathago on hävitettävä! - fgqjqq
pohdintajatkuu kirjoitti:
Vieraamme täältä Eteä-Suomesta kummeksuivat kuitenkin käytöstänne, pitivät sitä röyhkeytenä!Ja sitä se olikin!kylläpä tuas mummelilla on jutut taejat oekeen itekkii uskoo niihin, höpölöpö juttua pukkoo
- llsdvb
Mistä sinä ketselet tietojasi ja MIKSI ...marjaliisakaariina on aivan toinen henkilö, kuin minä siksoterttuhelena...samoin nimierkki-leski-älä-luovuta on joku aivan toinen kuin minä....et osaa tutkia tietokoneensaloja......ettehän te Iisalmen poliisissa osaa avata muistitikkuakaan, näin valitti eräs teidän "murjomanne" ihminen tällä palstalla......ne Oulun tai Porin poliisit auttavat teitä kaikessa, laitappa vaikka muistitikullesi tämä tieto!
Palstan TODELLISILLE lukijoille on alkanut kasvaa ymmärrys siitä miten mädäntynyt on Iisalmen poliisilaitos ja oikeuslaitos!
Iisalmen poliisilaitoksesta on tullut valtio valtiossa eli poliisilaitos Iisalmessa on hajoitettavan ja mielivaltanne saatava loppumaan! Laitappa nimesi esille, en halua maksaa enää sinulle palkkaa huonosti ja ala-arvoisesti tehdystä työstä! Kathago on hävitettävä!ootko kuuntelemassa kuuluuko pammaaksia iltahämärässä......sorsastus alakaa...kuhisooko kaeslikossa.....oesko tuo piisami tae sitte ee
- SiskoTerttuHelena
fgqjqq kirjoitti:
kylläpä tuas mummelilla on jutut taejat oekeen itekkii uskoo niihin, höpölöpö juttua pukkoo
ukkeli 68 v. siltä vankilan sellistään taas yrittää sanoa jotain, mutta kun ei ole millä itseään puolustaisi tätyy koettaa yritää puhua vähättelevästi ......minä en tarvitse rollaattoria kuten varmaankin muistat, kun mietit omia juttujasi...Helena on niin vahva, että jaksaa pyöritellä niitä valtavia kiviä yksinkin....sinä ja vaimosi olette todella h e i k k o j a !
Muistatko oliko sinulla ase mukanasi jo siinä vaiheessa, kun Reijo ja minä pystytimme pyöröaitaa ja sinä kastelit nokkospensastasi, niin että puseroni ja tukkani kastuivat? Vai saitko aseen saunalta...vaimosihan kertoo olleensa saunassa juuri niihin aikoihin.....aitasi yli sinä tulit koputtamaan talosi puoleiseen huvilamme nurkkaan ja sait Reijon ulos ja ammuit kylmäverisesti sinulle täysin tuntemattoman miehen.....hänen työkaverinsa toivottavat sinulle mahdollisimman pitkää kakkua.......tiedätkö, että Sirkka-tätisi pelkäsi sinua kun Reijo meni trimmerilla ruohoa leikkaamaan.....miksi Juha Makkonen tuli meiltä kysymään v. 2012 että, "mistä johtuu se SUHTEETON viha teitä kohtaan?"Kertoisitko nyt mistä se SUHTEETON viha johtui? Oikeudessa sinulta kysyttiin vihasitko Ahosia, sinä vastasi en vihannut! Mistä rikoskomisaari Juha Makkonen sai päähänsä päinvastaista!?Miksi tulit kimppuuni v. 2007, kun kysyin sinulta tunnetko erästä miestä(Räsänen tai Räisänen) joka on lapinlahtelaisia ja on mennyt Itävältaan ja on tulossa Saalemille puhumaan työstään siellä? Menit kysymään asiaa vaimoltasi pihasta ja kun sieltä tulit olit vihainen, kiroilit ja lopulta kävit kimppuuni vaikka oli jo lähtenyt pois näköpiiristäsi toiselle puolella tonttiani.........mitä vaimosi sinulle sanoi, oletko "yllytyshullu"...hänen takiaan sait 1. tuomiosi oikeudessa 12.7.2007. Tämä on sinua varmaan kaivellut, mutta olin päättänyt, että jos päälle tullaan soitan poliisille, kaikkea mahdollista ilkeyttä olimme siihen mennessä kestäneet, mutta jossain kohtaa kela piti pysäyttää.
