Liian paha olo

En_tiedä_kuka_olen

Minua on kiusattu jo ykkösestä asti, nyt amiksen ekalla oleva ja vieläkää ei lopu. Itsetunto meni 100% vitosluokkaan mennessä ja ysin alussa vähän parani mutta sitten kiusaaminen vai paheni... En enää tiedä mikä olen, tai miten edes jaksoin tähänkin asti. Olin tosi sosiaalinen ensimmäisillä luokilla huolimatta kiusaamisesta mutta kun ihmiset käänsivät selkänsä kiusaamiseni vuoksi, se sosiaalisuus meni miinuksille. Perheeni on kyllästynyt ainaiseen pahan tuulisuuteeni ja itkuuni, eivätkä ota minua enää vakavasti... Ystäviä minulla ei ikinä ole ollut ja ne harvat kaverit, joita minulla on, eivät enää välitä minusta. Olen vähän ylipainoinen enkä pitkä, kaverini taas puolestaan laihoja ja pitkiä mikä vain aiheuttaa pahaa oloa. Aloin pohtimaan kuutos luokalla itsemurhaa ja sen kannalla olen edelleen. Psygolokilla on mahdotonta käydä kun tuo kys. ihminen on laiha ja naimisissa... Itsellä koskaan ollut poikaystävää, enkä ikinä ole edes suudellut ketään... Tää kirjoittaminenki on vähän hankalaa ku itkettää koko ajan... Viime aikoina on alkanut tuntua yhä pahemmalta ja kouluun en millään jaksaisi mennä. Päivän aikana joka käänteessä pohdin että voisinko tehdä itsemurhan miten... En enää tiedä mitä tehdä itseni kanssa, en täs oo kertonu kauheesti olostani, mutta itsetunto täysin paskana ja yksinäisenä ihmisenä olo alkaa tuntua niin pahalta etten enää jaksa.... Haluaisin vain pois....

1

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppiäsinulle

      Kyllä se nyt olisi parempi kun otatte vanhempien kanssa sinulle ajan jollekki kunnon psykologille. Saat selvitettyä asioitasi hänen kanssaan ja voipi olla hyväksi joku masennuslääkekki. Itsemurhan saat unohtaa. Vaikka nyt on vaikeaa, niin kyllä se elämä vielä siitä kirkastuu. Älä menetä toivoasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe