Hei! En väitä olevani raskaana, mutta vuoden yrittämisen ja keskemenon jälkeen mä oon ollut oviksen jälkeen ihan "kipeenä"! Mulla normi kk kierto 28pv, viimekuussa oli mensut 23.4 eli seuraavat ihan tulossa. (Mulla ei lainkaan mensuoireita). Mutta käyn asiaan! Ovis mulla aina kierron puolvälissä.. noin viikko-1,5vkoa oviksesta mulle nous sänkyyn mennessä ihan kauhee kuume ja paikkoihin särki.. aamulla ei merkkejäkään kipeydestä. Muutama pv kuumeilun jälkeen mulle puhkes hiiva.. (ollu hiiva viimeks edellises raskaudessa). Rinnat arat. Ei menkkakipuja. Juilintaa, vellontaa, pientä nippailua välissä... Onko muilla ollut näin rajuu ennen plussausta? (Jos olen.) Vahvasti tunne et joku nyt on
muilla raskaudessa näitä oireita? kokemuksia!
tuuuula89
2
192
Vastaukset
- mamimamimami
Kannattaa testiä tehhä jos tuntuu että olisi perheen lisäys tiedossa
Mie plussan tein ilman oireita. Nyt Rv.24 3 - tulevamamma
Täällä mennää rv 6 ja oireita kyllä on, ensimmäinen pvä töistä pois pahanolon takia,ei kyennyt sängystä ylös. Rinnat on arat, alavatsassa paineen tunnetta lähes koko ajan, normaalia(ko)?? Menkkamaiset kivut vatsassa, kahvin juonti jäänyt kokonaan pois,kun yleensä pässi menee 6-7 kuppia :) väsymys painaa,välillä yököttää,mutta ruokahalua ei vielä ihmeempiä,toki croisant ja jugurttia yhdessä maistuvat taivaallista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984852Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701343En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145