Viimeisimmän kallubin mukaan peruspaskojen annatus on alle 5 %, kisaa jumbosijasta rkp:n ja kd:n kanssa.
Vihreitten kannatus on rajussa kasvussa, nyt jo 15 %:n kieppeillä.
Peruspaskojen kannatus pohjamudissa, alle 5%
7
150
Vastaukset
- yöllä_nakkikioskilla
Persuaatetta ei enää kannata myydä ruokakaupoissa kun prosentit on noin alhaisia.
- äänikynnysyhkaa
Hej
- Ylämäkeäalamakeä
Semoista se politiikka on .Ylösmennään hurinalla ja alas tullaan rytinällä.
- hoosiannaa_
Ja perse laulaa molempiin suuntiin.
No eipä taida hetkauttaa Soinia, kun ehti kaapata vanhan SMP:n verovapaan säätiön itselleen, Jukka Jusulalle ja Raimo Vistbackalle eläketurvaksi.
Hilloakin säätiöön on mennyt vaalihuijausten ansiosta kymmeniä miljoonia, joten Pullukka elää varmaan makeaa elämää Tatjanansa kanssa sydänkohtaukseen asti. :D
- nuhjutjytkyt
Onneksi tuolla takiaisella on viimeinen väri naamassa ja siitä petturista päästään hyvin pian ,hautapaikasta tulee yleinen kusella käymispaikka ja historian katalin poliitikko saa ansaitsemansa.
- kaljaprosenttiin
Nousee uuteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 48536
- 36526
- 25515
- 43492