Ajatusten kuuleminen

Kuuntelija66

Olen lapsesta saakka kuullut muiden ihmisten ajatuksia. Yleensä tunnen vaan, mitä he ajattelee, kuten ilo, suru, seksi, viha, kateus.... joskus joidenkin ajatukset on niin vahvoja, että kuulen ne suoraan. Erotan myös vieraankin ihmisen puheesta usein, milloin heidän jutussa esiintyy valhe. Ihmiset on yllättävän kovia valehtelemaan itsestään.
Yhtenä päivänä olin kaupassa ja kassalla viereisellä liukuhihnalla oli perhe, joilla oli n. Yksi vuotias lapsi. Yllätyin, kun lapsi selvästi puhui minulle, siis siten, että tiesi minun kuulevan ja puhui selvällä kielellä. Hymyilimme toisillemme ja lapsen hymykin oli hyvin ovela. Sitten hän oli taas vakava ja keskittyi seuraamaan vanhempiaan. Keskustelumme koski miestäni, eikä siitä sen enempää.
Voin olla joidenkin mielestä sekopää, mutta nyt jo 50 vuotta täyttäneenä, olen sopeutunut yhteiskuntaan siinä missä moni muukin.
Haluaisin vaan tietää, onko muita ajatusten lukijoita? Kuinka yleistä se on ja miten se muilla ilmenee? Onko teistä ollut ikävää, kun kuulette muiden arvostelevan itseänne?

43

2604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a-no

      Mielenkiintoista! Et varmaan lue toisten ajatuksia suoraan pääkopan sisästä! Varmaan sinulla on lahja tulkita katseen merkitystä, äänen väriä ja sen painotuksia, kasvojen ilmeitä ja eleitä. Ehkä lahjasi on, että näitä yhdistelemällä pääset toisen pään sisään.

      Toimiiko tuo kykysi vaikkapa TV:ssä puhuvan pään kanssa? Oletko koskaan jälkikäteen keskustellut näiden ihmisten kanssa, joiden ajatukset kuulit? Pitikö tulkintasi paikkansa?

      Itse tulkitsen ihmisten ilmeitä, eleitä, ääntä, katsetta jne. En kuitenkaan oleta ymmärtäväni heidän ajatuksiaan sanasta sanaan, kyse on enemmänkin arvailusta. Jos tuntee toisen ihmisen hyvin, niin voi varmemmin tulkita näitä edellämainittuja asioita. Toivottavasti aloituksesi aiheuttaa paljon keskustelua ja saamme kuulla muiden kokemuksia.

    • kuuNtelija66

      En kuule telkkarissa olevien ajatuksia. Olen puhunut joidenkin ihmisten kanssa heidän ajatuksista ja oikeassa olen ollut.
      Kerran yksi ihminen tuli meille ja kuulin ihan selvästi,kuinka hän sanoi :punainen auto. Kysyin häneltä,aijotko ostaa auton?hän oli ihan ihmeissään,että mistä tiesin,kun hän ei ole kertonut kenellekkään. Sanoin,että taitaa olla punainen. No olihan se.
      Tämä nyt vaan yksi esimerkki. Kännykällä vaikea kirjoittaa liikkuvan auton takapenkillä.

      • a-no

        No, onhan tuon esimerkkisi perusteella todellakin kyse yliluonnollisesta kyvystä, eikä vain ihmisen elekielen tulkinnasta.

        Ihan samanlainen ilmiö on karismaattisten, kristillisten liikkeiden keskuudessa tunnettu" tiedon sanat"- ilmiö. Nämä kristityt (usein helluntailaiset) uskovat näiden sanojen tulevan Jumalalta, Pyhän Hengen välityksellä. Katsoin netistä hakusanalla "tiedon sanat" ja tämän katulähetyspartion jäsenen ja sinun kokemuksesi ovat hyvinkin samanlaisia. Erona tietysti on, että tuo tieto "punaisesta autosta" ei auta lähimmäistä. Tässä linkki tuohon em. tapahtumaan: http://www.jeesuksensankarit.fi/sankarit-tulessa/omia-ajatuksia-vai-tiedon-sanoja/


    • Dictactidores

      Ajatusten kuuleminen on yleistä vajaaälyisillä lukutaidottomilla.
      Grahamstownin yliopisto teki aikoinaan asiasta täyden selvityksen. Linkitkin löytyy jos jaksaa innostua tyhjästä.

      • joojooh

        ja kuoleman jälkeen ei ole mitään.


      • HolyNumber3

        kuka sinulle näin on kertonut ? tai keiden opettajien ansiosta olet tullut tähän lopputulokseen?


    • HolyNumber3

      Itse en ole kuullut ajatuksia mutta ajatellessani jotakin asiaa on monikin ottanut puheeksi minun ajatukseni lähes välittömästi , telepatiaa luulisin :)

      • a-no

        Täytyy aina ottaa huomioon tuon puheeksi tulleen ajatuksen todennäköisyys. Esimerkiksi, kun istut terassilla kaverisi kanssa ja ajattelet, että haluaisin vielä toisen tuopin ja samaan aikaan ystäväsi toteaa: "otettaisko vielä toiset?". Tämä ei ole telepatiaa.

        Aina täytyy myös ottaa huomioon ulkoiset ärsykkeet. Jos seinällä on vaikkapa Linnanmäen mainos tai hiljaa taustalla kuuluvassa radiossa mainitaan Linnanmäki, niin kysymys ei ole telepatiasta, jos tuo paikka tulee esille kummankin mieleen.

        Aitoa telepatiaa on, mutta useimmiten on kyse ympäristön tiedostamattomista signaaleista.


      • HolyNumber3

        Olen ottanutkin huomioon todennäköisyydet... ajatukset jotka ovat tulleet toisten suusta eivät ole olleet puheenaiheena eikä ympäristökään ole sitä voinut tuoda "esille" ... asiat ovat olleet lähes aina minun henkilökohtaisia minuun liittyviä pohdintoja jotka eivät ole liittyneet tilaan jossa olimme .