Mietippä miksi olet vankilassa, tiedät että se on murha ja murhanyritys, olitko silloinkin yllytyshullu ja päätit pelastaa"neidon hädästä".....miksi JUha Makkonen ei tutki oletettua halkovarkautta...vaimosi ja aikuinen tyttäresi jäi kuviin nakkelemassa klapeja koriinsa tontillani, mutta tuhosi todistusmateriaalin?! ...Meillä on onneksi muistitikku jäljellä!
Nyt sinun olisi jo aika panna peruutusvaihde päälle ja tunnustaa syyllisyytesi KAIKKEEN! Se maksaa rahaa, ja siinä sulle miettimistä mikä kannattaa ja mikä ei!?
Vankilasta saatte jopa lomaa, se on ihan väärin, minä en saa lomaa siitä tilanteesta mihin olet minut ja lapseni ja lastenilapset saattanut! Joka vikkonloppu soutelet vaimosi kanssa Onkijärvellä, oletko lihonut niin paljon, että veneen kokka on pystyssä? Ruokakin on siis teillä vankilassa liian hyvää......olet vankilassa ja omasta suuresta syystäsi...etkä lepokodissa!
Miksi kukaan teistä ei uskalla kirjoittaa nimellään...olette tavoillenne uskollisia loppuun saakka...salassa ja etteivät muut ulkopuoliset nää konnuuksianne Ystävättäreni muuten oli tontilla silloin kun videoit meitä. Laitoimme puutarhaani tavikuntoo 2009?. Hän ihmeteli miksi videoit meitä...kerroin Jarillekin asista, mutta eipä asia häntä näyttänyt kiinnostavan. Hän paremminkin mietiskeli, miten sinä täydessä humalatilassa kierittelit itseäsi ulkoseinää vasten jotta ehtisit sitten minua selkään ampumaan. Logikka Jarillakin pettää pahimman kerran, koska miten niin humalsssa oleva mies voisi juosta perässäni 30 m, näin itse kerroit käräjillä?! Tee parannus, muuta tietä sinulla eiole pois siitä vankilastasi jonka olet itse itsellesi kehitellyt vuosien saatossa! Miksihän se rak.tarkastaja ei muistanut mitään mitä oli sanonut sinun aitasi paikkaa tarkistessaan...oikeudessa oli ihan "dementoitunut"...minä en ollut siellä alampana kuulemassa mitä puhuitte, mutta kun Haverinen sieltä tuli hänen mielipiteensä aidansijainnista oli muuttunut?Tässä kokonaisuudessa murhineen, murhanyrityksineen ja peitetarinoineen on liikaa MIKSI kysymyksiä ja niin ei saa/voi olla, jos rikostutkinat ja oikeusistunto syyttäjää myöten olisi rehellinen ja läpinäkyvä! - oikeuksiatavoittelu
Huomasitko mitä tapahtui kun kirjoititi että "suomi ei ole sinun milloinkaan eikä suomi tarvitse sinua milloinkaan". onko paikkakunnalla niinkin uusi ja muhkea kunnallliskoti että tuollaisiinkin provokaatiokirjoituksiin aina toisinaan josko aina uddelleenkin ja uudeleenkin vuosivuodelta nopeammin jokunen tilnteenvalvoja innostuukaan.
- jfkglöhbönänä
Ryssät ulos Suomesta!
- Anonyymi
Tämä on sinun rikollinen Suomesi, mutta ei minun Suomeni! Minä aion taistella rehellisen ja oikeudenmukisen Suomeni puolesta!
Olet myöhässä, eu on kaapannut määräysvallan Suomessa ( mm vihersiirtymä)
- Anonyymi
jfkglöhbönänä kirjoitti:
Ryssät ulos Suomesta!
Oikeuksiatavoittelutekstikös se noin voimakkaasti vaikutti.
- sukevanonni
Kauppiaat ovat rosvonneet ihmisiltä rahat ammoisista ajoista lähtien. Rosvot ja heidän jälkeläiset rautoihin välittömästi ja maasta pois ajettava.
Tehkää tilaa paremmille ihmisille ja mielenvikaiset poismaasta heti.
