Liian paha olo

En_tiedä_kuka_olen

Minua on kiusattu jo ykkösestä asti, nyt amiksen ekalla oleva ja vieläkää ei lopu. Itsetunto meni 100% vitosluokkaan mennessä ja ysin alussa vähän parani mutta sitten kiusaaminen vai paheni... En enää tiedä mikä olen, tai miten edes jaksoin tähänkin asti. Olin tosi sosiaalinen ensimmäisillä luokilla huolimatta kiusaamisesta mutta kun ihmiset käänsivät selkänsä kiusaamiseni vuoksi, se sosiaalisuus meni miinuksille. Perheeni on kyllästynyt ainaiseen pahan tuulisuuteeni ja itkuuni, eivätkä ota minua enää vakavasti... Ystäviä minulla ei ikinä ole ollut ja ne harvat kaverit, joita minulla on, eivät enää välitä minusta. Olen vähän ylipainoinen enkä pitkä, kaverini taas puolestaan laihoja ja pitkiä mikä vain aiheuttaa pahaa oloa. Aloin pohtimaan kuutos luokalla itsemurhaa ja sen kannalla olen edelleen. Psygolokilla on mahdotonta käydä kun tuo kys. ihminen on laiha ja naimisissa... Itsellä koskaan ollut poikaystävää, enkä ikinä ole edes suudellut ketään... Tää kirjoittaminenki on vähän hankalaa ku itkettää koko ajan... Viime aikoina on alkanut tuntua yhä pahemmalta ja kouluun en millään jaksaisi mennä. Päivän aikana joka käänteessä pohdin että voisinko tehdä itsemurhan miten... En enää tiedä mitä tehdä itseni kanssa, en täs oo kertonu kauheesti olostani, mutta itsetunto täysin paskana ja yksinäisenä ihmisenä olo alkaa tuntua niin pahalta etten enää jaksa.... Haluaisin vain pois....

1

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppiäsinulle

Kyllä se nyt olisi parempi kun otatte vanhempien kanssa sinulle ajan jollekki kunnon psykologille. Saat selvitettyä asioitasi hänen kanssaan ja voipi olla hyväksi joku masennuslääkekki. Itsemurhan saat unohtaa. Vaikka nyt on vaikeaa, niin kyllä se elämä vielä siitä kirkastuu. Älä menetä toivoasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      107
      3219
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      96
      2464
    3. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      24
      2006
    4. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      22
      1540
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      29
      1520
    6. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1425
    7. Murtautuminen uimahalliin

17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?
      Kiuruvesi
      26
      937
    8. siis ihan oikeesti

Tämä on naurettavaa
      Ikävä
      87
      932
    9. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      62
      856
    10. Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.

Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois
      Hybridi- ja sähköautot
      2
      799
    Aihe