      • UnohdetaanKaikkiVaan
        a-no kirjoitti:

        Täytyy aina ottaa huomioon tuon puheeksi tulleen ajatuksen todennäköisyys. Esimerkiksi, kun istut terassilla kaverisi kanssa ja ajattelet, että haluaisin vielä toisen tuopin ja samaan aikaan ystäväsi toteaa: "otettaisko vielä toiset?". Tämä ei ole telepatiaa.

        Aina täytyy myös ottaa huomioon ulkoiset ärsykkeet. Jos seinällä on vaikkapa Linnanmäen mainos tai hiljaa taustalla kuuluvassa radiossa mainitaan Linnanmäki, niin kysymys ei ole telepatiasta, jos tuo paikka tulee esille kummankin mieleen.

        Aitoa telepatiaa on, mutta useimmiten on kyse ympäristön tiedostamattomista signaaleista.

        No kerran tullessani ulkomailta olimme jo kotimaassa ja kimppakyydillä vietiin porukkaa koteihinsa. Kun yksi jätettiin pois ja ajettiin noin 500m, tiesin että hänellä on nyt kotona hämminkiä. Heti kohta hän soittikin, että oli ottanut vahingossa väärän matkalaukun peräkontista, jota en voinut edes nähdä koska ulkona oli pimeää ja istuin takapenkillä varsin tiiviisti. Matkalaukut oli väriltään mustia ja täsmälleen samaa mallia. Niin, kaikki tällainen ohitetaan vaan. Mistään ei mitään puhuta! Sitten joku käy toteamassa että huuhaatahan se on, ja tutkimusten mukaan vajaa-älyisille tyypillistä ja linkitkin löytyy tms...


    • Ööiusb

      Tuohan on ihan verrattavissa siihen kun ihmismassoissa tuntee muiden tunnetiloja mutta ei kuitenkaan mtn tarkempaa infoa.

    • Helsingeeoncowpungee

      Minä keskustelin täysin puhekykynsä menettäneen vaarini kuolinvuoteella hänen kanssaan ajatuksen voimalla. Isäni oli tuolloin ihan vieressäni, mutta hän ei kuullut mitään, vaikka vaarini puhui minulle niin selvin ja kuuluvin sanoin kuin vain ikinä voi olla. Olin aika hämmästynyt, mutta vastasin hänelle samalla tavalla. Vaari antoi minulle lapselle parhaan elämänohjeen mitä tiedän. Se ohje kulkee yhä mukanani nyt monen kymmenen vuoden jälkeen.

      Olen saanut voimallisen sanan ohjeita myös pitkän aikaa vaarin kuoleman jälkeen pari kertaa, joita olen myöskin koettanut noudattaa parhaani mukaan. Luulen, että ääni on Jumalan, koska se on niin voimallinen ja ehdoton, mutta ihmettelen miksi se on sama ääni, kuin millä vaarinikin minulle puhui.

      En ole mielestäni kuullut muiden ihmisten ajatuksia sanoin, mutta joskus tiedän mitä he ajattelevat. Vihamielisyyden tunnen hyvin helposti. Voi tosin olla, että vain tulkitsen ilmeitä ja tilanteita. Tosin armeijassa olin kerran vahtivuorosta nukkumisvuorossa, jolloin minut herätettiin ja kysymykseni oli heti, että onko Kekkonen kuollut? Herättäjä ei voinut käsittää, että mistä minä sen tiesin. Sitten lähdinkin kiertämään varuskuntaa pimeydessä polkupyörällä, nostamaan lippuja puolitankoon.

      Harvoinhan näitä tapahtuu, mutta omituinen johdatus on aina mukana. Kerran otin kaatuvasta pikkutytöstä kopin juuri kun hän oli kolahtamassa veljensä tönäisemänä pahasti asfalttiin. Hän oli kuin höyhen kämmenelläni ja jäi seisomaan paikoilleen silmät hämmästyksestä pyöreänä minua tuijottaen, mutta minä vain jatkoin kävelyä muina miehinä eteenpäin huikaten veljelleen, ettei sillä tavalla saa tönäistä. Olisi voinut käydä tosipahasti, kun vieressä oli juna ja kuilukin. On näitä muitakin vastaavankaltaisia tapahtumia joku harva, mutta tämä oli kaikkein riemastuttavin, kun sain toimia "enkelinä". En tajua miten käteni venyikin niin pitkälle. ...

      Ajattelin kertoa nämä, vaikka joku pitäisikin minua vähän outona. Ne ovat kuitenkin tosia.

      • Keskity.todellisuteen

        "En kuule telkkarissa olevien ajatuksia."

        Etkä kenenkään muunkaan ajatuksia, toki voit jatkaa kuvittelua.


    • Vappyhuisku

      Mäki nään tulevaisuuden;)

    • Keskentekoinen

      Tuo toisten ajatusten näkeminen / kuuleminen tulee ohimennen esiin Iris Johanssonin kirjassa "Toinen maailma jonka tunnen". Sekavahko ja raskaslukuinen kirja, mutta kannattaa ehdottomasti lukea. Kirjoittaja on itse autisti, joka 12-vuotiaana päättä jäädä tähän meidän mielestämme normaaliin olotilaan.
      On käsittämätöntä, miten erilailla joku toinen kokee saman maailman kuin itse.
      On oppinut auttamaan kyvyillään monia ihmisiä. Julkisesta mediasta löytyi mm hänen syntymäaikansa, vanhempiensa syntymäajat jne joten ei ole mitään syytä epäillä kirjan todenperäisyyttä.
      Itsellä ei ole mitään kykyjä. Tosin alle 3-vuotiaana näin ihostani lähtevän lyhyttä sähkönsinistä säteilyä ikäänkuin samettia. Ja joskus nuorena sain uniopetusta asioista, jotka olivat erittäin mielenkiintoisia ja tärkeitä, mutta kun herättyäni en muistanut niistä mitään, niin opetus loppui.

