Saako äitipuoli vaihtaa

haaveammatti

verhot lasten kodissa. Olisi kiva sisutaa heidän huoneensa, kun täällä isän luona ei heillä ole onneksi omaa huonetta, muutoin he olisivat täällä enempi. Mutta heidän kodissaan voisin viahtaa verhot ja ostaa uudet matot. On ihan hyvä ettei meillä ole tilaa muuten se miehen exäkin tunkisi meille, ennemmin minä menen heidän kotiin kuin että he tulevat meille sotkemaan. Saisi pestä pyykkiä jatkuvasti.
Miten teillä, kuin moni menee lasten kotiin sisustamaan? On kiva tehdä sisustuksia olin ajatellut sisustussuunnitelijan hommia. Asiakas ostaa kamat mitä minä sanon ja minä sisustan.
Nyt siustaisin miehen exän kodin. Hän on onnekas kun saa kauniin kodin.

3

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LissuOnFörbi

Keksi lissu parempia provoja.

• odotann

Meille ainakin saisi tulla sisustamaan budjetin raameissa.

• äitipuoliuurastaaaaina

Äitipuolen kuuluu laittaa miehen lasten asiat kuntoon. Jos ne ei ole koskaan olleet, on korka aika. Yksikään ex vaimo ei päätä mitä miehen uusi vaimo lapsten äitipuoli tekee ja laittaa. Lapset hyväksyy jos äiti ei ala käntää ja vääntää asioita.
      Itse en välitä mistään vastustuksista, teen minkä näen tarpeelliskeksi ja hienoksi.
      Laitoin miehen lasten asiat kuntoon ja nyt ovat minusta ainakin onnellisempia kuin ikinä. Uskon että heistä aksvaa vielä normaaleita ja yhteiskuntakelpoisia yksilöitä. Ellei, niin syyttää voi sitten lasten omaa äitiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      105
      2246
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1975
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      53
      1566
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      49
      1492
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      153
      1476
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1374
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1304
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1156
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      111
      1118
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1084
    Aihe