Itse kuulun parempiin koska olen tehnyt kauheita tekoja- 24082013murhattu
Siellä on yksi kauppiaan poika istumassa henkirikoksesta...et sillen! Olet arvoisessasi seurassa!
- Anonyymi
24082013murhattu kirjoitti:
Siellä on yksi kauppiaan poika istumassa henkirikoksesta...et sillen! Olet arvoisessasi seurassa!
Nyt olemme vuodessa 2023.
- kyöstipee
Kuka on se kauppias varas,kuka on se ? Onko tappo vai murha,onko ?
Tämä on poliisiasia- terrudogxjd
Velikö vai Jariko siellä kyselee....poliisin pitäisi tietää jo?Lakakuttakaa koko poliisilaitosn turhakkeena!
- eihmisiä
Poliisit ovat varastaneet takavarikoituja huumeita ja tappaneet itsensä
- mielikkikielikki
Parasta mitä olen aikoihin saanut lukea.
Olihan varmasti kyseessä Iisalmen Poliisilaitoksen väki?
Aivan erityisen ihanaa!
- työtönvartija
Jumala armahtaa ja mies lasketaan vankilasta vapaalle,ketään ei saa sulkea vankilaan enää milloinkaan
- aikaonrahaapojat
samat toiminassa yrittävät hajoitta keskustelua netissä! Kaikkeen niiden aika riittääkin!
- lfklkflghlön
nostetaan luettavaksi
- flfkgbkgböbäb
joo luetatvaksi taas
- aikaonrahaa
Miten poliisien aika riittää moiseen?
- Anonyymi
Kun kaikki feikkikirjoitukset vedetään pois vain totuus jää vetävän käteen paljastamaan koko sopan.
- SiskoTerttuHelena
Voisikohan Iisalmen poliisi paluttaa teitokoneelle ne poistamansa kuvatallenteet oletetusta halkovarkaudesta? Kuvat säilyvät kovalvyllä aina mikäli ei kovalevyä ole vaihdettu? Jos vien sen ao. firmaan toimitus maksaa 200eur tunnilta! Kysyin poliiseita täällä neuvoa ja he kertoivat että joudun kuitenkin tekemään rikosilmoitusen ja se on tehtävä riskopaikkakunnalle eli IISALMEEN.
Kertokaapas nyt palkkanne maksajalle, mitenkä minä toimin, että asia tulee hoidettua? Uskaltaako kukaan siellä ottaa asiaa käsittelyynsä?
Miten näitä asioita yleensä voidaan hoitaa ,kun niitä eio ole hoidettu siellä ennekään? Nyt on pattitilanne! Tätä ihmettelee jo puoliSuomea!- gajeu
tie uusia halakoja talavi tulloo
- Älypiä
Nostakaamme kolminkertainen eläköön-huuto Iisalmen ammattitaitoisille poliisivoimille!
- SiskoTerttuHelena
gajeu kirjoitti:
tie uusia halakoja talavi tulloo
Risusavotassa olin keväällä, vähän kauempana kylläkin kuin Lapinlahti!
Itseasiassa sinne jäi hyvää puuta, jos vain pilkkoisi se olis suoraan uuniinpantavaa kalikkaa! Tarkka talonsa pitää! - SiskoTerttuHelena
Älypiä kirjoitti:
Nostakaamme kolminkertainen eläköön-huuto Iisalmen ammattitaitoisille poliisivoimille!
Tilanne on toistaiseksi paitsio!
- Anonyymi
Ompa outoa käytöstä ihan vakava
Mielen terveys ongelma varmaankin
Pahenee suoraan sanotuna teidän
Juttu suorastaan naivi - Anonyymi
Eikös ne muita miestentöitä tänäänin tehnyt, kulkiko mopo liian lujasti.
- Anonyymi
Eilenpäs hih hih hih.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilenpäs hih hih hih.
Tuosta poisti kirjoituksen lisätäkseen projektiaan. Eilenpäs.
- Anonyymi
Risteävätkö erästelyriistastelukatu kuutolankatu missä kohdassa, onko teillä juhanuksen ja joulun pilaamisiksi taas yhteisjuoni ongelmiinne tutustuttelijoinenne ?.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303671Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91738Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131503Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2271358Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1461039Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34923- 62918
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243915Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ71909Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98859