      • pakkosanoa

        Minusta Johanssonin kirja ei ole ollenkaan "sekavahko ja raskaslukuinen", vaan se on varsin viihdyttävää luettavaa sen lisäksi, että se tarjoaa tietoa autismista.


    • HaitaksiAsti

      Kyllä niitä välillä kuulee. Itse harvemmin kuulen sanoina, mutta aistin ihmisistä monia asioita. Jos meditoi, tekee pitkään hengitysharjoituksia, tai viettää aikaa luonnossa, sitä herkistyy lisää, haitaksi asti. On aika häiritsevää, jos tuntee ihmisten ajatusmaailmaa ja tunnetilaa. Sitten tajuaa kuinka sekaisin kaikki on ja kuinka pahassa jamassa koko systeemi on, kuinka negatiivisia ja pikkusieluisia ihmiset on. Itselläni jos laitan nukkumaan, saatan hetken päästä tuntea energiakenttiä muualla talossa liikkuvista ihmisistä, vaikka eivät tee ääntä. Usein liikkeen vahvistaa joku ääni, kun liike loppuu. Näin on ollut jo 20 vuotta. Lapsena muistan kun nukkumaan laittaessa näin monesti kuin tähdenlennon, jos jotain putosi jossain päin taloa -> välähdystä seurasi sitten varsinainen ääni... Luonnossa ollessa tuntee myös toisinaan liikkujien energiakenttiä, mutta ensin pitää pysähtyä kunnolla, eikä sitäkään aina tapahdu. Kerran tunsin yhdestä suunnasta voimistuvan, lähestyvän laajan vibraation ja noin 5 minuutin päästä vierestä meni siitä suunnasta tullut lenkkeilijä, joka ei huomannut minua. Uskon että voi myös olla kenttiä ilman kehoa, ja voi myös olla mielikuvitusta ja aivoharhoja, mutta kyllä esim. 25 vuotta leipurina toiminut, tietää jo hommansa niksit...

      Voisin puhua vaikka mitä muutakin näistä asioista, mutta ei ole ketään jonka kanssa puhua näistä asioista, jotka olen itse kohdannut toistuvasti, joutunut päättelemään niiden merkityksen ja vasta myöhemmin lukenut samoista asioista esim. kansantarinoista tai perinteestä, jotka voivat olla 200 vuoden takaa. Tarkoitan ns. parantajien tarinoita. Samat ilmiöt toistuvat ympäri maailmaa. (Eriväriset valot, äänet tai näyt, liiittyen tarkasti tiettyihin asioihin tai aikomuksiin, telepatia, kiroukset, siunaukset yms.)

      Mitä enemmän herkistyy, sitä puhtaampaa elämää pitää alkaa elämään. Tällä tarkoitan sisäistä motivaatiota, aikomusta, aspiraatiota. Se tulee yrittää pitää hyvänä jatkuvasti. Se määrää olotilasi ja lähes kaiken mitä elämässäsi tapahtuu, koska siitä syntyvät tekosi ja ympäröivä maailmasi, onko se avara, valoisa, vaiko pimeä, synkkä vankila.

      • HaitaksiAstiJatkaa

        Aamulla tuli vasta heränneenä ja ison mukin kahvia hörpänneenä kirjoitettua aika tunteella ;) Toisia on turha syyttää omasta huonosta olosta, mutta yleinen meno on että paljon melua tyhjästä, ja toisen "hauskuus" on toiselle "helvetti". Väliaikaista kaikki: ihmiset ja heidän menonsa ja tulonsa. Moni ei tajua kohtelevansa toisia huonosti, koska ajattelevat vain itseään.


      • Euroopanomistajat

        Tätä olen ajatellut itsekkin näinä päivinä miksi jotkin pitää oikeutenaan sanoa toisille ihan mitä sylki suuhun tuo. Tavallista kielen käyttöä on tälläinen "Haista vittu" tai syö vittu" Haista paska" Painu vittuun" ym ja sen kaltaista, näitä ihmisiä ei voi kyllä pitää tarkoitetuksi tähän aikaan syntyviksi tai syntyneiksi, tokko heitä voi pitää edes ihmisinä saati sitten ajatella heistä sivistys ajan ihmisinä. Ulkoa päin nämä ihmiset usei näyttää kyllä Euroopan omistajilta. Esm he voivat ihan tavallisena eleenä räpätä kämmen selällä jotain heikompaa ihmistä turpaan, kun haluavat keskeyttää heidän ihan tavallisen puheensa ja ovat kuin eivät olis tehny mitään väärää. Nämä ihmiset pitäis panna vanhan ajan kasvatus laitokseen jä räpsiä jokapäivä heitä turpaan ihan vaan leikin vuoksi.


      • olotilan.valinta

        Olen huomannut saman. Herkällä ihmisellä oikea motiivi nostaa olotilaa huumeen lailla. Sitä ei voi verratakaan alkoholiin. Toisaalta itsekäs motiivi laskee sitä kuin painajainen. On pakko vähitellen valita elääkö auvoisella kukkakedolla missä kesätuuli lempeästi hyväilee kasvoja, vai pimeässä ja jäätävänkosteassa luolassa. Ajatusten pääpaino oltava valoisissa asioissa, motiivi kuitenkin tärkein. Vähitellen huomaa ettei välimuotoja ole, ja tämä huomio pakottanee valitsemaan epäitsekkään motiivin.


