Hei! En väitä olevani raskaana, mutta vuoden yrittämisen ja keskemenon jälkeen mä oon ollut oviksen jälkeen ihan "kipeenä"! Mulla normi kk kierto 28pv, viimekuussa oli mensut 23.4 eli seuraavat ihan tulossa. (Mulla ei lainkaan mensuoireita). Mutta käyn asiaan! Ovis mulla aina kierron puolvälissä.. noin viikko-1,5vkoa oviksesta mulle nous sänkyyn mennessä ihan kauhee kuume ja paikkoihin särki.. aamulla ei merkkejäkään kipeydestä. Muutama pv kuumeilun jälkeen mulle puhkes hiiva.. (ollu hiiva viimeks edellises raskaudessa). Rinnat arat. Ei menkkakipuja. Juilintaa, vellontaa, pientä nippailua välissä... Onko muilla ollut näin rajuu ennen plussausta? (Jos olen.) Vahvasti tunne et joku nyt on
muilla raskaudessa näitä oireita? kokemuksia!
tuuuula89
2
182
Vastaukset
- mamimamimami
Kannattaa testiä tehhä jos tuntuu että olisi perheen lisäys tiedossa
Mie plussan tein ilman oireita. Nyt Rv.24 3 - tulevamamma
Täällä mennää rv 6 ja oireita kyllä on, ensimmäinen pvä töistä pois pahanolon takia,ei kyennyt sängystä ylös. Rinnat on arat, alavatsassa paineen tunnetta lähes koko ajan, normaalia(ko)?? Menkkamaiset kivut vatsassa, kahvin juonti jäänyt kokonaan pois,kun yleensä pässi menee 6-7 kuppia :) väsymys painaa,välillä yököttää,mutta ruokahalua ei vielä ihmeempiä,toki croisant ja jugurttia yhdessä maistuvat taivaallista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 585070
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai544582Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1224509Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san2961727- 901394
- 791344
- 2281308
- 3061025
- 199940
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.50840