Hei! Etsin livekavereita Siilinjärveltä tai Kuopiosta (tai myös muualta jos sinulla on mahdollisuus käydä Siilinjärvellä jossa asun). Voitaisiin esim. kahvitella ja rupatella, mahdollisesti yökyläilläkin.
Tällaiset toivomukset minulla on sinua kohtaan: osaat myös kuunnella, sinulla ei ole alkoholiongelmaa, et kaada ongelmiasi minun päälleni, et tyrkytä uskontoa, sinulla ei ole aggressiivisuusongelmia, sinulla ei ole tapana levitellä muiden asioita eteenpäin etkä ole ahdasmielinen. Naispuolisia kavereita etsin, iällä ei ole niin suurta merkitystä. Enkä siis etsi seurustelukumppania.
Kerronpa jotain itsestäni. Olen 36v yksinelävä nainen, minulla on kissa. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä joten aikaa on liikaakin. Ihmiset ympärillä perheellistyy ja ovat työelämässä joten minulla ei ole hirveästi ihmisiä joiden kanssa viettää aikaa. Olen todella yksinäinen ja se pahentaa masennusta. Harrastan mm. lukemista, musiikin kuuntelua, vanhanaikaista kirjeenvaihtoa, valokuvausta, netissä surffaamista, vlogien katsomista, elokuvia, sarjoja, järjestelyä ja tavaroiden karsimista (ikuisuusprojekti), erilaisten listojen tekemistä, lenkkeilyä ja venyttelyä.
Olisi mukavaa saada elämään enemmän ihmisiä koska yksin ei ole hyvä olla. Haluan ensin vähän tutustua sähköpostilla. Kerrothan itsestäsi pidemmin kuin parilla lauseella.
Livekavereita Siilinjärveltä/Kuopiosta?
Onneli36v
1
142
Vastaukset
- Onneli36v
Hups, sähköpostiosoite unohtui... eli [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389