    • demonienkepittäjä

      Minulla oli vuosikausia ongelma, että nukkumaan mennessäni kuulin toisten tajunnanvirtaa sekavana höpinänä. Miestäni ärsytti, kun mun oli pakko nukkua telkkari päällä. Kerran kuulin naapurin naisen äänellä lauseen: Suutuspäissäni jätin sen! (hän oli naimisissa samassa talossa asuvan miehen kanssa, ja oli kertonut minulle miehen harjoittavan henkistä väkivaltaa häntä kohtaan) jonkin aikaa tämän jälkeen huomasin,että naisen ovessa on sukunimi vaihtunut, ja viimein hän löysi uuden miehen ja muutti pois.

    • Obi1

      Mä istuin kerran kaverin sohval ja silloin oli poltettu hassista. Toiselle puolella huonetta istu likka jota en aiemmin ollu nähny. Mä huomasin et se katteli mua pitkin iltaa läpän heiton ja trancen kuumtelun lomassa. Jossai vaihees vastasin sen katseeseen ja kuulin sen ajatukset mun päässä:lähetääks menee? Ajattelin takas lähetää vaa. Sit nyökättii et ok toisillemme. Mä sanoin ääneen kavereille et mä häivyn nyt moi ja nousin ylös. Se likka sano et mä taian lähtee täst kans. Ulkona katsottiin toisiamme ja todettiin että huhhuh....pääsin sen luo yöks:)
      Oon nähny selvinpäin ollessa enkelin joka oli noin 2m pitkä ja hohti sinistä valoa. Näky kesti n3sekkaa ja se se käski telepaattisesti: jatkakaa matkaanne. Niin tein.
      Oman poikani ajatukset kuulin päässäni kerran. Jumala puhunu yhteensä kolme kertaa. Lyhyesti mutta ytimekkäästi ja on meinaa auktoriteettia siinä äänessä.
      Tunnen uusia ihmisiä tavatessani kenel hyvä meininki ja kenellä ei. Jotkut ihmiset herättää tunteen tai fiiliksen että ne on epävarmaa seuraa. Toisist taas paistaa läpi et ne on ok. Hengailen jälkimmäisten kans.
      Olen jonkin verran harrastanut kanavointia ja alkuun sitä oli vaikee uskoo mitä kirjotti. Paperille kun tuli välil tietoo tulevist tapahtumist tyyliin "saat uuden elämän kumppanin. Tapaatte sattumalta ja ihastut hänen energisyyteensä" nii sit kävi ehkä kuukauden pääst keskel torii ja keskel päivää. Vasta myöhemmin tajusin ja muistin ja uskoin asioiden yhteyden.
      Unissa olen jossain toisessa todellisuudessa. Tapaan siellä kavereita, julkisuuden henkilöistä mainittakoon kimi räikkönen,Bruce willis, 70shown näyttelijöitä,arnold Schwarzenegger noin niiku esimerkiks. Outoa on että mä ikäänkuin tunnen ne ja oltas kavereita. Vakio vieraita on mun exä josta nyt en niin hirveesti välittäs kuulla yhtään mitään ja aina kiva kun poikani ,joka ei asu luonani käy unessa moikkaamassa. Tapaamme onneksi tosielämässä kahen viikon välein.Olo näiden uni sessioiden jälkeen on outo monesti. Ihmettelen yöllä herätessäni että mitäs vittua? Muistan kaiken kun ois leffaa kattonu ja kun nukahdan sama meno jatkuu.joskus jopa samas tilantees mist heräsin.
      Tämmöstä mulla. Takana paljon luettua tietoa rajatiedosta joka auttanu ymmärtävän ees vähän. Silti oon aika ulkona välil näistä pikku hassuist sattumist mitä ny välil käy . aika avoimin mielin täs porskuttaa. Varmaa on se että kovin vähän tiedämme elämästä ja ihmisen mahdollisuuksista.
      ;>

      • Obi1

        ...pari juttuu viel jäi kertomatta. Mä oon muutaman kerran nähny joittenkin ihmisten auran yhtäkkiä. Mä oon tulkinnu sen niin että mulla on jotain asiaa ko henkilölle tai päinvastoin.
        Niis uni jutuis poikkee välil jo kuolleita ihmisiä. Yleesä mun unissa ihmiset puhuu, kaikil ei sitä kykyä oo siel. On myös siellä välil kaikkee kykyi eli lentää tai jotain muita kykyi. Mut 26 v sitten kuollu isä alko ilmestyy 3v sitten. Kysyin siltä unes mis oot ollu yli 15 vuotta kun sua ei o näkyny? Ei sanonu mitään. Kaks vuotta sit kuollu mummo käyny kaks kertaa visiitil.....jotenki se elämä jossai muodos jatkuu? En tiiä. Vedin mäyrilsen tänään tauluu jos nukkus muistamatta mitää....se ois kivaa vaihtelua. Öitä!
        ;>


    • skepmuukkonen

      Ihmisellä on kyky tulkita muutakin kuin ääntä, puhetta. Toiset ei kiinnitä huomiota kuin sanoihin ja toiset taas myös sanojen äänenpainoon, tapaan puhua sekä elekieleen. Kyky tulkita asioita vaihtelee olemattomasta vahvaan. Itselläni on ollut niin kauan kuin muistan kyky nähdä ihmisestä milloin puhutaan totta ja milloin valehdellaan. Näen ruumiinkielen melkein kuin "puheena". Tämän voi tulkita helposti yliluonnolliseksi, jos uskoo sellaisen olemassaoloon. Kuitenkin tällainen on täysin inhimillinen luonnollinen asia. Jalat takaisin maahan, et ole maaginen olento :)

      • elekielen.haasteita

        Toisaalta el pidä olettaa että toinen lukee ruuminkieltä juuri samalla hetkellä ja samalla tavalla. Tämmöisestä oletuksesta voi tulla hullunkurisia väärlnkäsityksiä. Myös irrationaalisia eleitä/vihjailuja ja sanontoja tulis välttää. Itse ainakin oletan keskustelutilanteessa että toinen ymmärtää ruuminkieltä vain välttävästi samalla tavalla.

