eikä isänikään tehnyt mitään.
Äitini oli maatalon emäntä
12
175
Vastaukset
- cjjciijd
Vanha vitsi
- tukipumminpoika
saikutti ensimmäisenä työpäivänä,
palo,
oli ryyppäämässä,
näyttää ryyppäävän edelleen... - tukipumminpoika
kävi työmaalla,
lähti vaudilla,
kun kuuli ettei töissäolosta makseta...
- ottiauronkoa
Hei
- kapi_vaari
Äitini oli leväperäinen karjakko, isästä en tiedä mitään koska olen äpärä.
- NiinOli
Mutta pojista tuli johtaja ja majuri. Tosin vain tällä palstalla, mutta rajansa tietävä ihminen tyytyy siihen, mikä on hänelle mahdollista.
- emäntäonainaoikeassa
Hei
- EiköNiin
Ilmankos aloittajasta tulikin ääliö.
- piikajarenkiahersivat
Mutta
Synnyit siis Suomen liityttyä EU:n jäseneksi.
Sitä ennenhän maatiloilla jouduttiin tekemään töitä, mutta nyt EU lähettää vuoden mittaan ns. maatalousyrittäjien pankkitilille suurempia ja vielä suurempia summia. Niillä vielä suuremmilla vaihdetaan katumaasturi kerran vuodessa uuteen ja ostetaan uusi asunto kerran kahdessa vuodessa. Vähän pienempiä summia käytetään mm. sen maidon ostamiseen, joka on maatalousyrittäjien itse omistaman Valion takia kaupassa niin kallista, ettei sitä voi ostaa ilman sosiaalitukia.- vaimäntä
Hih
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071047
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482