Liian paha olo

En_tiedä_kuka_olen

Minua on kiusattu jo ykkösestä asti, nyt amiksen ekalla oleva ja vieläkää ei lopu. Itsetunto meni 100% vitosluokkaan mennessä ja ysin alussa vähän parani mutta sitten kiusaaminen vai paheni... En enää tiedä mikä olen, tai miten edes jaksoin tähänkin asti. Olin tosi sosiaalinen ensimmäisillä luokilla huolimatta kiusaamisesta mutta kun ihmiset käänsivät selkänsä kiusaamiseni vuoksi, se sosiaalisuus meni miinuksille. Perheeni on kyllästynyt ainaiseen pahan tuulisuuteeni ja itkuuni, eivätkä ota minua enää vakavasti... Ystäviä minulla ei ikinä ole ollut ja ne harvat kaverit, joita minulla on, eivät enää välitä minusta. Olen vähän ylipainoinen enkä pitkä, kaverini taas puolestaan laihoja ja pitkiä mikä vain aiheuttaa pahaa oloa. Aloin pohtimaan kuutos luokalla itsemurhaa ja sen kannalla olen edelleen. Psygolokilla on mahdotonta käydä kun tuo kys. ihminen on laiha ja naimisissa... Itsellä koskaan ollut poikaystävää, enkä ikinä ole edes suudellut ketään... Tää kirjoittaminenki on vähän hankalaa ku itkettää koko ajan... Viime aikoina on alkanut tuntua yhä pahemmalta ja kouluun en millään jaksaisi mennä. Päivän aikana joka käänteessä pohdin että voisinko tehdä itsemurhan miten... En enää tiedä mitä tehdä itseni kanssa, en täs oo kertonu kauheesti olostani, mutta itsetunto täysin paskana ja yksinäisenä ihmisenä olo alkaa tuntua niin pahalta etten enää jaksa.... Haluaisin vain pois....

1

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppiäsinulle

Kyllä se nyt olisi parempi kun otatte vanhempien kanssa sinulle ajan jollekki kunnon psykologille. Saat selvitettyä asioitasi hänen kanssaan ja voipi olla hyväksi joku masennuslääkekki. Itsemurhan saat unohtaa. Vaikka nyt on vaikeaa, niin kyllä se elämä vielä siitä kirkastuu. Älä menetä toivoasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1473
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      113
      941
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      781
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      764
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      730
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      717
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      72
      697
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      679
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      677
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      68
      662
    Aihe