        Eri asia on tilanteet, missä on annettu lupa vihjailla ja koetetaan selvittää mitä toinen yrittää sanoa- voi olla hauskaa leikkiäkin. Ramana M. koetti opettaa elekielellä ja kirjoitti että hyvin harvoin elekieli tulkitaan oikein. Siksi rupesi joskus puhumaan, useimmiten oli täysin hiljaa.


    • Obi1

      No en o itteeni minään maagisena pitäny. Kerron kohta miks.ekaks täytyy sanoo että mun on nyt pakko vastata sulle. Asiat mitä aion sanoa alko tulla mieleen. Millää ei viel jaksas ,too early, mut elämä opettanu että sillon on parempi toimia kun hetki on tai sit se menee ohi.
      Ootko kuullu sanontaa seeing is believing? Mulla oli lapsen usko ja elämä oli jees viistoist vuotiaaks. Rukoilin jumalaa ja olin varma että se kuulee vaikka mun rukoilu tapahtui mielessä. Yhtenä maanantaina koulusta kotiin ja lätkä reeneihin kuten yleensä. Illalla mun faija sai sydärin ja kaks tuntia myöhemmin pumppu tilttas sairaalas ja se oli siinä. Sinä iltana mä suutuin jumalalle. Mä muistan sen olleen viimeinen rukoukseni joka päättyi niin että näin ei tehdä meiän perheelle. Sua ei o olemassa...
      Lätkä piti mut kasassa. Sain purkaa vitutukseni terveellä tavalla. Sinä kesänä löysin myös toisen tavan millä vitutus laimenee ja se oli alkoholi. Siitä se alko ja päihteitä alko tulla lisää menuun kun ikää tuli, pääsin töihin ja pysty rahottaan oman viihdekäytön. 24 vuotiaana meni aika lujaa. Muistan ainakin yhen tilantee jolloin otin varovasti yhteyttä yläkertaan että jos nyt kuitenkin oot olemassa nii voisitko jeesata että asia mikä jännitti menis hyvin ja menihän se. Muuten oli hiljasta mun suunnalta.
      Sitten jysähti.olin hassista poltellu ja istuin meditaatiossa kuunnellen trancea. En silloin tiennyt mitä meditaatio oli sitä aloin harrastaa vasta vuosien päästä samoin kun joogaa. Olo oli rento. Mieli hiljainen ja hymyilytti vähän kun oli niin siistii. Kesken biisin mun pään sisässä kuului isolla auktoriteetilla: let God be what he wants you to be in your life. Mä heräsin nirvanastani ja eka reaktio oli että mitä vittua? Mä osaan kyl englantia se oli helppo suomentaa. Kerroin muutamalle kaverille mitä kävi ja pitivät hulluna kun kerroin näkemykseni siitä kuka äänen takana oli. Yks likka kuunteli sen levyn mikä mul soi silt varalt et se kuulu biisiin. Nothingia....
      No sen lauseen ohjeen mukaan eläminen aiheutti alkuun epäilystä että mites mun tahto ja tää on mun elämä. Onks sul joku parempi idea tyyppisiä ajatuksia. Kyl sil oli. Oon saanu hetkittäin elää unelmiani. Silti valon polulla pysyminen nykymaailman menossa on haastavaa. Yhteensä kolme yhteydenottoa puheena jumalalta. Ton halusin jakaa. Kaks muuta on henkilö koht ja sellaisiksi jää. 6 vuotta opiskelin buddhalaisuutta itekseni.luin paljon ja mietin miks must tuntuu että näin on hyvä elää. Aloin kasvissyöjäks ja henkisten harjoitusten seurauksena koin jonkinasteisia valaistumisia. Luin rajatietoa, opiskelin parantamista. ja sain tuloksia. nyt tullaan pointtini että miks en kaiken näkemäni ja kokemani jälkeen tunne olevani mitenkä erikoinen. Se kaikki outo ja ihmeellinen tuntuu mulle päivänselvältä ja luonnolliselta nykyisin. Teoriaa ja käytäntöä. Sillee hommat alkaa valkenee ja epäuskon laput karisee silmiltä. Jos mä voin kehittyä ja piilevät kyvyt alkaa tulla pikkuhiljaa pintaan, niin se on kaikille mahollista. Sullekkin. Totuus löytyy itsestä, ja tänä maailman aikana evoluutiomme tässä vaiheessa ei välttämättä niin kovin syvältä. Sitten kun tajuat tämän maailman menon harhan ja ymmärrät himosi ja loputtomat halusi voittaneena ajatustesi hallinnan mestarina että ihminen tarvitsee kovin vähän ollakseen onnellinen. Sitten sinustakin tulee yksi meistä jotka ihmettelee mihin tätä kaikkea tarjolla olevaa paskaa tarvitaan? Miksi oravanpyässä pitää juosta ja repiä irti planeetasta ja eläsmästä ihan kaikki mitä saadaan? Vähän on tarpeeks. Moni elättää tajuamisensa jälkeen itsensä edelleen normaalisti. Työttömien kasvava joukko saa aikaa etsinnälle.Joukkomme kasvaa koko ajan. Tietoa on saatavilla kyse siitä ketä henkinen elämä kutsuu ja ohjaa, ketä raha ja materia. Opettaja olisi hyvä löytää jos henkiselle valon polulle mielii joko sinä tai ehkä joku muu. Monta mutkaa on matkassa. Hyvät opettajat ei pidä pahemmin meteliä itsestään tai kyvyistään ymmärrettävistä syistä kun maailman asenne on mitä on. Mutta totuus on: etsivä löytää. Onnea tiellesi. Olkoon se valoisa, mielenkiintoinen, kehittävä ja Hänen tahtonsa mukainen niin menee paremmin!!!
      ;>

      • dcldlås

        Voisitko tulla opettajakseni? Asun pk-seudulla,


      • Hevonpeestäterkut

        Siltä on jo mielenterveys valitettavasti mennut aikapäiviä siitten. Jos satuit lukemaan sen sepustuksen, niin hän mainitsi huumeet jms.
        Ei ihme että on parantumattomasti sairas. Mitä se poloinen yrittää löytää jostain, en tajua. Lisää huumetta kai? Hän on itsekin täysin hukassa.


