Oon 18v tyttö ja huolissani omast painost. Pituutta 167cm. Lukion ykkösel olin 52,6kg terkkarin tarkastukses ja silloin terkkari sano et alan olee vähän liian laiha. En oo yrittänyt laihduttaa mut tuntu siltä et oisin laihtunu ja viimeviikol selvis kakkosvuoden tarkastukses et oli enää 46,9kg. Sain lähetteen nuorisopsykiatrille koska mulla on muka syömishäiriö? Omasta mielestäni oon vaan laiha ja haluisin kyl 15kiloo lisää mutta se ei vaan tule. Mitä pitäis tehdä?
Alipainoisena laihtuminen
2
267
Vastaukset
- seiskatriina
Mäkin oon laihtunut paljon vaikken mikään lihava ikinä ollutkaan ilman syytä. Mitään ruokavaliomuutoksia en oo tehny mut viime keväästä helmikuuhun asti lähti 14kiloa. Alotin vaan kuitenki syömään enemmän ja nyt tullukkin jo 8kiloa takas. Tosin ennen mul oli tosi littee vatsa mut nyt tän painon takasen hankkimisen aikaan oon saanu pömppiksen mist pystyn nappaaman yli kädellisen:(
- Hmzh
Outoa.. Mä olin lukion tarkastuksessa 173 cm ja 51 kg, eikä mua silti sanottu liian laihaksi. Hoikka toki olin mutta ei asiaa ihmetelty sen enempää. Sun painoindeksi oli kuitenkin ainakin ekana vuonna ihan selkeästi normaalipainon rajoissa, omituinen terkkari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503794
- 1053405
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262418- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51779- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271427
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91218