      • Obi1

        No mä kuittaan tähän väliin. Eli kuten sanoin niin 24v meni lujaa. (täytän kohta 42)Sillon ei tosissaa muuta ollu mieles kun mitäs tänää vedetää ja mis bileet. Alko tuntuu siltä että nyt on parempi häipyä hyvän sään aikana,kiittelin ja kättelin kaverit ja sanoin että sori mun lähettävä kun haluun lopettaa sekoilut kun se ei yrityksistä huolimatta onnistunu. Mä olin liian syvällä jo. Muistan sanoneeni että elämäs tarvii olla parempia juttuja kun kiskoo rojuja.27v irtauduin kuviosta. Muutin toiseen kaupunkiin ja erilainen matka alkoi.
        Omat käyttökokemukset ja vierotukset eri asioista anto mulle know howta pärjätä ja joskus neuvoa vaikeuksissa olevia tyyppejä. Parhaat palaverit on usein 12-04 välisenä aikana yöllä.. Se kun on niin että kovinkaan monen mielenterveys hetki ei oo esim. Tiistaina klo 13 yliopiston käyneen kukka hattu tädin kans. Ei o samalla levelil ni yhteyttä ja luottoa ei synny että vois asioitaa aukasta. Samaa hommaa teen nykyään. Tuol kummä liikun ni joskus vaa löyän itteni jonkun keittiön pöydän äärestä aamuyöllä juttelemassa elämästä. Ihan siistii. Oon tavannu mielenkiintosia ihmisiä ja tarinoita.
        Muutin yhä pohjosemmaks ja kirjaston rajatieto osastot tuli kahlattua. Jossain kirjassa sanottiin että jos haluat opettajan niin luo opettajan ilmestyminen ajattelemalla "haluan löytää opettajan." Olin vähän että joo joo,mutta niin tein. Taas muutto kouluun toiselle paikkakunnalle.löysin kirjan nimeltä Buddhan elämä ja teot. Silloin koin suuren oivallukseni että tää on mun tie.kolme tai neljä kuukautta opettaja pyynnön jälkeen koiran ulkoilutus lenkillä tuli intialainen muutaman vuoden vanhempi jätkä pyytää tulta... Homma selvis mulle myöhemmin mikä mies tää on kun siinä juteltii ja sovittii että tuu huomen kahville. Olin jo edistynyt meditoinnissa omin päin,alkanut kasvissyöjäks ja luin tietoa paastosta ja joogasta siinä vaihees. Tää heppu esitteli mulle jo edes menneen mestarin nimeltä Osho. Se heppu oli käyny visiitillä sen ashramissa joskus ja sen kirjat puhutteli mua tunsin olevani jäljillä.
        Parantamis kirjoja alko tarttuu käsiin ja se oli mun seuraava intressi numero yks. Mielenkiintosia asioita sattu ja tapahtu,ihmiset joita kohtasin oli loistavia ja entisen elämän hurlumhei ja vitut kaikesta meininki alko muuttuu elämän pikku juttujen arvostamiseen, henkisestä ja fyysisestä kunnosta huolehtimiseen. Se normi päivän yleis fiilari oli vitun hyvä. Aurinko paisto ulkona ja mielessä. Siihen kannattaa pyrkiä. Se on mahollista ja elämän arvot ja se mikä sua ohjaa eteenpäin on mielen pelikentän harjoittamisesta tuleva hyvä meininki. Sitä mun on turha paremmin yrittää selittää. Se kannattaa kyl ite kokea. Sitä kannattaa etsiä. Meditaatio on tärkeä juttu ja sana jooga tarkoittaa sanskriitin kielellä yhteys. Semmosta....
        En pidä itteäni opettajan arvossa ja asun nykysin päijät-hämees. Olen edelleen pelkkä oppilas niinkun me kaikki halusi tai ei. Jotain vinkkejä jollekkin jollekkin joskus pystyny heittää se on ok fiilari.Buddhalainen sanonta kuuluu: kun oppilas on valmis niin opettaja saapuu....joukossamme on myös Mestareita. Kovin voi olla joskus vaikea tunnistaa kohdatessaan mutta joskus sen tajuaa jälkikäteen. Kannattaa olla tarkkaavainen ja valpas. Et voi tietää kenet kohtaat. Avoimin mielin tunne iloa tiestäsi. Elä ja tee oma tiesi. Onnea matkaan!!!!
        ;>


      • EksynytMustaLammas

        Kiitos tarinastasi, Obi1. Pisti miettimään.


      • kiitos.tarinasta

        Vähän erilaista polkua kulkien olen minäkin oivaltanut samoja asioita. Ennen muuta, että kaikki tämä on täysin luonnollista.


    • weioj

      Minulla on vähän samanlaisia kokemuksia. Sain itse asiassa hullun paperit tästä kokemuksesta, ja yritin kyllä välillä sopeutua ajatukseen, että olen vain hullu ja kuvittelin kaiken. Mutta minä olen tiennyt lukuisia kertoja toisten ihmisten ajatusten perusteella, mitä he aikovat, pelkäävät ja suunnittelevat, että tulisin hulluksi jos kieltäisin tämän kokemukseni aitouden. Olen tiennyt etukäteen läheisteni kuolemasta ja sairastumisesta, kuullut päässäni täysin ventovieraiden ajatuksia ja vaistonnut niiden perusteella mm. heidän ammattinsa tai sijaitinsa ennen, kuin he esittelevät itsensä minulle tai ennen kuin näen heitä missään. Monien läheisten ihmisten kanssa olen huomannut, että luemme toistemme ajatuksia usein, eikä se liity mihinkään nonverbaaliseen viestintään vaan siihen, että näkee mielikuvia ja kuulee ajatuksia omassa päässään kirjaimellisesti. Se ei tietenkään toimi niin, että jatkuvasti saa halutessaan päähän ihmisten tajunnanvirtaa, se vaatii tiettyä "taajuutta". Siksi läheisten ihmisten kanssa on helpompi olla telepaattisessa yhteydessä, koska heihin saa helpommin saman taajuuden. Uskon että tällainen herkkyys on osin periytyvää, ja se liittyy yleensäkin empatiaherkkyyteen. On ihmisiä, jotka ovat niin lukossa, etteivät he tiedosta kovinkaan paljon ympäröivää todellisuutta, mikä voi toki myös suojata liialliselta informaatiotulvalta. Mutta sitten olen kyllä tavannut hyvinkin tietoisia ihmisiä, jotka katsovat suoraan silmiin ja "puhuvat" ajatuksillaan minulle. Heitä on kuitenkin vähemmän johtuen osin varmasti kulttuurista, joka ei tunnusta tällaisen vaiston olemassaoloa.

    • Skölövökhö

      Kyllä tuon saman lahjan olen huomannut itselläni ja se on palvellut minua jo lapsuudestani asti. Vaistoan tai kuulen jo kaukaa jonkun aenteen minua kohtaan ja osaan näin vältellä tätä ihmistä. Agressivisuus jossakin ihmisessä on vahva tunne ja vaistoan jotenkin sen jo siloin kun ihminen on näköpiirissäni. Eläimetkin joilla on tarkka hajuaisi kuten koiralla haistavatkin agressivisen ihmisen hajun perusteella. Tunnetusti ihminen erittää adrenaliini nimistä ainetta ollessaan peloissaan tai vihainen. Ajatusten kuulemis taitosi voi olla annetu sinulle suojaksesi, se voi pelastaa sinut ennalta monelta ongelma tilanteelta. Luotan omaan ajatusten luku taitooni häijyistä ihmisistä niin, että kun nään heitä tulevan vastaan kaupungilla niin käännyn varsinaiselta reitiltäni jollekkin kadulle tai pihaan tms uskon että monelta ongelma tilanteelta olen välttynyt näin.

    • TälläTielläMatkaamme

      Kyllä se voi olla ihan todellista. Se voi olla myös harhaa, kuten "mielisairailla". Se voi olla myös alitajuista tunnelman ja käytöksen translaatiota mentaalisiksi sanoiksi. Siitä huolimatta se voi vastata hyvin toisen ajatuksia, koska kaikki muuhan heijastaa hänen ajatuksiaan. Meditaatio lisää sitä. Itse olen aika herkkä mm. toisten tunteille ja ne usein tulevat omieni tilalle. Olen aikuisiässä ja olen vasta nyt tiedostanut tätä asiaa.

      Hyvät omat aikomukset ja terveys ovat paras suoja kaikkeen.

      Tunnen myös kehollani kun olen rennossa tilassa esim. mennessä nukkumaan. Kerran kun makoilin kyljelläni selkä seinään päin tunsin että takaani lähestyi joku. Ajattelin että naapuri siellä liikkuu. Samalla kun tunsin sen (kentän) ikäänkuin painautuvan minua vasten ja mennen lävitseni, siis samassa kuulin mielessäni haukkumasanan. Inhottava tunne jäi päälle, kuin joku seisoisi siinä seinän takana ja liikkuisi. Tunsin myös jäätävää kylmää jaloissani ja säpsähtelin. Ikään kuin olisin mielessäni saanut jotain iskuja. Käännyin selälleni ja pystyin (nyt vieressäni olevasta) tunteesta huolimatta nukahtamaan.

      Tämä oli vain yksi tuhannesta asiasta mitä voisin kertoa. Joskus saatan tietää tai nähdä asioita kaukaakin. Siihen riittää että on ollut läheisessä tekemisessä tietyn ihmisen kanssa. Ne on myös monesti varmistettu todeksi. Tiedän myös joitakin ihmisiä joilla on telepaattista kykyä. Hulluja on aina liikkeellä, muistakaa se.

    • Kanava-Keijo

      Minä kuulen radiosta puhetta aikausein

    • totuusonsisällä

      Et Kuuntelija66 ole sekopää. Meistä jotkut ovat vain herkempiä kuin toiset. Ollut myös lapsuudesta asti erilaisia kokemuksia, mutta ensimmäisen kerran kuulin myös toisten ajatuksia vuosia sitten. Ennen kuin heidän suunsa oli edes auennut, tiesin sanatarkasti mitä vastaavat. Tiesin myös, mitä oikeasti ajattelevat. Ei ollenkaan kiva kokemus. Ei tarvinnut kuin katsoa jotain ihmistä kohti, niin kuulin mitä ajattelevat. Tai kun odottelin erään seminaarin aloitusta, söin ateriaa ja yhtäkkiä sain kuin informaation, että tuo nainen on kontaktihenkilö. En tuntenut naista tai ketään muutakaan, mutta se osoittautui oikeaksi tiedoksi.

      Kun näitä alkoi tulemaan pyysin, etten halua kuulla toisten ajatuksia ja niin myös kävi. Tähän liittyi avaruusolentoja ja pyysin myös heitä poistumaan elämästäni ja he poistuivat. Ja juu, ihan samalla tavalla kuin topicin aloittaja, olen ihan mieleltäni terve, enkä käytä huumaavia aineita. Herkkä vain "oudoille" kokemuksille.

      • Icrics

        Mullakin paljon erilaisia kokemuksia ja lapsesta asti ollut vahva intuitio. Mulla on myös kokemuksia, missä kuulemisen ja tuntemisen lisäksi myös näen kuin selvää livekuvaa, mitä joku ihminen tekee vaikka en kyseistä ihmistä näekkään. Hetken päästä olen kyseisen henkilön nähnyt sitten ilmestyvän sieltä, mistä näenkin ja kaikki näkemäni vain käy yhteen.

        Olen perusterve ja asiat vain tulevat tietooni yhtäkkiä olenpa salilta tai kaupasta tulossa. Kaikki intuitioon liittyvät asiat tuntuvat paljon selkeämmiltä, hauskemmilta, voimaannuttavimmalta ja luontevilta kun luo itselleen vahvan maadoittumisen elämiseen ja henkisiin asioihin, oppii tunnistamaan omat ja muiden tunteet, erottaa egon tietoisuudesta ja lakkaa pelkäämästä.


      • totuusonsisällä
        Icrics kirjoitti:

        Mullakin paljon erilaisia kokemuksia ja lapsesta asti ollut vahva intuitio. Mulla on myös kokemuksia, missä kuulemisen ja tuntemisen lisäksi myös näen kuin selvää livekuvaa, mitä joku ihminen tekee vaikka en kyseistä ihmistä näekkään. Hetken päästä olen kyseisen henkilön nähnyt sitten ilmestyvän sieltä, mistä näenkin ja kaikki näkemäni vain käy yhteen.

        Olen perusterve ja asiat vain tulevat tietooni yhtäkkiä olenpa salilta tai kaupasta tulossa. Kaikki intuitioon liittyvät asiat tuntuvat paljon selkeämmiltä, hauskemmilta, voimaannuttavimmalta ja luontevilta kun luo itselleen vahvan maadoittumisen elämiseen ja henkisiin asioihin, oppii tunnistamaan omat ja muiden tunteet, erottaa egon tietoisuudesta ja lakkaa pelkäämästä.

        Tuosta kokemuksesta on jo yli 20 vuotta. 90-luvulla näistä asioista ei ollut mitään kirjallisuutta. Kun estin heitä tulemasta elämääni pyytäen, että haluan elää normaalia elämää. Olin monta vuotta kaiken tällaisen ulkopuolella. ns. henkinen kehittyminen tuntui tyhjältä. Se osoittautui lopulta hyväksi päätökseksi ja ohjasi oikealle tielle.

        Edelleenkin näen yhtäkkiä asioita, mutta kaikki koskee vain itseäni, ei ketään minun ulkopuolellani olevaa. Omia pelkoja, uskomuksia ym. Jotain mitä noina hiljaisina aikoina olin etsinyt, en osannut sitä sen kummemmin määritellä. Se oli jotain paljon syvempää ja todellisempaa. Kun sitten löysin G.Renardin kirjan Maailmankaikkeus katoaa, palaset alkoivat loksahdella paikoilleen, mistä elämässä oikeastaan on kyse. Ei olekaan kyse minkään etsimisestä, vaan muistamisesta.

        Itsensä riisumisesta kaikista sellaisista ajatuksista jotka määritteli sen, kuka minä olen. En ole kuitenkaan mikään niistä, eikä kukaan muukaan. Sehän on ego mielelle kauhistus, kun se antaa ymmärtää, että "olen jotain" ja joku. Jotain, mikä peittää alleen sen totuuden Itsestäni.


    • Icrics

      Mäkää en 90-luvulla tienny oikeen mitää näistä jutuista. Ihmettelin vaa, kun tapahtui kaikenlaisia kummallisia juttuja vuosien saatossa ja jatkoin elämääni olan kohautuksella. Suvussa äitin puolelta sain nämä kyvyt ja sen verta mulle yli 10v myöhemmi peloteltiin, että pysyisin parhaani mukaan erossa.

      Mistään henkisestä kehityksestä en ollu kuullukka ennen viime syksyä kun mulle tapahtu taas kaikenlaista ja aloin kyseenalaistaa pelon tunteen henkimaailman juttuihin. Kun antauduin ja lopetin pelkäämästä kohtasin henkioppaani. Koin samalla valaistumisen ja annettiin tuntea vahvimmat rakkauden tunteet ikinä eläessäni näissä sessioissa. Nyt mulle on auennut, mitä henkinen kehitys tarkoittaa ja ymmärrän elämäni tarkoituksen, ja olen päässyt näkemään jopa edellistä elämääni.

      Kiva kun olen alkanut saada viestejä kuvina ja tunteita eri ihmisille henkimaailmastaja kun olen toimttanut ne kyseisille henkilöille niin ne ovat vaan ihmetelleet, että miten tiesin asioista. Ei siis tullu mörköjä vastaan kun lähdin tälle tielle.

      taino kerran menin kysyy avaruusolioista ja se minkälaisen kaa jouduin kasvotusten yhteyteen oli vähä spooky kokemus mulle. En ollu oikeen valmis, joten ne saa jäädä vähäs aikaa kunnes olen valmis.

    • KuvittelijanLuonteinen

      Jos uskoo että voi telepaattisesti kuulla lauseina toisten ajatuksia, voi aivan yhtä lailla uskoa siihenkin että joku "demoni" voi tahallaan kiusata siten, että kuiskuttaa sinulle ajatuksia, joiden sitten kuvittelet tulevan muilta... Eli kannattaa puhdistaa oman elämän aikomukset, jolloin mahd. "häiriöt" vähenevät... Jos kuvittelet tuollaisia, niin kannattaa ehdottomasti myös varmistaa ne, koska muuten saatat yhtä hyvin saada aivan väärän käsityksen, jos ajatuksesi onkin kaikesta huolimatta väärä!

      Ajatukset pörrää ympärillä kuin sääsket.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe